ITIL® Intermediate: Service Transition
10

0
reviews
  1. Home
  2. IT Service Management
  3. ITIL® Intermediate: Service Transition
  • ITIL® Intermediate: Service Transition

    < Terug naar vorige pagina
    Training code
    ITV3ST
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    3
    Kosten
    €1.325,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Ontdek ons ITIL® Intermediate: Service Transition aanbod

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op.

    • 20-2-2018
      Utrecht
      €1.325,00
      €1.325,00
    Training code
    ITV3ST
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    3
    Kosten
    €1.325,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Een Incompany training biedt verschillende voordelen:

    - Je bepaalt zelf de locatie
    - Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
    - De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
    - In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen

    Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

    Training code
    ITV3ST
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    3
    Kosten
    €1.325,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Ontdek ons ITIL® Intermediate: Service Transition aanbod

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op.

    • 20-2-2018
      Utrecht
      €1.325,00
      €1.325,00
  • Wat is ITIL® Intermediate: Service Transition

    De training ITIL® Intermediate Service Transition is een praktijkgerichte training voor professionals die een rol als service manager, IT manager of service coördinator uitoefenen of ambiëren en/of zich voorbereiden op de ITIL® Expert certificering.
     
    Tijdens de training leer je de processen en activiteiten binnen de Service Transition fase van de ITIL® Lifecycle te definiëren en aan te sturen. Het doel van Service Transition is het ontwikkelen en uitrollen van IT services. Het gecoördineerd uitvoeren van wijzigingen is een belangrijk onderdeel in deze fase. De samenhang tussen de diverse ITIL® processen uit de Transition fase komen in de opleiding uitgebreid aan bod.
     
    De training bestaat uit een combinatie van diverse leervormen. Zo blijft het aantal contactdagen beperkt, zonder daarbij in te leveren op kwaliteit.
    Om je optimaal voor te bereiden ontvang je toegang tot een e-learning. Deze zal 2 weken voorafgaand aan de training beschikbaar gesteld worden. Wij verwachten dat je deze e-learning afrondt voor start van de training, dit kost gemiddeld 24 uur zelfstudie. Houd hier rekening mee in je planning.
     
    Tijdens deze training leer je de activiteiten uit de Service Transition fase definiëren en aan te sturen. De processen, principes, concepten en activiteiten komen uitgebreid aan bod en je gaat dieper in op het ontwikkelen en uitrollen van IT services en de processen en activiteiten die hierbij komen kijken. 
    De training richt zich met name op de inrichting en de samenhang van de processen. De processen die uitvoerig aan bod komen bij de Service Transition fase zijn: Change management, Service asset and configuration management, Release and deployment management, Knowledge management, Change evaluation en Transition planning and support en Service validation and testing. Na het volgen van de training bent je klaar voor het officiële ITIL® Service Transition examen en als je slaagt brengt je dit een stap dichterbij de ITIL® Expert certificering.
     
    Het examen is niet inbegrepen bij deze training. Wil je het examen doen, boek dit dan via onze website.
  • Voor wie is ITIL® Intermediate: Service Transition

    De opleiding is interessant voor professionals die een rol als service manager, procesmanager, IT professional, IT manager of service coördinator uitoefenen of ambiëren, en/of zich voorbereiden op de ITIL® Expert certificering.
     
    De deelnemers aan deze training moeten in het bezit zijn van het ITIL® Foundation certificaat of het ITIL® Foundation Bridge certificaat. Daarnaast moeten zij beschikken over kennis en managementervaring op het gebied van automatisering, automatiseringsmiddelen en het beheer daarvan, verkregen door werkervaring (ongeveer 2 jaar) in een service management omgeving.
  • Gerelateerd