• Social Media Awareness

    < Terug naar vorige pagina
    Training code
    CGASMAWACD
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Nederlands
    Dagdelen
    2
    Kosten
    €595,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Ontdek ons Social Media Awareness aanbod

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op.

    • 6-3-2018
      Utrecht
      €595,00
      €595,00
    Training code
    CGASMAWACD
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Nederlands
    Dagdelen
    2
    Kosten
    €595,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Een Incompany training biedt verschillende voordelen:

    - Je bepaalt zelf de locatie
    - Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
    - De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
    - In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen

    Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

    Training code
    CGASMAWACD
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Nederlands
    Dagdelen
    2
    Kosten
    €595,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Ontdek ons Social Media Awareness aanbod

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op.

    • 6-3-2018
      Utrecht
      €595,00
      €595,00
  • Wat is Social Media Awareness

    Waarom kiest de klant voor het ene boven het andere merk? Wie is eigenlijk deze klant en hoe verkrijg je insights over zijn achtergrond, zijn behoeften en gedrag. Hoe blijf je jouw klanten boeien en hoe verhoog je uiteindelijk de conversie. Met een jaloerse blik kijken marketeers naar de kracht die uitgaat van social media. Waar en op welke manier verteld de klant zijn mening en hoe haak je daar nou op in? Hoe zorgen we ervoor dat we op de juiste kanalen aanwezig zijn als bedrijf en als persoon. In deze training gaan we in op de basis van diverse social media kanalen, (personal) branding en de relatie met social business.

    Na het volgen van deze training ben je in staat verandering te realiseren in communicatie en medewerkers of klanten te engagen. Deze engagement zorgt vervolgens voor meer interactie, conversie etc. Wanneer het goed uitgevoerd wordt is social media een zeer krachtig middel om deze doelen te realiseren.

  • Voor wie is Social Media Awareness?

    Deze training richt zich in grote lijnen op twee doelgroepen: De marketing/communicatie/webcare afdelingen die met klanten te maken hebben. Zij kunnen social media namelijk zeer goed toepassen om mensen/klanten bewust te maken en in beweging te krijgen. Daarnaast is deze training gericht op die mensen die zichzelf of het bedrijf waarvoor ze werken op diverse social media kanalen willen profileren. Beide doelgroepen zullen deze training dan ook met een voldaan gevoel verlaten. Om de training zo goed mogelijk aan te laten sluiten op de deelnemers wordt aan het begin van iedere training gevraagd uit welk vakgebied men komt. De training wordt hier vervolgens op aangepast.

  • Gerelateerd