• Digital Customer Experience

    Vakgebied
  • Loyale klanten zijn cruciaal voor een gezonde omzet. Het gaat niet alleen om klanten te vinden maar vooral ook om ze aan je te binden. En dat valt niet mee in deze tijd met veeleisende klanten, toenemende concurrentie en steeds meer (digitale) kanalen. Het lukt alleen als u erin slaagt uw klanten langs al die kanalen consistent én uniek te bedienen. Zodat ze direct worden herkend en altijd eenzelfde beleving krijgen; waar, wanneer of hoe ze ook contact leggen.... Dat is de kern van (Digital) Customer Experience. Lees meer.

  • Zoek in vakgebied

    Leerplan Digital Customer Experience

  • Loyale klanten zijn cruciaal voor een gezonde omzet. Het gaat niet alleen om klanten te vinden maar vooral ook om ze aan je te binden. En dat valt niet mee in deze tijd met veeleisende klanten, toenemende concurrentie en steeds meer (digitale) kanalen. Het lukt alleen als u erin slaagt uw klanten langs al die kanalen consistent én uniek te bedienen. Zodat ze direct worden herkend en altijd eenzelfde beleving krijgen; waar, wanneer of hoe ze ook contact leggen.... Dat is de kern van (Digital) Customer Experience.
     

    Waarom is het voor uw bedrijf aantrekkelijk?

    Als bedrijf wordt u waarschijnlijk steeds vaker geconfronteerd met termen als ‘customer experience’ (klantbeleving), digitale klantbediening en ‘customer journeys’ (klantreis). Maar weet u ook wat u ook u ermee kan? Bent u in staat om met zogeheten ‘customer journey mapping’ de (digital) customer experience van uw klanten te verbeteren?
     
    Een onderscheidende (digital) customer experience heeft direct invloed op het gedrag van uw klanten: ze kopen meer, blijven langer klant en bevelen u aan. Dit gedrag leidt op zijn beurt tot hogere verkopen, retentie, share of wallet en uiteindelijke tot het realiseren van uw financiële KPI’s.
     

    Download de folderHoe kunnen wij u helpen?

    Capgemini ondersteunt u bij de realisatie van een onderscheidende Digital Customer Experience. Van de visie op klantbediening, de business case tot digitale strategie met praktische roadmap, het bedenken en realiseren van nieuwe customer journeys en digitale klantbediening. We hebben daarvoor al onze internationale kennis rond Digital Transformation, Customer Experience, CRM, eCommerce en digital marketing & campaign management bij elkaar gebracht.
     
    Samen met de technologiepartners van Capgemini en onze hands on ervaring in online en mobile maken we onze belofte waar en transformeren we uw organisatie in een slagvaardige en gestroomlijnde digitale onderneming. 
    Meer hierover lees je in onze folder.
  • Gerelateerd

    Maatwerk & Incompany
    Maatwerk Trainingen  Een maatwerktraining stelt je in staat om groepen medewerkers, tegelijkertijd, dezelfde training te laten volgen op een door jou gekozen locatie. Je...
    Zakelijke diensten
    De business is steeds meer afhankelijk van IT. Dus stelt de business steeds hogere eisen aan de IT-afdeling. Het moet sneller, goedkoper, flexibeler, veiliger en moderner. Ontwikkeling...