-
Customer Centricity
< Terug naar vorige paginaTraining codeCGACLCE2CDGesproken taalNederlandsTaal materiaalEngelsDagdelen2Kosten€204,68excl. BTW Geen extra kosten.Klik op onderstaande button om je in te schrijven voor deze training
-
21-5-2025Utrecht
-
15-7-2025Online Virtual
-
9-9-2025Utrecht
-
11-11-2025Utrecht
Meer data-
5-1-2026Online Virtual
Training codeCGACLCE2CDGesproken taalNederlandsTaal materiaalEngelsDagdelen2Kosten€204,68excl. BTW Geen extra kosten.Klik op onderstaande button om je in te schrijven voor deze training
-
21-5-2025Utrecht
-
15-7-2025Online Virtual
-
9-9-2025Utrecht
-
11-11-2025Utrecht
Meer data-
5-1-2026Online Virtual
-
-
'We moeten de klant centraal stellen' is een vaak gehoorde uitspraak maar wat betekent dat echt? We kijken wat een organisatie kan doen om client centric te worden en je leert van andere organisaties.Het doel van de training Customer Centricity is om professionals beter zicht te geven op de effecten van hun eigen werk op customer centricity. Je leert naar je werk te kijken vanuit het perspectief van de klant en je krijgt gereedschappen en methoden aangereikt die direct toepasbaar zijn. Tevens leer je kijken naar client centricity vanuit organisatieperspectief. Welke middelen, strategieen en processen zijn er die helpen de klant centraal te stellen."We moeten de klant centraal stellen" is een vaak gehoorde uitspraak, maar wat betekent dat echt?
Als we je vragen naar jouw positieve of negatieve ervaringen als klant van een organisatie, reken maar dat je genoeg te vertellen hebt!
In de training 'customer centricity' stellen we dat centraal en gaan we met jouw klantervaring op zoek naar wat client centricity nu echt betekent en hoe je de effecten ervan zichtbaar maakt. Je leert uit Lean, Agile en Design Thinking wat de effecten zijn van jouw werk op de klant. Je onderzoekt wie jouw klant is én je krijgt handvatten om 'customer centric' te werken.
Customer centricity begint bij jezelf maar eindigt daar niet. We kijken naar wat een organisatie kan doen om customer centric te worden en je leert van organisaties die customer centricity tot kunst verheven hebben. -
De opleiding is bestemd voor professionals die beter in staat willen zijn om hun klant optimaal van dienst te zijn.
Er is geen specifieke vooropleiding vereist.
Tijdens deze training heb je een laptop nodig.