-
Customer Journey Design
< Terug naar vorige paginaTraining codeCGACUSJDCDGesproken taalNederlandsTaal materiaalEngelsDagdelen2Kosten€204,68excl. BTW Geen extra kosten.Klik op onderstaande button om je in te schrijven voor deze training
-
8-7-2025Online Virtual
-
22-10-2025Utrecht
-
24-2-2026Utrecht
Training codeCGACUSJDCDGesproken taalNederlandsTaal materiaalEngelsDagdelen2Kosten€204,68excl. BTW Geen extra kosten.Klik op onderstaande button om je in te schrijven voor deze training
-
8-7-2025Online Virtual
-
22-10-2025Utrecht
-
24-2-2026Utrecht
-
-
Leer klantreizen te ontwerpen en te optimaliseren, ontdek touchpoints en nieuwe kansen voor de verbetering van de klantervaring, klantcontactstrategieën en merkloyaliteit.Aan het einde van de training ben je in staat om:
- Customer Journey Design in de juiste context te plaatsen (IT- en niet-IT-omgeving).
- Customer Journey Design te gebruiken om de totale ervaring van de klant met product en dienst te verbeteren.
- Verschillende processen en tools toe te passen om de klantreis en gebruikersverwachtingen te analyseren.
- Strategieën te ontwikkelen om klantcontactpunten en algehele tevredenheid te verbeteren.
- Empathy maps, gebruikersinterviews en data-analyse te gebruiken om ontwerpbeslissingen te onderbouwen.
Organisaties zijn zich steeds meer bewust dat het niet alleen gaat om het moment van “afrekenen”, maar om het creëren van een positieve gebruikerservaring gedurende de hele klantreis, van het eerste tot het laatste contactmoment. In de Customer Journey Design training leer je deze klantreizen zelf te ontwerpen. Je (her)ontdekt touchpoints en ontdekt waar nieuwe B2B- en/of B2C-kansen liggen voor de klant. Customer Journey Design biedt een aanpak die verschillende methoden en technieken combineert en geeft je inzicht in hoe je nieuwe diensten zo effectief mogelijk kunt ontwikkelen, voor gebruik met verschillende media en kanalen.
Tijdens de training oefen je met het gebruiken van een:- Empathy map
- Klantreizen, fasen en touchpoints
- Gebruikersinterviews
- Emoties in kaart brengen
- Data- en GAP-analyse
-
- Marketingmanagers: Verhoog je vermogen om klantgerichte marketingstrategieën te ontwerpen.
- Customer Experience Managers: Verbeter de klanttevredenheid door elk touchpoint te optimaliseren.
- Productmanagers: Ontwikkel producten die aansluiten bij de behoeften en verwachtingen van klanten.
- Business Analysts: Krijg inzicht in klantgedrag en identificeer verbeterpunten.
- UX/UI/ Service Designers: Creëer gebruiksvriendelijke interfaces die de klantreis verbeteren.
- Sales Managers: Begrijp de klantreis om verkoopstrategieën beter af te stemmen en nieuwe te ontdekken.
- Ondernemers: Leer klantreizen te creëren die bedrijfsontwikkeling stimuleren.
- Consultants: Bied klanten geavanceerde strategieën om hun klantreizen te verbeteren.
- Projectmanagers: Zorg ervoor dat projecten zijn afgestemd op de doelstellingen van de klantreis.