• Gamification Foundation

    < Terug naar vorige pagina
    Training code
    CGAGAMFCD
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Nederlands
    Dagdelen
    2
    Kosten
    €204,68
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Klik op onderstaande button om je in te schrijven voor deze training

    • 23-6-2025
      Online Virtual
      €204,68
      €204,68
    • 6-11-2025
      Utrecht
      €204,68
      €204,68
    Training code
    CGAGAMFCD
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Nederlands
    Dagdelen
    2
    Kosten
    €204,68
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Klik op onderstaande button om je in te schrijven voor deze training

    • 23-6-2025
      Online Virtual
      €204,68
      €204,68
    • 6-11-2025
      Utrecht
      €204,68
      €204,68
  • Ontdek de kracht van gamification en hoe dit de gebruikersbetrokkenheid in een niet-gamingcontext kan vergroten.
     
    Aan het einde van de training:
    • Begrijpt u het concept van gamification en de toepassing ervan op verschillende gebieden.
    • Identificeert u de behoeften en het gedrag van klanten in de digitale wereld.
    • Past u gamemechanismen toe bij het ontwerpen van digitale oplossingen om de user engagement en conversie te vergroten.
     
    Gamification is de inzet van spelprincipes en -technieken in een niet-gamecontext. De training, ‘Gamification Foundation’ gaat dieper in op de fundamenten van het implementeren van Gamification. In de digitale wereld van vandaag is de strijd om de aandacht van de klant en de gunst van de medewerker van cruciaal belang voor succes, daarnaast zijn ze steeds minder trouw aan een merk. Klanten worden overspoeld met informatie uit verschillende kanalen, die allemaal strijden om aandacht. Deze training richt zich op gamification, de inzet van gamemechanismen bij het ontwerpen van digitale oplossingen.

    • Marketingprofessionals: leer hoe u gamification kunt inzetten om de klantbetrokkenheid en merkloyaliteit te vergroten.
    • Productmanagers: begrijp hoe u gamemechanismen kunt inzetten om de gebruikerservaring van een product of dienst te verbeteren.
    • HR Professionals: ontdek hoe gamification kan worden ingezet om medewerkers te motiveren en de productiviteit te verhogen.
    • UX/UI-designers: verkrijg inzichten en technieken die kunnen worden gebruikt in de ontwerpfase van een product om de gebruikersbetrokkenheid te vergroten.
    • Bedrijfsstrategen: leer hoe gamification kan worden gebruikt als strategie om het klantenbehoud en de bedrijfsgroei te vergroten.
    Geen specifieke kennis vereist. Een basiskennis van digitale marketing en het ontwerpen van gebruikerservaringen is een pré.