-
UX Awareness
< Terug naar vorige paginaTraining codeCGAUXAW-CEGesproken taalNederlandsTaal materiaalEngelsDagdelen2Kosten€204,68excl. BTW Geen extra kosten.Klik op onderstaande button om je in te schrijven voor deze training
-
14-5-2025Utrecht
-
9-10-2025Utrecht
Training codeCGAUXAW-CEGesproken taalNederlandsTaal materiaalEngelsDagdelen2Kosten€204,68excl. BTW Geen extra kosten.Klik op onderstaande button om je in te schrijven voor deze training
-
14-5-2025Utrecht
-
9-10-2025Utrecht
-
-
Krijg een solide basis in UX-methoden, tools en technieken, en leer positieve gebruikerservaringen te creëren in deze eendaagse praktische training.Aan het einde van de training ben je in staat om:
- De rol en waarde van UX te begrijpen.
- Verbeterpunten te identificeren en deze te vertalen naar ideeën en plannen.
- UX-stappen te implementeren met je team in (Agile) werkmethoden.
- De juiste methoden, tools en sjablonen te gebruiken, afhankelijk van de situatie.
Het creëren van een positieve gebruikerservaring (UX) is de sleutel tot het succes van een product. Het loont om aandacht te besteden aan alle aspecten die de gebruikerservaring beïnvloeden, om gebruikers tevreden en loyaal te maken ten opzichte van het product of merk. Want: wie zou een product of dienst een tweede kans willen geven na een slechte eerste ervaring?
In deze eendaagse praktische training UX Awareness krijg je een solide basis van:- UX-methoden, tools en technieken.
- WCAG principes en richtlijnen voor toegankelijkheid.
- Belangrijke inzichten over UX, UI en Agile.
- Je leert UX-knelpunten en kansen te herkennen, en hoe je kunt samenwerken (bijv. Agile Scrum) met UX-collega’s.
- Je leert de basisprincipes en best practices van UX, hoe je de markt analyseert en interviewtechnieken en hoe je interviews afneemt.
- Je begrijpt de waarde van het toevoegen van UX-elementen aan je product of dienst en leert verschillende prototypetechnieken en wanneer je welke moet gebruiken.
- Er is ook veel aandacht voor hoe je waarde creëert na implementatie met specifieke tips om je bevindingen te evalueren en analyseren.
-
- Productmanagers: Toezicht houden op productontwikkeling en ervoor zorgen dat UX-principes worden geïntegreerd in de productlevenscyclus.
- Startende UX Designers: Ontwerpen van gebruiksvriendelijke interfaces die voldoen aan de behoeften van gebruikers.
- Ontwikkelaars: Implementeren van UX-ontwerpen en zorgen voor technische haalbaarheid.
- Projectmanagers: Teams coördineren en projecten beheren met een focus op UX.
- Marketingprofessionals: Inzicht krijgen in gebruikersgedrag en klantbetrokkenheid verbeteren door UX te verbeteren.
- Business Analysts: Gebruikersdata analyseren om UX-verbeteringen te informeren.
- Customer Support Managers: Klanttevredenheid verbeteren door UX-principes te begrijpen.
- Ondernemers: Gebruiksvriendelijke producten vanaf de basis opbouwen.
- Quality Assurance Testers: Producten testen op bruikbaarheid en ervoor zorgen dat ze voldoen aan UX-standaarden.
- Agile Coaches: Teams begeleiden bij het integreren van UX-praktijken binnen Agile-frameworks.