• ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support (NL)

  • Group Training

    Deze training bestrijkt de 'core' service management activiteiten en breidt de huidige scope van ITIL uit tot de 'creatie' van diensten.

    Training code
    CGAIT4CDCD
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    6
    Kosten
    €2.150,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Boek nu ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support (NL)

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op. Bekijk ook de Gesproken taal en Taal materiaal aan de linkerkant van de pagina voor informatie over de taal.

    Deze training staat niet gepland in ons open rooster. Vul hier onder je gegevens in en we nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.

    Naam*
    E-mailadres*
    Telefoonnummer*
     

    Wat is ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support

    Deze training bestrijkt de 'core' service management activiteiten en breidt de huidige scope van ITIL uit tot de 'creatie' van diensten. Deze module richt zich op de integratie van verschillende waardestromen en activiteiten om IT-enabled producten en diensten te creëren, te leveren en te ondersteunen, terwijl het ook gaat om ondersteunende praktijken, methoden en tools.

    ITIL® is a (registered) Trade Mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS. All rights reserved.

     
     

    Voor wie is ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support

    ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support is gericht op IT Service Managers die IT-enabled digitale producten en diensten beheren, en degenen die verantwoordelijk zijn voor de end-to-end levering. Na deze traininge ben je in staat om je klanten innovatieve, maar toch betrouwbare, technische ondersteuning te blijven bieden in een steeds concurrerendere markt.
    ITIL 4 Foundation is een verplichte voorvereiste.

    Voorvereisten

    ITIL 4 Foundation as a pre-requisite.
    Tijdens deze training heb je een laptop nodig met toegang tot internet.

    Doelstellingen

    Understand the concepts and challenges relating to the following across the service value system:
    a) Organizational structure
    b) Integrated/collaborative teams
    c) Team capabilities, roles and competencies
    d) Team culture and differences
    e) Working to a customer-orientated mindset
    f) Employee satisfaction management
    g) The value of positive communications
    Know how the following ITIL practices contribute to a value stream for a new service (including subsections), and the following references from the practice guidance):
    a) Service design
    b) Software development and management
    c) Deployment management
    d) Release management
    e) Service validation and testing
    f) Change enablement
    g) Service desk
    h) Incident management
    i) Problem management
    j) Knowledge management
    k) Service level management Monitoring and event management

    Examen informatie

    Bij deze training is een voucher voor het officiële, internationaal erkende examen inbegrepen.
    De kosten van de examenvoucher zijn opgenomen in de prijs van de training. Kort na aanvang van de training ontvang je per mail een voucher waarmee je je examen kunt reserveren. Houd rekening met het feit dat je minimaal 5 werkdagen vooraf je examen moet plannen.
    Kijk voor meer informatie ook op https://academy.capgemini.nl/thema/examens

    • Duur examen: 90 min
    • % extra tijd indien niet in moedertaal: 25%
    • Aantal examenvragen: 40
    • Minimaal aantal goed te beantwoorden: 28
    • Examen stijl: Multiple choice
    • Open Boek: Nee
     
    Incompany

    Deze training bestrijkt de 'core' service management activiteiten en breidt de huidige scope van ITIL uit tot de 'creatie' van diensten.

    Training code
    CGAIT4CDCD
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    6
    Kosten
    €2.150,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Een Incompany training biedt verschillende voordelen:

    - Je bepaalt zelf de locatie
    - Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
    - De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
    - In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen

    Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

     

    Wat is ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support

    Deze training bestrijkt de 'core' service management activiteiten en breidt de huidige scope van ITIL uit tot de 'creatie' van diensten. Deze module richt zich op de integratie van verschillende waardestromen en activiteiten om IT-enabled producten en diensten te creëren, te leveren en te ondersteunen, terwijl het ook gaat om ondersteunende praktijken, methoden en tools.

    ITIL® is a (registered) Trade Mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS. All rights reserved.

     
     

    Voor wie is ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support

    ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support is gericht op IT Service Managers die IT-enabled digitale producten en diensten beheren, en degenen die verantwoordelijk zijn voor de end-to-end levering. Na deze traininge ben je in staat om je klanten innovatieve, maar toch betrouwbare, technische ondersteuning te blijven bieden in een steeds concurrerendere markt.
    ITIL 4 Foundation is een verplichte voorvereiste.

    Voorvereisten

    ITIL 4 Foundation as a pre-requisite.
    Tijdens deze training heb je een laptop nodig met toegang tot internet.

    Doelstellingen

    Understand the concepts and challenges relating to the following across the service value system:
    a) Organizational structure
    b) Integrated/collaborative teams
    c) Team capabilities, roles and competencies
    d) Team culture and differences
    e) Working to a customer-orientated mindset
    f) Employee satisfaction management
    g) The value of positive communications
    Know how the following ITIL practices contribute to a value stream for a new service (including subsections), and the following references from the practice guidance):
    a) Service design
    b) Software development and management
    c) Deployment management
    d) Release management
    e) Service validation and testing
    f) Change enablement
    g) Service desk
    h) Incident management
    i) Problem management
    j) Knowledge management
    k) Service level management Monitoring and event management

    Examen informatie

    Bij deze training is een voucher voor het officiële, internationaal erkende examen inbegrepen.
    De kosten van de examenvoucher zijn opgenomen in de prijs van de training. Kort na aanvang van de training ontvang je per mail een voucher waarmee je je examen kunt reserveren. Houd rekening met het feit dat je minimaal 5 werkdagen vooraf je examen moet plannen.
    Kijk voor meer informatie ook op https://academy.capgemini.nl/thema/examens

    • Duur examen: 90 min
    • % extra tijd indien niet in moedertaal: 25%
    • Aantal examenvragen: 40
    • Minimaal aantal goed te beantwoorden: 28
    • Examen stijl: Multiple choice
    • Open Boek: Nee
     
  • Gerelateerd

  • e-CF competenties bij deze training

     

    Bij Capgemini Academy geloven wij in transparantie en overzicht in het opleidingslandschap. Daarom kan je hieronder zien aan welke e-CF competentie deze training of certificering bijdraagt. Kijk voor meer informatie over hoe jij het e-Competence Framework kan gebruiken op deze pagina. Wil je weten hoe je het e-CF binnen jouw organisatie kan toepassen, lees dan meer op deze pagina.

     

    e-Competence Level12345
    A.2.Service Level Management     
    C.3.Service Delivery     
    D.10.Information and Knowledge Management