-
Kern & Kwaliteiten
-
Wat zijn jouw (kern)kwaliteiten en hoe kun je die nog beter inzetten en benutten als leidinggevende? Wat zijn jouw (kern)waarden en hoe kun je die bewuster inbrengen in je optreden als leidinggevende?
Training codeCGALITKKCDGesproken taalNederlandsTaal materiaalNederlandsDagdelen2Kosten€650,00excl. BTW Geen extra kosten.Boek nu Kern & Kwaliteiten
In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op. Bekijk ook de Gesproken taal en Taal materiaal aan de linkerkant van de pagina voor informatie over de taal.
Deze training staat niet gepland in ons open rooster. Vul hier onder je gegevens in en we nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.
Wat is Kern en Kwaliteiten
Het doel van de workshop LEAD IT - Kern & Kwaliteiten is het vergroten van het bewustzijn van jouw eigen kernwaarden en kernkwaliteiten en het (h)erkennen van kansen en mogelijkheden om deze beter uit te gaan nutten, in jouw rol van leidinggevende. Daarnaast leer je andermans kernwaarden, kernkwaliteiten en uitdagingen beter (h)erkennen. Ook leer je hoe je daarop beter kunt inspelen in de dagelijkse praktijk als leidinggevende.
We gaan op interactieve, intensieve wijze aan de slag in deze workshop LEAD IT - Kern & Kwaliteiten.
De volgende thema’s worden geïntroduceerd en met elkaar uitgediept:- Kernwaarden: ontstaan en betekenis van mijn persoonlijke kernwaarden
- Kernkwaliteiten: kernkwaliteiten, valkuilen, allergieën en uitdagingen.
De volgende vragen zijn onderwerp van onderzoek en oefening:
1. KERNWAARDEN- Wat zijn mijn belangrijkste (kern)waarden?
- Wat is daarvan de achtergrond?
- Welke betekenis hebben die voor mij?
- Hoe wordt dat duidelijk in mijn optreden?
- persoonlijk
- in mijn rol als leidinggevende (naar mijn team, naar mijn leidinggevenden, naar mijn peers)
2. KERNKWALITEITEN
- Welke (kern)kwaliteiten heb ik (ontwikkeld)?
- Wat zijn daarvan de valkuilen?
- Wat zijn mijn allergieën en uitdagingen?
3. UITDAGINGEN
- Hoe werk ik aan mijn uitdagingen?
- Wat is mijn plan?
In deze intensieve, interactieve workshop worden de achterliggende principes eerst kort theoretisch behandeld. Daarna wordt er vooral uitgebreid geoefend met toepassingen in jouw eigen dagelijkse praktijk.
Voor wie is Kern en Kwaliteiten
De doelgroep voor deze training bestaat uit professionals met een leidinggevende of coordinerende rol. Bijvoorbeeld: team-, project-, programma- en afdelingsleiders, maar ook Product Owners en Scrummasters.
Voorvereisten
LEAD IT - Insights Discovery
Doelstellingen
Het doel van de workshop LEAD IT - Kern & Kwaliteiten is het vergroten van het bewustzijn van jouw eigen kernwaarden en kernkwaliteiten en het (h)erkennen van kansen en mogelijkheden om deze beter uit te gaan nutten, in jouw rol van leidinggevende. Daarnaast leer je andermans kernwaarden, kernkwaliteiten en uitdagingen beter (h)erkennen. Ook leer je hoe je daarop beter kunt inspelen in de dagelijkse praktijk als leidinggevende.
Wat zijn jouw (kern)kwaliteiten en hoe kun je die nog beter inzetten en benutten als leidinggevende? Wat zijn jouw (kern)waarden en hoe kun je die bewuster inbrengen in je optreden als leidinggevende?
Training codeCGALITKKCDGesproken taalNederlandsTaal materiaalNederlandsDagdelen2Kosten€650,00excl. BTW Geen extra kosten.Een Incompany training biedt verschillende voordelen:
- Je bepaalt zelf de locatie
- Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
- De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
- In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen
Vraag nu meer informatie of een offerte aan.Wat is Kern en Kwaliteiten
Het doel van de workshop LEAD IT - Kern & Kwaliteiten is het vergroten van het bewustzijn van jouw eigen kernwaarden en kernkwaliteiten en het (h)erkennen van kansen en mogelijkheden om deze beter uit te gaan nutten, in jouw rol van leidinggevende. Daarnaast leer je andermans kernwaarden, kernkwaliteiten en uitdagingen beter (h)erkennen. Ook leer je hoe je daarop beter kunt inspelen in de dagelijkse praktijk als leidinggevende.
We gaan op interactieve, intensieve wijze aan de slag in deze workshop LEAD IT - Kern & Kwaliteiten.
De volgende thema’s worden geïntroduceerd en met elkaar uitgediept:- Kernwaarden: ontstaan en betekenis van mijn persoonlijke kernwaarden
- Kernkwaliteiten: kernkwaliteiten, valkuilen, allergieën en uitdagingen.
De volgende vragen zijn onderwerp van onderzoek en oefening:
1. KERNWAARDEN- Wat zijn mijn belangrijkste (kern)waarden?
- Wat is daarvan de achtergrond?
- Welke betekenis hebben die voor mij?
- Hoe wordt dat duidelijk in mijn optreden?
- persoonlijk
- in mijn rol als leidinggevende (naar mijn team, naar mijn leidinggevenden, naar mijn peers)
2. KERNKWALITEITEN
- Welke (kern)kwaliteiten heb ik (ontwikkeld)?
- Wat zijn daarvan de valkuilen?
- Wat zijn mijn allergieën en uitdagingen?
3. UITDAGINGEN
- Hoe werk ik aan mijn uitdagingen?
- Wat is mijn plan?
In deze intensieve, interactieve workshop worden de achterliggende principes eerst kort theoretisch behandeld. Daarna wordt er vooral uitgebreid geoefend met toepassingen in jouw eigen dagelijkse praktijk.
Voor wie is Kern en Kwaliteiten
De doelgroep voor deze training bestaat uit professionals met een leidinggevende of coordinerende rol. Bijvoorbeeld: team-, project-, programma- en afdelingsleiders, maar ook Product Owners en Scrummasters.
Voorvereisten
LEAD IT - Insights Discovery
Doelstellingen
Het doel van de workshop LEAD IT - Kern & Kwaliteiten is het vergroten van het bewustzijn van jouw eigen kernwaarden en kernkwaliteiten en het (h)erkennen van kansen en mogelijkheden om deze beter uit te gaan nutten, in jouw rol van leidinggevende. Daarnaast leer je andermans kernwaarden, kernkwaliteiten en uitdagingen beter (h)erkennen. Ook leer je hoe je daarop beter kunt inspelen in de dagelijkse praktijk als leidinggevende.
-
Brochure
Gerelateerd
e-CF competenties bij deze training
Bij Capgemini Academy geloven wij in transparantie en overzicht in het opleidingslandschap. Daarom kan je hieronder zien aan welke e-CF competentie deze training of certificering bijdraagt. Kijk voor meer informatie over hoe jij het e-Competence Framework kan gebruiken op deze pagina. Wil je weten hoe je het e-CF binnen jouw organisatie kan toepassen, lees dan meer op deze pagina.
e-Competence Level | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
---|---|---|---|---|---|
C.1.User Support | |||||
C.2.Change Support | |||||
C.3.Service Delivery | |||||
C.4.Problem Management | |||||
D.3.Education and Training Provision | |||||
D.8.Contract Management | |||||
D.9.Personnel Development | |||||
E.4.Relationship Management |