• Professionele Communicatie

  • Group Training

    Wordt uw melding niet altijd goed ontvangen of begrepen? Vindt u het soms moeilijk om uw boodschap goed te communiceren? Wilt u efficiënter en effectiever communiceren?

    Training code
    CGALITPCCD
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Nederlands
    Dagdelen
    2
    Kosten
    €700,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Boek nu Professionele Communicatie

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op. Bekijk ook de Gesproken taal en Taal materiaal aan de linkerkant van de pagina voor informatie over de taal.

    Deze training staat niet gepland in ons open rooster. Vul hier onder je gegevens in en we nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.

    Naam*
    E-mailadres*
    Telefoonnummer*
     

    Wat is Professionele Communicatie

    Het doel van deze intensieve, interactieve workshop LEAD IT - Professionele Communicatie is het efficiënter en effectiever maken van jouw professionele communicatie.
    Je leert actiever en reflectiever luisteren op meerdere niveaus, en beter feedback geven op een professionele manier. Ook leer je beter rapporteren, op het juiste abstractieniveau, toegesneden op de doelgroep.
    We gaan op interactieve, intensieve wijze aan de slag in deze workshop LEAD IT - Professionele Communicatie.
    De volgende thema’s worden geïntroduceerd en met elkaar uitgediept:

    • Actief luisteren
    • Reflectief luisteren
    • Professioneel feedback geven
    • Transsectionele Analyse
    • Professioneel rapporteren
     
     

    Voor wie is Professionele Communicatie

    De doelgroep voor deze training bestaat uit professionals met een leidinggevende of coordinerende rol. Bijvoorbeeld: team-, project-, programma- en afdelingsleiders, maar ook Product Owners en Scrummasters.
    Leer en ervaar in deze intensieve, interactieve workshop hoe je vanuit jouw leiderschapsrol je opdrachtgever(s), je stakeholders en je teamleden effectief kunt beinvloeden. Ervaar hoe belangrijk het is om effectief te sturen door middel van het geven (en ontvangen) van de juiste (kern)boodschap op het juiste nivo en vanuit de juiste positie.
    Ook leer je hoe je daarop beter kunt inspelen in de dagelijkse praktijk als leidinggevende en hoe je je effectiviteit in jouw leiderschap verder kunt vergroten.

    Voorvereisten

    LEAD IT - Insights Discovery

    Doelstellingen

    Het doel van deze intensieve, interactieve workshop LEAD IT - Professionele Communicatie is het efficienter en effectiever maken van jouw professionele communicatie.
    Je leert actiever en reflectiever luisteren op meedere nivo's, en beter feedback geven op een professionele manier. Ook leer je beter rapporteren, op het juiste abstractienivo, toegesneden op de doelgroep.

     
    Incompany

    Wordt uw melding niet altijd goed ontvangen of begrepen? Vindt u het soms moeilijk om uw boodschap goed te communiceren? Wilt u efficiënter en effectiever communiceren?

    Training code
    CGALITPCCD
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Nederlands
    Dagdelen
    2
    Kosten
    €700,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Een Incompany training biedt verschillende voordelen:

    - Je bepaalt zelf de locatie
    - Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
    - De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
    - In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen

    Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

     

    Wat is Professionele Communicatie

    Het doel van deze intensieve, interactieve workshop LEAD IT - Professionele Communicatie is het efficiënter en effectiever maken van jouw professionele communicatie.
    Je leert actiever en reflectiever luisteren op meerdere niveaus, en beter feedback geven op een professionele manier. Ook leer je beter rapporteren, op het juiste abstractieniveau, toegesneden op de doelgroep.
    We gaan op interactieve, intensieve wijze aan de slag in deze workshop LEAD IT - Professionele Communicatie.
    De volgende thema’s worden geïntroduceerd en met elkaar uitgediept:

    • Actief luisteren
    • Reflectief luisteren
    • Professioneel feedback geven
    • Transsectionele Analyse
    • Professioneel rapporteren
     
     

    Voor wie is Professionele Communicatie

    De doelgroep voor deze training bestaat uit professionals met een leidinggevende of coordinerende rol. Bijvoorbeeld: team-, project-, programma- en afdelingsleiders, maar ook Product Owners en Scrummasters.
    Leer en ervaar in deze intensieve, interactieve workshop hoe je vanuit jouw leiderschapsrol je opdrachtgever(s), je stakeholders en je teamleden effectief kunt beinvloeden. Ervaar hoe belangrijk het is om effectief te sturen door middel van het geven (en ontvangen) van de juiste (kern)boodschap op het juiste nivo en vanuit de juiste positie.
    Ook leer je hoe je daarop beter kunt inspelen in de dagelijkse praktijk als leidinggevende en hoe je je effectiviteit in jouw leiderschap verder kunt vergroten.

    Voorvereisten

    LEAD IT - Insights Discovery

    Doelstellingen

    Het doel van deze intensieve, interactieve workshop LEAD IT - Professionele Communicatie is het efficienter en effectiever maken van jouw professionele communicatie.
    Je leert actiever en reflectiever luisteren op meedere nivo's, en beter feedback geven op een professionele manier. Ook leer je beter rapporteren, op het juiste abstractienivo, toegesneden op de doelgroep.

     
  • Gerelateerd

  • e-CF competenties bij deze training

     

    Bij Capgemini Academy geloven wij in transparantie en overzicht in het opleidingslandschap. Daarom kan je hieronder zien aan welke e-CF competentie deze training of certificering bijdraagt. Kijk voor meer informatie over hoe jij het e-Competence Framework kan gebruiken op deze pagina. Wil je weten hoe je het e-CF binnen jouw organisatie kan toepassen, lees dan meer op deze pagina.

     

    e-Competence Level12345
    C.1.User Support     
    C.2.Change Support     
    C.3.Service Delivery     
    C.4.Problem Management     
    D.3.Education and Training Provision     
    D.8.Contract Management     
    D.9.Personnel Development     
    E.4.Relationship Management