-
MB-220: Microsoft Dynamics 365 Marketing [MB-220T00-A] training inclusief Examen Voucher
-
Leer oplossingen te implementeren die leads aantrekken en converteren, merkbekendheid opbouwen, omnichannel-berichten standaardiseren en marketinginzichten bieden!
Training codeCGAMB220CEGesproken taalEngelsTaal materiaalEngelsDagdelen8Kosten€1.800,00excl. BTW Geen extra kosten.Boek nu MB-220: Microsoft Dynamics 365 Marketing [MB-220T00-A] training inclusief Examen Voucher
In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op. Bekijk ook de Gesproken taal en Taal materiaal aan de linkerkant van de pagina voor informatie over de taal.
Deze training staat niet gepland in ons open rooster. Vul hier onder je gegevens in en we nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.
Wat is MB-220: Microsoft Dynamics 365 Marketing [MB-220T00-A] inclusief Examen Voucher
Deze training behandelt de configuratie van de marketingapplicatie die nodig is om de bedrijfsgroei te stimuleren. Het zal ook ingaan op leadbeheer, marketingformulieren en pagina's, segmentatie en e-mailmarketingberichten. Al deze onderdelen zijn met elkaar verbonden door een interactief ontwerp van de klantreis, inclusief de configuratie van evenementen en enquêtes.
Het configureren en uitbreiden van de kernmarketingtoepassing met e-mailmarketing, installatie, interactieve klantreizen, het voeden van leads met gepersonaliseerde ervaringen, LinkedIn-integratie, evenementen, enquêtes, bestemmingspagina's, segmentatie en scoring, en het handhaven van de naleving van de algemene verordening gegevensbescherming (AVG).
Deze training maakt gebruik van MOC (Microsoft Official Courseware) en wordt gegeven door een ervaren MCT (Microsoft Certified Trainer).
Zie onderstaande modules voor meer informatie:
Module 1: Dynamics 365 Marketing configureren
In deze module leert u over geavanceerde instellingen, marketinginhoud, sjablonen en integraties in Dynamics 365 for Marketing.
Lessen- Configureer organisatie- en beheerinstellingen
- Configureer marketinginstellingen
- Configureer evenementeninstellingen
Module 2: Beheer segmenten en lijsten
In deze module wordt besproken hoe u segmenten en abonneecentra kunt maken, beheren en gebruiken.
Lessen- Creëer en beheer segmenten
- Creëer en beheer abonneecentra en lijsten
Module 3: Beheer marketingformulieren en pagina's
Deze module behandelt het maken van marketingformulieren en pagina's.
Lessen- Beheer formulieren
- Beheer marketingpagina's
Module 4: Beheer leads, accounts en contacten
Deze module behandelt hoe u klanten als accounts of contactpersonen kunt beheren en hoe u ze tijdens de levenscyclus van leads kunt voeden.
Lessen- Creëer en beheer leads
- Beheer accounts en contacten
Module 5: Beheer marketing-e-mails en klantreizen
Deze module behandelt hoe u e-mailberichten en klantreizen maakt in Dynamics 365 Marketing.
Lessen- Maak marketing-e-mails
- Creëer klantreizen
Module 6: Beheer evenementen
Deze module bespreekt het proces voor het maken van een klantreis.
Lessen- Creëer een evenement ter plaatse
- Maak een webinar-evenement
- Promoot en beheer evenementen
Module 7: Maak enquêtes met Dynamics 365 Customer Voice
Deze module laat zien hoe u enquêtes kunt maken en naar klanten kunt distribueren.
Lessen- Maak een enquêteproject
- Maak enquêtes met Dynamics 365 Customer Voice
- Stuur Dynamics 365 Customer Voice-enquêtes
Module 8: Analyseer inzichten in Dynamics 365 Marketing
In deze module leert u hoe u de Insights-functionaliteit kunt gebruiken om gegevens met betrekking tot uw marketinginitiatieven te bekijken en te analyseren.
Lessen- Evalueer marketinginitiatieven met analyses
Voor wie is MB-220: Microsoft Dynamics 365 Marketing [MB-220T00-A] inclusief Examen Voucher
Deze training is bedoeld voor IT- of marketingprofessionals die willen leren hoe ze Dynamics 365 Marketing voor bedrijven kunnen gebruiken.
Kandidaten moeten enige kennis hebben van marketingprincipes en de rol van de marketingapplicatie in relatie tot de Dynamics 365-suite van applicaties, inclusief integratie met Dynamics 365- en Microsoft 365-applicaties. Kandidaten moeten de terminologie, prioriteiten, gemeenschappelijke initiatieven, normen, methodologieën en beste praktijken van de branche begrijpen.
Ook ontvang je een Examenvoucher. Meld u vandaag nog aan!Voorvereisten
Kennis van het Dynamics 365-platform en inzicht in basisprincipes van marketing.
Doelstellingen
Na het afronden van deze training beheers je de volgende vaardigheden:
Configureer geavanceerde instellingen- Beheer marketinginhoud, sjablonen en integraties
- Creëer en beheer leads
- Ontwerp en maak marketingformulieren en pagina's
- Creëer en beheer segmenten
- Opzetten en lanceren van klantreizen
- Creëer en beheer evenementen
- Verspreid en analyseer enquêtes
Leer oplossingen te implementeren die leads aantrekken en converteren, merkbekendheid opbouwen, omnichannel-berichten standaardiseren en marketinginzichten bieden!
Training codeCGAMB220CEGesproken taalEngelsTaal materiaalEngelsDagdelen8Kosten€1.800,00excl. BTW Geen extra kosten.Een Incompany training biedt verschillende voordelen:
- Je bepaalt zelf de locatie
- Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
- De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
- In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen
Vraag nu meer informatie of een offerte aan.Wat is MB-220: Microsoft Dynamics 365 Marketing [MB-220T00-A] inclusief Examen Voucher
Deze training behandelt de configuratie van de marketingapplicatie die nodig is om de bedrijfsgroei te stimuleren. Het zal ook ingaan op leadbeheer, marketingformulieren en pagina's, segmentatie en e-mailmarketingberichten. Al deze onderdelen zijn met elkaar verbonden door een interactief ontwerp van de klantreis, inclusief de configuratie van evenementen en enquêtes.
Het configureren en uitbreiden van de kernmarketingtoepassing met e-mailmarketing, installatie, interactieve klantreizen, het voeden van leads met gepersonaliseerde ervaringen, LinkedIn-integratie, evenementen, enquêtes, bestemmingspagina's, segmentatie en scoring, en het handhaven van de naleving van de algemene verordening gegevensbescherming (AVG).
Deze training maakt gebruik van MOC (Microsoft Official Courseware) en wordt gegeven door een ervaren MCT (Microsoft Certified Trainer).
Zie onderstaande modules voor meer informatie:
Module 1: Dynamics 365 Marketing configureren
In deze module leert u over geavanceerde instellingen, marketinginhoud, sjablonen en integraties in Dynamics 365 for Marketing.
Lessen- Configureer organisatie- en beheerinstellingen
- Configureer marketinginstellingen
- Configureer evenementeninstellingen
Module 2: Beheer segmenten en lijsten
In deze module wordt besproken hoe u segmenten en abonneecentra kunt maken, beheren en gebruiken.
Lessen- Creëer en beheer segmenten
- Creëer en beheer abonneecentra en lijsten
Module 3: Beheer marketingformulieren en pagina's
Deze module behandelt het maken van marketingformulieren en pagina's.
Lessen- Beheer formulieren
- Beheer marketingpagina's
Module 4: Beheer leads, accounts en contacten
Deze module behandelt hoe u klanten als accounts of contactpersonen kunt beheren en hoe u ze tijdens de levenscyclus van leads kunt voeden.
Lessen- Creëer en beheer leads
- Beheer accounts en contacten
Module 5: Beheer marketing-e-mails en klantreizen
Deze module behandelt hoe u e-mailberichten en klantreizen maakt in Dynamics 365 Marketing.
Lessen- Maak marketing-e-mails
- Creëer klantreizen
Module 6: Beheer evenementen
Deze module bespreekt het proces voor het maken van een klantreis.
Lessen- Creëer een evenement ter plaatse
- Maak een webinar-evenement
- Promoot en beheer evenementen
Module 7: Maak enquêtes met Dynamics 365 Customer Voice
Deze module laat zien hoe u enquêtes kunt maken en naar klanten kunt distribueren.
Lessen- Maak een enquêteproject
- Maak enquêtes met Dynamics 365 Customer Voice
- Stuur Dynamics 365 Customer Voice-enquêtes
Module 8: Analyseer inzichten in Dynamics 365 Marketing
In deze module leert u hoe u de Insights-functionaliteit kunt gebruiken om gegevens met betrekking tot uw marketinginitiatieven te bekijken en te analyseren.
Lessen- Evalueer marketinginitiatieven met analyses
Voor wie is MB-220: Microsoft Dynamics 365 Marketing [MB-220T00-A] inclusief Examen Voucher
Deze training is bedoeld voor IT- of marketingprofessionals die willen leren hoe ze Dynamics 365 Marketing voor bedrijven kunnen gebruiken.
Kandidaten moeten enige kennis hebben van marketingprincipes en de rol van de marketingapplicatie in relatie tot de Dynamics 365-suite van applicaties, inclusief integratie met Dynamics 365- en Microsoft 365-applicaties. Kandidaten moeten de terminologie, prioriteiten, gemeenschappelijke initiatieven, normen, methodologieën en beste praktijken van de branche begrijpen.
Ook ontvang je een Examenvoucher. Meld u vandaag nog aan!Voorvereisten
Kennis van het Dynamics 365-platform en inzicht in basisprincipes van marketing.
Doelstellingen
Na het afronden van deze training beheers je de volgende vaardigheden:
Configureer geavanceerde instellingen- Beheer marketinginhoud, sjablonen en integraties
- Creëer en beheer leads
- Ontwerp en maak marketingformulieren en pagina's
- Creëer en beheer segmenten
- Opzetten en lanceren van klantreizen
- Creëer en beheer evenementen
- Verspreid en analyseer enquêtes
-
Brochure
Gerelateerd
e-CF competenties bij deze training
Bij Capgemini Academy geloven wij in transparantie en overzicht in het opleidingslandschap. Daarom kan je hieronder zien aan welke e-CF competentie deze training of certificering bijdraagt. Kijk voor meer informatie over hoe jij het e-Competence Framework kan gebruiken op deze pagina. Wil je weten hoe je het e-CF binnen jouw organisatie kan toepassen, lees dan meer op deze pagina.
e-Competence Level | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
---|---|---|---|---|---|
A.6.Application Design | |||||
D.6.Digital Marketing | |||||
D.7.Sales Management | |||||
A.10.User Experience |