-
Reskill Track: Service Manager
-
Terwijl banen in veel sectoren onder druk staan blijft de vraag naar goed opgeleide IT'ers groot. Ben jij toe aan een nieuwe stap in je carrière? Laat je omscholen tot IT'er en word IT Service Manager.
Training codeCGARTSMNIDGesproken taalNederlandsTaal materiaalNederlandsKosten€3.000,00excl. BTW Geen extra kosten.Individueel boeken
Iedere Reskill Track start altijd met een uitgebreide intake, welke wordt verzorgd door een van onze opleidingskundigen. Op basis van de intake stellen we een maatwerk Reskill Track voor je samen die naadloos aansluit op jouw persoonlijke situatie en behoeften. Op die manier zorgen we ervoor dat de impact van de track op jouw ontwikkeling maximaal is.
Wat is Reskill Track: Service Manager
Als Service Manager ben je eindverantwoordelijk voor het juist leveren van IT-diensten en het onderhouden en uitbouwen van jouw zakelijke relaties. Je bent het gezicht van jouw bedrijf. Je houdt je bezig met het waarborgen van de kwaliteit van de IT-oplossingen die je onder je hoeden hebt en je zorgt voor continue verbetering van de geleverde diensten en het process.
Als Service Manager ben je het aanspreekpunt voor je klanten. Je hebt de juiste vakkennis nodig om oplossingen te bieden wanneer er iets fout gaat of als een klant ontevreden is. Tegelijkertijd is het belangrijk dat je over sterke communicatieve vaardigheden beschikt om (soms lastige) gesprekken met klanten tot een goed einde te brengen.
In de Reskill Track: Service Manager leiden we je op tot IT Service Manager. We brengen je belangrijke Service Management standaarden als ITIL en ASL bij en zorgen ervoor dat je over de juiste communicatieve vaardigheden beschikt. Daarnaast stomen we je klaar om te werken met klanten en teams die het Agile werken hebben omarmd.Voor wie is Reskill Track: Service Manager
Door onze maatwerkaanpak is deze track voor de meeste professionals geschikt. Het is belangrijk dat je bereid bent om een grote verantwoordelijkheid te dragen en dat je niet bang bent om moeilijke gesprekken te voeren. Daarnaast is afiniteit met IT en technische projecten een absolute must.
Voorvereisten
Al onze opleidingen hebben als ingangsniveau minimaal HBO werk en denk niveau.
Daarnaast is vanzelfsprekend affiniteit met IT nodig.
Onze Reskill Tracks starten altijd met een uitgebreide intake samen met een van onze opleidingskundigen. Op basis van de intake stellen we een maatwerk Reskill Track voor je samen dat naadloos aansluit op jouw persoonlijke situatie.Doelstellingen
De exacte doelstelling van deze Track hangt af van jouw persoonlijke situatie en senioriteit. Na het succesvol voltooien van deze track ben je in staat bent om je eerste rol als Service Manager in de IT met succes te beginnen.
Terwijl banen in veel sectoren onder druk staan blijft de vraag naar goed opgeleide IT'ers groot. Ben jij toe aan een nieuwe stap in je carrière? Laat je omscholen tot IT'er en word IT Service Manager.
Training codeCGARTSMNIDGesproken taalNederlandsTaal materiaalNederlandsKosten€3.000,00excl. BTW Geen extra kosten.Iedere Reskill Track start altijd met een uitgebreide intake, welke wordt verzorgd door een van onze opleidingskundigen. Op basis van de intake stellen we een maatwerk Reskill Track voor je samen die naadloos aansluit op jouw persoonlijke situatie en behoeften. Op die manier zorgen we ervoor dat de impact van de track op jouw ontwikkeling maximaal is.
Wat is Reskill Track: Service Manager
Als Service Manager ben je eindverantwoordelijk voor het juist leveren van IT-diensten en het onderhouden en uitbouwen van jouw zakelijke relaties. Je bent het gezicht van jouw bedrijf. Je houdt je bezig met het waarborgen van de kwaliteit van de IT-oplossingen die je onder je hoeden hebt en je zorgt voor continue verbetering van de geleverde diensten en het process.
Als Service Manager ben je het aanspreekpunt voor je klanten. Je hebt de juiste vakkennis nodig om oplossingen te bieden wanneer er iets fout gaat of als een klant ontevreden is. Tegelijkertijd is het belangrijk dat je over sterke communicatieve vaardigheden beschikt om (soms lastige) gesprekken met klanten tot een goed einde te brengen.
In de Reskill Track: Service Manager leiden we je op tot IT Service Manager. We brengen je belangrijke Service Management standaarden als ITIL en ASL bij en zorgen ervoor dat je over de juiste communicatieve vaardigheden beschikt. Daarnaast stomen we je klaar om te werken met klanten en teams die het Agile werken hebben omarmd.Voor wie is Reskill Track: Service Manager
Door onze maatwerkaanpak is deze track voor de meeste professionals geschikt. Het is belangrijk dat je bereid bent om een grote verantwoordelijkheid te dragen en dat je niet bang bent om moeilijke gesprekken te voeren. Daarnaast is afiniteit met IT en technische projecten een absolute must.
Voorvereisten
Al onze opleidingen hebben als ingangsniveau minimaal HBO werk en denk niveau.
Daarnaast is vanzelfsprekend affiniteit met IT nodig.
Onze Reskill Tracks starten altijd met een uitgebreide intake samen met een van onze opleidingskundigen. Op basis van de intake stellen we een maatwerk Reskill Track voor je samen dat naadloos aansluit op jouw persoonlijke situatie.Doelstellingen
De exacte doelstelling van deze Track hangt af van jouw persoonlijke situatie en senioriteit. Na het succesvol voltooien van deze track ben je in staat bent om je eerste rol als Service Manager in de IT met succes te beginnen.
-
Brochure
Vakgebied
IT Service Management & BIM