• Service Automation Framework e-learning (EN)

  • e-Learning

    Service Automation is het concept van het bereiken van klantloyaliteit door het gebruik van geautomatiseerde technologieën en bouwt voort op een grote demografische en sociologische trend.

    Training code
    CGASAF-FEE
    Gesproken taal
    Engels
    Taal materiaal
    Engels
    Kosten
    €800,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Individueel boeken

    Leer en ontwikkel op het moment dat het jou schikt en op een plaats die jou uitkomt.

     

    Wat is Service Automation Framework e-learning

    Service Automation is het concept van het bereiken van klantloyaliteit door het gebruik van geautomatiseerde technologieën en bouwt voort op een grote demografische en sociologische trend. We zijn eraan gewend geraakt om ons leven online te regelen en verwachten diensten die aan die verwachtingen kunnen voldoen: wij zijn de Self Service Generation.
    Deze training geeft u een diep inzicht in het concept van serviceautomatisering, het concept waarmee u uw serviceaanbod kunt automatiseren. Als u Service Automation adequaat toepast in uw organisatie, zult u zowel de medewerkerstevredenheid als de klanttevredenheid zien toenemen en het aantal mensen dat uw bedrijf ‘leuk’ zal vinden aanzienlijk toenemen.

     
     

    Voor wie is Service Automation Framework e-learning

    De training is bedoeld voor iedereen die ooit heeft ervaren dat het serviceniveau in zijn organisatie kan worden verhoogd en begeleiding zoekt om dit doel te bereiken. Of je nu een ondernemer, leidinggevende, consultant bent of werkzaam bent in de academische wereld, het Service Automation Framework helpt je om de verwachtingen van gebruikers consequent te overtreffen.

    Doelstellingen


    • Begrijp de zakelijke drijfveren van door technologie ondersteunde geautomatiseerde services om de businesscase voor serviceautomatisering uit te leggen.
    • Bespreek hoe Service Automation Framework de praktijk mogelijk maakt van een branche die hun autonome gebruikers in staat stelt om services aan te schaffen, te beheren en aan te passen via selfservicetechnologie.
    • Leg het verschil en de synergie uit tussen de gebruikers, serviceontwerp en technologieontwerpelementen die bijdragen aan het voldoen aan en overtreffen van de verwachtingen van de gebruiker om langdurige waarde te creëren.
    • Leg het verschil uit tussen geautomatiseerde implementatie, serviceleveringsautomatisering en serendipiteitsbeheer en beschrijf hun onderliggende processen.
    • Geef een overzicht van de stappen voor het voltooien van een Service Automation Blueprint om services te visualiseren om geautomatiseerde services te ontwerpen en te leveren.

    Examen informatie


    • Duur examen: 40 min
    • % extra tijd indien niet in moedertaal: 0%
    • Aantal examenvragen: 40
    • Minimaal aantal goed te beantwoorden: 26
    • Examen stijl: Multiple choice
    • Open Boek: Nee
     
    Incompany

    Service Automation is het concept van het bereiken van klantloyaliteit door het gebruik van geautomatiseerde technologieën en bouwt voort op een grote demografische en sociologische trend.

    Training code
    CGASAF-FEE
    Gesproken taal
    Engels
    Taal materiaal
    Engels
    Kosten
    €800,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Een Incompany training biedt verschillende voordelen:

    - Je bepaalt zelf de locatie
    - Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
    - De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
    - In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen

    Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

     

    Wat is Service Automation Framework e-learning

    Service Automation is het concept van het bereiken van klantloyaliteit door het gebruik van geautomatiseerde technologieën en bouwt voort op een grote demografische en sociologische trend. We zijn eraan gewend geraakt om ons leven online te regelen en verwachten diensten die aan die verwachtingen kunnen voldoen: wij zijn de Self Service Generation.
    Deze training geeft u een diep inzicht in het concept van serviceautomatisering, het concept waarmee u uw serviceaanbod kunt automatiseren. Als u Service Automation adequaat toepast in uw organisatie, zult u zowel de medewerkerstevredenheid als de klanttevredenheid zien toenemen en het aantal mensen dat uw bedrijf ‘leuk’ zal vinden aanzienlijk toenemen.

     
     

    Voor wie is Service Automation Framework e-learning

    De training is bedoeld voor iedereen die ooit heeft ervaren dat het serviceniveau in zijn organisatie kan worden verhoogd en begeleiding zoekt om dit doel te bereiken. Of je nu een ondernemer, leidinggevende, consultant bent of werkzaam bent in de academische wereld, het Service Automation Framework helpt je om de verwachtingen van gebruikers consequent te overtreffen.

    Doelstellingen


    • Begrijp de zakelijke drijfveren van door technologie ondersteunde geautomatiseerde services om de businesscase voor serviceautomatisering uit te leggen.
    • Bespreek hoe Service Automation Framework de praktijk mogelijk maakt van een branche die hun autonome gebruikers in staat stelt om services aan te schaffen, te beheren en aan te passen via selfservicetechnologie.
    • Leg het verschil en de synergie uit tussen de gebruikers, serviceontwerp en technologieontwerpelementen die bijdragen aan het voldoen aan en overtreffen van de verwachtingen van de gebruiker om langdurige waarde te creëren.
    • Leg het verschil uit tussen geautomatiseerde implementatie, serviceleveringsautomatisering en serendipiteitsbeheer en beschrijf hun onderliggende processen.
    • Geef een overzicht van de stappen voor het voltooien van een Service Automation Blueprint om services te visualiseren om geautomatiseerde services te ontwerpen en te leveren.

    Examen informatie


    • Duur examen: 40 min
    • % extra tijd indien niet in moedertaal: 0%
    • Aantal examenvragen: 40
    • Minimaal aantal goed te beantwoorden: 26
    • Examen stijl: Multiple choice
    • Open Boek: Nee
     
  • Gerelateerd