• Customer Centricity

  • Group Training

    'We moeten de klant centraal stellen' is een vaak gehoorde uitspraak maar wat betekent dat echt? We kijken wat een organisatie kan doen om client centric te worden en je leert van andere organisaties.

    Training code
    CGACLCE2CD
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    2
    Kosten
    €800,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Boek nu Customer Centricity

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op. Bekijk ook de Gesproken taal en Taal materiaal aan de linkerkant van de pagina voor informatie over de taal.

    • 15-5-2024
      Online Virtual
      €800,00
      €800,00
    • 12-6-2024
      Utrecht
      €800,00
      €800,00
    • 29-8-2024
      Utrecht
      €800,00
      €800,00
    • 17-10-2024
      Online Virtual
      €800,00
      €800,00
    • 7-1-2025
      Utrecht
      €800,00
      €800,00
    Meer data
    • 4-3-2025
      Utrecht
      €800,00
      €800,00
    Customer Centricity
    10
    9.2
    0
    16 reviews
     

    Wat is Customer Centricity

    "We moeten de klant centraal stellen" is een vaak gehoorde uitspraak, maar wat betekent dat echt?
    Als we je vragen naar jouw positieve of negatieve ervaringen als klant van een organisatie, reken maar dat je genoeg te vertellen hebt!
    In de training 'customer centricity' stellen we dat centraal en gaan we met jouw klantervaring op zoek naar wat client centricity nu echt betekent en hoe je de effecten ervan zichtbaar maakt. Je leert uit Lean, Agile en Design Thinking wat de effecten zijn van jouw werk op de klant. Je onderzoekt wie jouw klant is én je krijgt handvatten om 'customer centric' te werken.
    Customer centricity begint bij jezelf maar eindigt daar niet. We kijken naar wat een organisatie kan doen om customer centric te worden en je leert van organisaties die customer centricity tot kunst verheven hebben.

     
     

    Voor wie is Customer Centricity

    De opleiding is bestemd voor professionals die beter in staat willen zijn om hun klant optimaal van dienst te zijn.

    Voorvereisten

    Er is geen specifieke vooropleiding vereist.
    Tijdens deze training heb je een laptop nodig.

    Doelstellingen

    Het doel van de training Customer Centricity is om professionals beter zicht te geven op de effecten van hun eigen werk op customer centricity. Je leert naar je werk te kijken vanuit het perspectief van de klant en je krijgt gereedschappen en methoden aangereikt die direct toepasbaar zijn. Tevens leer je kijken naar client centricity vanuit organisatieperspectief. Welke middelen, strategieen en processen zijn er die helpen de klant centraal te stellen.

     
    Incompany

    'We moeten de klant centraal stellen' is een vaak gehoorde uitspraak maar wat betekent dat echt? We kijken wat een organisatie kan doen om client centric te worden en je leert van andere organisaties.

    Training code
    CGACLCE2CD
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    2
    Kosten
    €800,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Een Incompany training biedt verschillende voordelen:

    - Je bepaalt zelf de locatie
    - Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
    - De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
    - In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen

    Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

    Customer Centricity
    10
    9.2
    0
    16 reviews
     

    Wat is Customer Centricity

    "We moeten de klant centraal stellen" is een vaak gehoorde uitspraak, maar wat betekent dat echt?
    Als we je vragen naar jouw positieve of negatieve ervaringen als klant van een organisatie, reken maar dat je genoeg te vertellen hebt!
    In de training 'customer centricity' stellen we dat centraal en gaan we met jouw klantervaring op zoek naar wat client centricity nu echt betekent en hoe je de effecten ervan zichtbaar maakt. Je leert uit Lean, Agile en Design Thinking wat de effecten zijn van jouw werk op de klant. Je onderzoekt wie jouw klant is én je krijgt handvatten om 'customer centric' te werken.
    Customer centricity begint bij jezelf maar eindigt daar niet. We kijken naar wat een organisatie kan doen om customer centric te worden en je leert van organisaties die customer centricity tot kunst verheven hebben.

     
     

    Voor wie is Customer Centricity

    De opleiding is bestemd voor professionals die beter in staat willen zijn om hun klant optimaal van dienst te zijn.

    Voorvereisten

    Er is geen specifieke vooropleiding vereist.
    Tijdens deze training heb je een laptop nodig.

    Doelstellingen

    Het doel van de training Customer Centricity is om professionals beter zicht te geven op de effecten van hun eigen werk op customer centricity. Je leert naar je werk te kijken vanuit het perspectief van de klant en je krijgt gereedschappen en methoden aangereikt die direct toepasbaar zijn. Tevens leer je kijken naar client centricity vanuit organisatieperspectief. Welke middelen, strategieen en processen zijn er die helpen de klant centraal te stellen.

     
  • Gerelateerd

  • e-CF competenties bij deze training

     

    Bij Capgemini Academy geloven wij in transparantie en overzicht in het opleidingslandschap. Daarom kan je hieronder zien aan welke e-CF competentie deze training of certificering bijdraagt. Kijk voor meer informatie over hoe jij het e-Competence Framework kan gebruiken op deze pagina. Wil je weten hoe je het e-CF binnen jouw organisatie kan toepassen, lees dan meer op deze pagina.

     

    e-Competence Level12345
    A.10.User Experience     
    A.5.Architecture Design     
    A.6.Application Design     
    A.9.Innovating     
    B.1.Application Development     
    B.3.Testing     
    B.4.Solution Deployment     
    C.1.User Support     
    C.2.Change Support     
    C.3.Service Delivery     
    C.4.Problem Management     
    D.3.Education and Training Provision     
    D.5.Sales Development     
    D.8.Contract Management     
    E.4.Relationship Management     
    D.6.Digital Marketing