• MB-310: Microsoft Dynamics 365 Finance [MB-310T00-A] training inclusief Examen Voucher

  • Group Training

    Leer de financiële aspecten van Dynamics 365: configureer en gebruik essentiële financiële componenten, crediteuren, debiteuren, incasso's, budgettering, vaste activa en nog veel meer!

    Training code
    CGAMB310CE
    Gesproken taal
    Engels
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    8
    Kosten
    €1.950,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Boek nu MB-310: Microsoft Dynamics 365 Finance [MB-310T00-A] training inclusief Examen Voucher

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op.

    Deze training staat niet gepland in ons open rooster. Vul hier onder je gegevens in en we nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.

    Naam*
    E-mailadres*
    Telefoonnummer*
     

    Wat is MB-310: Microsoft Dynamics 365 Finance [MB-310T00-A] inclusief Examen Voucher

    Kandidaten voor deze training zijn Functional Consultants die zakelijke vereisten analyseren en deze vereisten vertalen naar volledig gerealiseerde bedrijfsprocessen en oplossingen die best practices uit de branche implementeren. Kandidaten dienen als een belangrijke bron bij het implementeren en configureren van applicaties om aan zakelijke vereisten te voldoen.
    Kandidaten voor deze training moeten een fundamenteel begrip hebben van de boekhoudprincipes en financiële activiteiten van bedrijven, inclusief crediteuren en debiteuren, belastingen, kostprijsberekeningsprincipes, vaste activa en budgettering.
    Deze cursus maakt gebruik van MOC (Microsoft Official Courseware) en wordt gegeven door een ervaren MCT (Microsoft Certified Trainer).
    Zie onderstaande modules voor meer informatie:
    Module 1: Overzicht van Dynamics 365 Finance
    Deze module zal de kerncomponenten van Finance bespreken en kijken naar de betrokken modules.
    Lessen

    • Inleiding
    • Overzicht van functies en mogelijkheden van Dynamics 365 Finance
    • Kerncomponenten van Dynamics 365 Finance
    • Overzicht van financiële beheermodules in Dynamics 365 Finance
    • Voordelen van Dynamics 365 Finance
    • Module samenvatting
    • Kennistest

    Module 2: Financieel beheer instellen en configureren
    In deze module bespreken we hoe u een nieuwe juridische entiteit (bedrijf) kunt aanmaken en hiervoor financieel beheer kunt opzetten en configureren. Deze module bevat een grootboek.
    Lessen

    • Inleiding
    • Creëer en configureer een nieuwe juridische entiteit
    • Definieer en configureer het rekeningschema
    • Configureer grootboeken en valuta
    • Implementeren en beheren van tijdschriften
    • Implementeren en beheren van cash en bank
    • Implementeren van kostenberekening en kostenbeheer
    • Voer periodieke processen uit
    • Configureer, verzamel en rapporteer belastingen
    • Module samenvatting
    • Kennistest

    Module 3: Implementeer en beheer gedeelde configuratie voor A / P en A / R
    Dynamics 365 Finance biedt uitgebreide functionaliteit voor het instellen van verschillende betalingsopties die worden gedeeld tussen crediteuren- en debiteurenmodules.
    Lessen

    • Inleiding
    • Configureer betalingsvoorwaarden
    • Configureer betalingsdagen en betalingsschema's
    • Configureer contante kortingen
    • Configureer de betalingskalender
    • Configureer betalingskosten
    • Module samenvatting
    • Kennistest

    ?
    Module 4: Implementeer en beheer crediteuren
    In dit onderwerp worden de basisinstellingen van crediteuren en de leveranciersinstellingen voor efficiënt beheer van leveranciers en leverancierstransacties in Dynamics 365 Finance uitgelegd.
    Lessen

    • Inleiding
    • Creëer en onderhoud de betalingsmethode voor crediteuren
    • Creëer en onderhoud leveranciersgroepen en leveranciers
    • Maak en configureer een leveranciersboekingsprofiel
    • Configureer beleid voor factuurvalidatie
    • Verwerken van bestellingen, facturen en betalingen
    • Schakel leverancierssamenwerkingsportaal voor een leverancier in en test deze
    • Configureer crediteurenkosten
    • Configureer en gebruik positief betalen
    • Module samenvatting
    • Kennistoets

    Module 5: Implementeer en beheer onkostenbeheer
    U kunt het onkostenbeheer van Dynamics 365 Finance and Operations-apps gebruiken om een ??geïntegreerde werkstroom te creëren waarin u informatie over betaalmethoden kunt opslaan, creditcardtransacties kunt importeren en het geld kunt volgen dat werknemers uitgeven wanneer ze onkosten maken voor uw bedrijf.
    Lessen

    • Inleiding
    • Configureer en gebruik onkostenbeheer
    • Module samenvatting
    • Kennistoets

    Module 6: Implementeren en beheren van debiteuren, kredieten en incasso's
    U moet de module Debiteurenadministratie configureren om de uitgaande functionaliteit te kunnen uitvoeren.
    Lessen

    • Inleiding
    • Configureer de betalingsmethode
    • Creëren en onderhouden van klantgroepen en klanten
    • Creëer en configureer een klantenpostprofiel
    • Verwerken van bestellingen, facturen en betalingen
    • Configureer debiteurenkosten
    • Beheer krediet en incasso's
    • Configureer omzetherkenning
    • Module samenvatting
    • Kennistest

    Module 7: Configureer en beheer budgettering
    Elke organisatie, of het nu privé of publiek is, stelt financiële en operationele doelen door budgetten te creëren. Bij vaststelling van het budget bewaakt het management de activiteiten binnen het budgetkader.
    Lessen

    • Inleiding
    • Configureer en gebruik basisbudgettering
    • Configureer en gebruik budgetcontroles
    • Maak en configureer registervermeldingen
    • Configureer en gebruik budgetplanning
    • Module samenvatting
    • Kennistest

    Module 8: Configureer en beheer vaste activa
    De manier waarop met vaste activa wordt omgegaan, moet in overeenstemming zijn met zowel de internationale boekhoudnormen als de boekhoudwetgeving in elk land / regio.
    Lessen

    • Inleiding
    • Configureer componenten voor vaste activa
    • Beheer vaste activa
    • Verwerving, afschrijving en verkoop van vaste activa
    • Integratie van vaste activa
    • Module samenvatting
    • Kennistest
     
     

    Voor wie is MB-310: Microsoft Dynamics 365 Finance [MB-310T00-A] inclusief Examen Voucher

    Een Dynamics 365 for Finance and Operations Functional Consultant is verantwoordelijk voor het uitvoeren van opsporing, het vastleggen van vereisten, het betrekken van materiedeskundigen en belanghebbenden, het vertalen van vereisten en het configureren van de oplossing en applicaties. De Functional Consultant implementeert een oplossing met gebruikmaking van standaardmogelijkheden, zonder code uitbreidbaarheid, applicatie- en service-integraties.
    Deze cursus behandelt de financiële aspecten van Dynamics 365: configureer en gebruik essentiële financiële componenten, crediteuren, debiteuren, incasso's, budgettering, vaste activa en aanvullende functionaliteit
    Ook ontvang je een Examenvoucher. Meld u vandaag nog aan!

    Voorvereisten

    Je hebt minimaal de volgende kennis en vaardigheden:

    • Elementaire boekhoudkundige vaardigheden
    • Basis vaardigheden in Dynamics 365 Core

    Doelstellingen

    Na afronding van deze cursus beheers je het onderstaande:
    Begrijp en voer financiële taken uit in Dynamics 365 Finance

    • Configureer de betalingsmethode
    • Beschrijf en configureer elektronische betalingsformaten
    • Creëer en onderhoud klantgroepen en klanten en creëer en configureer een klantenpostprofiel
    • Verwerken van bestellingen, facturen en betalingen
    • Configureer debiteurenkosten
    • Beheer krediet en incasso's en configureer omzetherkenning
    • Configureer en beheer budgetteringsprocessen
    • Configureer budgetteringscomponenten incl. Budgetmodellen, codes, toewijzingsvoorwaarden, cycli, transferregels
    • Configureer budgetcontroles, waaronder cyclustijden, budgetparameters, opties voor beschikbaarheid van budgetfondsen, budgetcontroleregels en groepen, en machtigingen voor overschrijding van het budget
    • Implementeer budget workflows
    • Maak en configureer registervermeldingen
    • Voer budgetcontroles uit op documenten en dagboeken
    • Maak een budgetplan inclusief scenario's, fasen, toewijzingsfasen, etappetoewijzingen, sjablonen
    • Definieer een budgetplanningsproces en plan een budget en implementeer en beheer vaste activa
    • Maak vaste activa en vaste activa groepen
    • Beschrijf en configureer vaste-activaboeken en afschrijving
    • Configureer parameters voor vaste activa
    • Verwerving en afschrijving van vaste activa en leasing van vaste activa
    • Dubbele valuta met vaste activa
    • Organisatiebrede identificatiecodes van vaste activa en afstoting van vaste activa
    • Maak budgetten voor vaste activa en breng de budgetten over naar de budgetteringsmodule
    • Schat een project in en voer een eliminatie uit tot een vast activum
     
    Incompany

    Leer de financiële aspecten van Dynamics 365: configureer en gebruik essentiële financiële componenten, crediteuren, debiteuren, incasso's, budgettering, vaste activa en nog veel meer!

    Training code
    CGAMB310CE
    Gesproken taal
    Engels
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    8
    Kosten
    €1.950,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Een Incompany training biedt verschillende voordelen:

    - Je bepaalt zelf de locatie
    - Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
    - De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
    - In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen

    Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

     

    Wat is MB-310: Microsoft Dynamics 365 Finance [MB-310T00-A] inclusief Examen Voucher

    Kandidaten voor deze training zijn Functional Consultants die zakelijke vereisten analyseren en deze vereisten vertalen naar volledig gerealiseerde bedrijfsprocessen en oplossingen die best practices uit de branche implementeren. Kandidaten dienen als een belangrijke bron bij het implementeren en configureren van applicaties om aan zakelijke vereisten te voldoen.
    Kandidaten voor deze training moeten een fundamenteel begrip hebben van de boekhoudprincipes en financiële activiteiten van bedrijven, inclusief crediteuren en debiteuren, belastingen, kostprijsberekeningsprincipes, vaste activa en budgettering.
    Deze cursus maakt gebruik van MOC (Microsoft Official Courseware) en wordt gegeven door een ervaren MCT (Microsoft Certified Trainer).
    Zie onderstaande modules voor meer informatie:
    Module 1: Overzicht van Dynamics 365 Finance
    Deze module zal de kerncomponenten van Finance bespreken en kijken naar de betrokken modules.
    Lessen

    • Inleiding
    • Overzicht van functies en mogelijkheden van Dynamics 365 Finance
    • Kerncomponenten van Dynamics 365 Finance
    • Overzicht van financiële beheermodules in Dynamics 365 Finance
    • Voordelen van Dynamics 365 Finance
    • Module samenvatting
    • Kennistest

    Module 2: Financieel beheer instellen en configureren
    In deze module bespreken we hoe u een nieuwe juridische entiteit (bedrijf) kunt aanmaken en hiervoor financieel beheer kunt opzetten en configureren. Deze module bevat een grootboek.
    Lessen

    • Inleiding
    • Creëer en configureer een nieuwe juridische entiteit
    • Definieer en configureer het rekeningschema
    • Configureer grootboeken en valuta
    • Implementeren en beheren van tijdschriften
    • Implementeren en beheren van cash en bank
    • Implementeren van kostenberekening en kostenbeheer
    • Voer periodieke processen uit
    • Configureer, verzamel en rapporteer belastingen
    • Module samenvatting
    • Kennistest

    Module 3: Implementeer en beheer gedeelde configuratie voor A / P en A / R
    Dynamics 365 Finance biedt uitgebreide functionaliteit voor het instellen van verschillende betalingsopties die worden gedeeld tussen crediteuren- en debiteurenmodules.
    Lessen

    • Inleiding
    • Configureer betalingsvoorwaarden
    • Configureer betalingsdagen en betalingsschema's
    • Configureer contante kortingen
    • Configureer de betalingskalender
    • Configureer betalingskosten
    • Module samenvatting
    • Kennistest

    ?
    Module 4: Implementeer en beheer crediteuren
    In dit onderwerp worden de basisinstellingen van crediteuren en de leveranciersinstellingen voor efficiënt beheer van leveranciers en leverancierstransacties in Dynamics 365 Finance uitgelegd.
    Lessen

    • Inleiding
    • Creëer en onderhoud de betalingsmethode voor crediteuren
    • Creëer en onderhoud leveranciersgroepen en leveranciers
    • Maak en configureer een leveranciersboekingsprofiel
    • Configureer beleid voor factuurvalidatie
    • Verwerken van bestellingen, facturen en betalingen
    • Schakel leverancierssamenwerkingsportaal voor een leverancier in en test deze
    • Configureer crediteurenkosten
    • Configureer en gebruik positief betalen
    • Module samenvatting
    • Kennistoets

    Module 5: Implementeer en beheer onkostenbeheer
    U kunt het onkostenbeheer van Dynamics 365 Finance and Operations-apps gebruiken om een ??geïntegreerde werkstroom te creëren waarin u informatie over betaalmethoden kunt opslaan, creditcardtransacties kunt importeren en het geld kunt volgen dat werknemers uitgeven wanneer ze onkosten maken voor uw bedrijf.
    Lessen

    • Inleiding
    • Configureer en gebruik onkostenbeheer
    • Module samenvatting
    • Kennistoets

    Module 6: Implementeren en beheren van debiteuren, kredieten en incasso's
    U moet de module Debiteurenadministratie configureren om de uitgaande functionaliteit te kunnen uitvoeren.
    Lessen

    • Inleiding
    • Configureer de betalingsmethode
    • Creëren en onderhouden van klantgroepen en klanten
    • Creëer en configureer een klantenpostprofiel
    • Verwerken van bestellingen, facturen en betalingen
    • Configureer debiteurenkosten
    • Beheer krediet en incasso's
    • Configureer omzetherkenning
    • Module samenvatting
    • Kennistest

    Module 7: Configureer en beheer budgettering
    Elke organisatie, of het nu privé of publiek is, stelt financiële en operationele doelen door budgetten te creëren. Bij vaststelling van het budget bewaakt het management de activiteiten binnen het budgetkader.
    Lessen

    • Inleiding
    • Configureer en gebruik basisbudgettering
    • Configureer en gebruik budgetcontroles
    • Maak en configureer registervermeldingen
    • Configureer en gebruik budgetplanning
    • Module samenvatting
    • Kennistest

    Module 8: Configureer en beheer vaste activa
    De manier waarop met vaste activa wordt omgegaan, moet in overeenstemming zijn met zowel de internationale boekhoudnormen als de boekhoudwetgeving in elk land / regio.
    Lessen

    • Inleiding
    • Configureer componenten voor vaste activa
    • Beheer vaste activa
    • Verwerving, afschrijving en verkoop van vaste activa
    • Integratie van vaste activa
    • Module samenvatting
    • Kennistest
     
     

    Voor wie is MB-310: Microsoft Dynamics 365 Finance [MB-310T00-A] inclusief Examen Voucher

    Een Dynamics 365 for Finance and Operations Functional Consultant is verantwoordelijk voor het uitvoeren van opsporing, het vastleggen van vereisten, het betrekken van materiedeskundigen en belanghebbenden, het vertalen van vereisten en het configureren van de oplossing en applicaties. De Functional Consultant implementeert een oplossing met gebruikmaking van standaardmogelijkheden, zonder code uitbreidbaarheid, applicatie- en service-integraties.
    Deze cursus behandelt de financiële aspecten van Dynamics 365: configureer en gebruik essentiële financiële componenten, crediteuren, debiteuren, incasso's, budgettering, vaste activa en aanvullende functionaliteit
    Ook ontvang je een Examenvoucher. Meld u vandaag nog aan!

    Voorvereisten

    Je hebt minimaal de volgende kennis en vaardigheden:

    • Elementaire boekhoudkundige vaardigheden
    • Basis vaardigheden in Dynamics 365 Core

    Doelstellingen

    Na afronding van deze cursus beheers je het onderstaande:
    Begrijp en voer financiële taken uit in Dynamics 365 Finance

    • Configureer de betalingsmethode
    • Beschrijf en configureer elektronische betalingsformaten
    • Creëer en onderhoud klantgroepen en klanten en creëer en configureer een klantenpostprofiel
    • Verwerken van bestellingen, facturen en betalingen
    • Configureer debiteurenkosten
    • Beheer krediet en incasso's en configureer omzetherkenning
    • Configureer en beheer budgetteringsprocessen
    • Configureer budgetteringscomponenten incl. Budgetmodellen, codes, toewijzingsvoorwaarden, cycli, transferregels
    • Configureer budgetcontroles, waaronder cyclustijden, budgetparameters, opties voor beschikbaarheid van budgetfondsen, budgetcontroleregels en groepen, en machtigingen voor overschrijding van het budget
    • Implementeer budget workflows
    • Maak en configureer registervermeldingen
    • Voer budgetcontroles uit op documenten en dagboeken
    • Maak een budgetplan inclusief scenario's, fasen, toewijzingsfasen, etappetoewijzingen, sjablonen
    • Definieer een budgetplanningsproces en plan een budget en implementeer en beheer vaste activa
    • Maak vaste activa en vaste activa groepen
    • Beschrijf en configureer vaste-activaboeken en afschrijving
    • Configureer parameters voor vaste activa
    • Verwerving en afschrijving van vaste activa en leasing van vaste activa
    • Dubbele valuta met vaste activa
    • Organisatiebrede identificatiecodes van vaste activa en afstoting van vaste activa
    • Maak budgetten voor vaste activa en breng de budgetten over naar de budgetteringsmodule
    • Schat een project in en voer een eliminatie uit tot een vast activum
     
  • Gerelateerd

    Vakgebied
    Microsoft
     
  • e-CF competenties bij deze training

     

    Bij Capgemini Academy geloven wij in transparantie en overzicht in het opleidingslandschap. Daarom kan je hieronder zien aan welke e-CF competentie deze training of certificering bijdraagt. Kijk voor meer informatie over hoe jij het e-Competence Framework kan gebruiken op deze pagina. Wil je weten hoe je het e-CF binnen jouw organisatie kan toepassen, lees dan meer op deze pagina.

     

    e-Competence Level12345
    D.4.Purchasing_Level     
    B.1.Application Development     
    A.6.Application Design