• ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value training inclusief examen voucher

    ITIL FoundationITIL Foundation Leader Capgemini Academy

  • Group Dutch

    Deze module bestrijkt de 'core' van alle soorten betrokkenheid en interactie tussen een serviceprovider en de klanten, gebruikers, leveranciers en partners. Het gaat hier om de conversie van de vraag naar waarde door middel van co-creatie van waarde door services.

    Training code
    CGAIT4SVCD
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    6
    Kosten
    €1.800,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Boek nu ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value training inclusief examen voucher

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op.

    • 26-10-2020
      Online Virtual
      €1.800,00
      €1.800,00
    • 9-12-2020
      Utrecht
      €1.800,00
      €1.800,00
    • 6-1-2021
      Utrecht
      €1.800,00
      €1.800,00
    • 1-3-2021
      Utrecht
      €1.800,00
      €1.800,00
    • 31-5-2021
      Utrecht
      €1.800,00
      €1.800,00
    Meer data
    • 2-8-2021
      Utrecht
      €1.800,00
      €1.800,00
     

    Wat is ITIL®4 Specialist Drive Stakeholder Value inclusief examen voucher

    Deze module bestrijkt de 'core' van alle soorten betrokkenheid en interactie tussen een serviceprovider en de klanten, gebruikers, leveranciers en partners. Het gaat hier om de conversie van de vraag naar waarde door middel van co-creatie van waarde door services.
    De specifieke onderwerpen die aan bod komen bij ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value zijn:
    Wat is een customer journey en hoe wordt deze ontworpen.
    Hoe de aandacht richten op bepaalde marktsegmenten of doelgroepen (targeting) en hoe worden relaties met belanghebbenden bevorderd.
    Hoe wordt (klant)vraag gevormd en hoe service offerings en user experience worden gecreëerd.
    Hoe wordt verwachting afgestemd en hoe worden servicedetails overeengekomen.
    Hoe vindt onboarding en offboarding van klanten en gebruikers plaats.
    Hoe wordt gezamenlijk en voortdurend waarde in een co-creatie gerealiseerd en gewaarborgd.
    Hoe wordt service-waarde gerealiseerd en gevalideerd.
    Bij deze training is een voucher voor het officiële, internationaal erkende examen, en één herexamen inbegrepen.
    De kosten van de examenvoucher zijn opgenomen in de prijs van de training. Kort na aanvang van de training ontvang je per mail een voucher waarmee je je examen kunt reserveren. Je kunt reserveren voor een van onze examendagen of een online examen boeken op een door jou vast te stellen moment. Houd rekening met het feit dat je minimaal 5 werkdagen vooraf je examen moet plannen.
    Kijk voor meer informatie ook op https://academy.capgemini.nl/thema/examens
     

     

    Voor wie is ITIL®4 Specialist Drive Stakeholder Value inclusief examen voucher

    ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value is bedoeld voor ITSM-medewerkers die betrokken zijn bij het beheer en de integratie van stakeholders, gericht op de customer journey en ervaring en het bevorderen van partner en leverancier relaties. Het volgen van een geaccrediteerde training is verplicht om volledig inzicht in het kernmateriaal te krijgen en tevens is het ITIL 4 Foundation een vereiste. Doelgroep is onder andere maar niet beperkt tot:
    Customer experience (CX) manager,
    Customer experience (CX)/user experience (UX) designers,
    Product Owners,
    Digital product managers,
    Portfolio managers,
    Relationship managers,
    Service en solution architecten.

    Voorvereisten

    ITIL®4 Foundation

    Doelstellingen

    Het zal iedere IT-medewerkers in staat stellen door middel van een customer journey een bijdrage te leveren in co-creatie van waarde door services

     
    Group English

    Deze module bestrijkt de 'core' van alle soorten betrokkenheid en interactie tussen een serviceprovider en de klanten, gebruikers, leveranciers en partners. Het gaat hier om de conversie van de vraag naar waarde door middel van co-creatie van waarde door services.

    Training code
    CGAIT4SVCE
    Gesproken taal
    Engels
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    6
    Kosten
    €1.800,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Boek nu ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value training inclusief examen voucher

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op.

    • 11-11-2020
      Online Virtual
      €1.800,00
      €1.800,00
    • 6-1-2021
      Utrecht
      €1.800,00
      €1.800,00
    • 15-3-2021
      Utrecht
      €1.800,00
      €1.800,00
    • 19-5-2021
      Utrecht
      €1.800,00
      €1.800,00
    • 6-7-2021
      Utrecht
      €1.800,00
      €1.800,00
    Meer data
    • 13-9-2021
      Utrecht
      €1.800,00
      €1.800,00
     

    Wat is ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value training inclusief examen voucher

    Deze module bestrijkt de 'core' van alle soorten betrokkenheid en interactie tussen een serviceprovider en de klanten, gebruikers, leveranciers en partners. Het gaat hier om de conversie van de vraag naar waarde door middel van co-creatie van waarde door services.
    De specifieke onderwerpen die aan bod komen bij ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value zijn:
    Wat is een customer journey en hoe wordt deze ontworpen.
    Hoe de aandacht richten op bepaalde marktsegmenten of doelgroepen (targeting) en hoe worden relaties met belanghebbenden bevorderd.
    Hoe wordt (klant)vraag gevormd en hoe service offerings en user experience worden gecreëerd.
    Hoe wordt verwachting afgestemd en hoe worden servicedetails overeengekomen.
    Hoe vindt onboarding en offboarding van klanten en gebruikers plaats.
    Hoe wordt gezamenlijk en voortdurend waarde in een co-creatie gerealiseerd en gewaarborgd.
    Hoe wordt service-waarde gerealiseerd en gevalideerd.
    Bij deze training is een voucher voor het officiële, internationaal erkende examen, en één herexamen inbegrepen.
    De kosten van de examenvoucher zijn opgenomen in de prijs van de training. Kort na aanvang van de training ontvang je per mail een voucher waarmee je je examen kunt reserveren. Je kunt reserveren voor een van onze examendagen of een online examen boeken op een door jou vast te stellen moment. Houd rekening met het feit dat je minimaal 5 werkdagen vooraf je examen moet plannen.
    Kijk voor meer informatie ook op https://academy.capgemini.nl/thema/examens
     

     

    Voor wie is ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value training inclusief examen voucher

    ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value is bedoeld voor ITSM-medewerkers die betrokken zijn bij het beheer en de integratie van stakeholders, gericht op de customer journey en ervaring en het bevorderen van partner en leverancier relaties. Het volgen van een geaccrediteerde training is verplicht om volledig inzicht in het kernmateriaal te krijgen en tevens is het ITIL 4 Foundation een vereiste. Doelgroep is onder andere maar niet beperkt tot:
    • Customer experience (CX) manager
    • Customer experience (CX)/user experience (UX) designers
    • Product Owners
    • Digital product managers
    • Portfolio managers
    • Relationship managers
    • Service en solution architecten

    Voorvereisten

    ITIL®4 Foundation

    Doelstellingen

    Het zal iedere IT-medewerkers in staat stellen door middel van een customer journey een bijdrage te leveren in co-creatie van waarde door services

     
    Incompany

    Deze module bestrijkt de 'core' van alle soorten betrokkenheid en interactie tussen een serviceprovider en de klanten, gebruikers, leveranciers en partners. Het gaat hier om de conversie van de vraag naar waarde door middel van co-creatie van waarde door services.

    Training code
    CGAIT4SVCD
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    6
    Kosten
    €1.800,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Een Incompany training biedt verschillende voordelen:

    - Je bepaalt zelf de locatie
    - Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
    - De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
    - In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen

    Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

     

    Wat is ITIL®4 Specialist Drive Stakeholder Value inclusief examen voucher

    Deze module bestrijkt de 'core' van alle soorten betrokkenheid en interactie tussen een serviceprovider en de klanten, gebruikers, leveranciers en partners. Het gaat hier om de conversie van de vraag naar waarde door middel van co-creatie van waarde door services.
    De specifieke onderwerpen die aan bod komen bij ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value zijn:
    Wat is een customer journey en hoe wordt deze ontworpen.
    Hoe de aandacht richten op bepaalde marktsegmenten of doelgroepen (targeting) en hoe worden relaties met belanghebbenden bevorderd.
    Hoe wordt (klant)vraag gevormd en hoe service offerings en user experience worden gecreëerd.
    Hoe wordt verwachting afgestemd en hoe worden servicedetails overeengekomen.
    Hoe vindt onboarding en offboarding van klanten en gebruikers plaats.
    Hoe wordt gezamenlijk en voortdurend waarde in een co-creatie gerealiseerd en gewaarborgd.
    Hoe wordt service-waarde gerealiseerd en gevalideerd.
    Bij deze training is een voucher voor het officiële, internationaal erkende examen, en één herexamen inbegrepen.
    De kosten van de examenvoucher zijn opgenomen in de prijs van de training. Kort na aanvang van de training ontvang je per mail een voucher waarmee je je examen kunt reserveren. Je kunt reserveren voor een van onze examendagen of een online examen boeken op een door jou vast te stellen moment. Houd rekening met het feit dat je minimaal 5 werkdagen vooraf je examen moet plannen.
    Kijk voor meer informatie ook op https://academy.capgemini.nl/thema/examens
     

     

    Voor wie is ITIL®4 Specialist Drive Stakeholder Value inclusief examen voucher

    ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value is bedoeld voor ITSM-medewerkers die betrokken zijn bij het beheer en de integratie van stakeholders, gericht op de customer journey en ervaring en het bevorderen van partner en leverancier relaties. Het volgen van een geaccrediteerde training is verplicht om volledig inzicht in het kernmateriaal te krijgen en tevens is het ITIL 4 Foundation een vereiste. Doelgroep is onder andere maar niet beperkt tot:
    Customer experience (CX) manager,
    Customer experience (CX)/user experience (UX) designers,
    Product Owners,
    Digital product managers,
    Portfolio managers,
    Relationship managers,
    Service en solution architecten.

    Voorvereisten

    ITIL®4 Foundation

    Doelstellingen

    Het zal iedere IT-medewerkers in staat stellen door middel van een customer journey een bijdrage te leveren in co-creatie van waarde door services

     
  • Gerelateerd

  • e-CF competenties bij deze training

     

    Bij Capgemini Academy geloven wij in transparantie en overzicht in het opleidingslandschap. Daarom kan je hieronder zien aan welke e-CF competentie deze training of certificering bijdraagt. Kijk voor meer informatie over hoe jij het e-Competence Framework kan gebruiken op deze pagina. Wil je weten hoe je het e-CF binnen jouw organisatie kan toepassen, lees dan meer op deze pagina.

     

    e-Competence Level12345
    E.4.Relationship Management     
    E.5.Process Improvement     
    B.4.Solution Deployment     
    A.10.User Experience