ITIL® Intermediate: Operation Support and Analysis
10
8.0
0
1 reviews
  1. Home
  2. IT Service Management
  3. ITIL® Intermediate: Operation Support and Analysis
  • ITIL® Intermediate: Operation Support and Analysis

    < Terug naar vorige pagina
    Training code
    ITV3OSA
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    5
    Kosten
    €1.645,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Ontdek ons ITIL® Intermediate: Operation Support and Analysis aanbod

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op.

    • 23-4-2018
      Utrecht
      €1.645,00
      €1.645,00
    Training code
    ITV3OSA
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    5
    Kosten
    €1.645,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Een Incompany training biedt verschillende voordelen:

    - Je bepaalt zelf de locatie
    - Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
    - De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
    - In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen

    Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

    Training code
    ITV3OSA
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    5
    Kosten
    €1.645,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Ontdek ons ITIL® Intermediate: Operation Support and Analysis aanbod

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op.

    • 23-4-2018
      Utrecht
      €1.645,00
      €1.645,00
  • Wat is ITIL® Intermediate: Operation Support and Analysis

    De training ITIL® Intermediate Operational Support and Analysis is een praktijkgerichte training die zich richt op de uitvoering van de processen en activiteiten. 
     
    De training is interessant voor teamleiders, proceseigenaren en beheerders die betrokken zijn bij het managen, coördineren of uitvoeren van procesactiviteiten. De processen binnen dit vakgebied zijn Problem Management, Incident Management, Event Management en Access Management en Request Fullfilment. 
     
    De training bestaat uit een combinatie diverse leervormen. Zo blijft het aantal contactdagen beperkt, zonder daarbij in te leveren op kwaliteit. Om je optimaal voor te bereiden ontvang je toegang tot een e-learning. Deze zal 2 weken voorafgaand aan de training beschikbaar gesteld worden. Wij verwachten dat je deze e-learning afrondt voor start van de training, dit kost gemiddeld 24 uur zelfstudie. Houd hier rekening mee in je planning.
     
    Tijdens de training gaan we in op de details van Operation Support and Analysis. Je gaat dieper in op de operationele aspecten van de processen en je leert deze praktijkgericht uit te voeren.
    Na het volgen van de training bent je klaar voor het officiële ITIL® Intermediate: Operational Support and Analysis examen en als je slaagt brengt je dit een stap dichterbij de ITIL® Expert certificering.

    Het examen is niet inbegrepen bij deze training. Wil je het examen doen, boek dit dan via onze website.

  • Voor wie is ITIL® Intermediate: Operation Support and Analysis

    De training is interessant voor teamleiders, proceseigenaren en beheerders die betrokken zijn bij het managen, coördineren en uitvoeren van beheeractiviteiten op het gebied van Event Management, Incident Management, Request Fulfilment , Problem Management , Access Management  en Service Desk.

    De deelnemers aan deze training moeten in het bezit zijn van het ITIL® Foundation certificaat of het ITIL® Foundation Bridge certificaat. Daarnaast moet je beschikken over kennis en managementervaring op het gebied van automatisering, automatiseringsmiddelen en het beheer daarvan, verkregen door werkervaring (ongeveer 2 jaar) in een service management omgeving.

  • Gerelateerd