ITIL® Intermediate: Service Design
10
5.0
0
1 reviews
  1. Home
  2. IT Service Management
  3. ITIL® Intermediate: Service Design
  • ITIL® Intermediate: Service Design

    < Terug naar vorige pagina
    Training code
    ITV3SD
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    3
    Kosten
    €1.325,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Boek nu ITIL® Intermediate: Service Design

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op.

    • 18-10-2018
      Utrecht
      €1.325,00
      €1.325,00
    Training code
    CGAITVSDCE
    Gesproken taal
    Engels
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    3
    Kosten
    €1.325,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Boek nu ITIL® Intermediate: Service Design

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op. Deze training is Engels gesproken.

    • 14-1-2019
      Utrecht
      €1.325,00
      €1.325,00
    Training code
    ITV3SD
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    3
    Kosten
    €1.325,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Een Incompany training biedt verschillende voordelen:

    - Je bepaalt zelf de locatie
    - Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
    - De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
    - In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen

    Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

    Training code
    ITV3SD
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    3
    Kosten
    €1.325,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Boek nu ITIL® Intermediate: Service Design

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op.

    • 18-10-2018
      Utrecht
      €1.325,00
      €1.325,00
  • Wat is ITIL® Intermediate: Service Design

    De training ITIL® Intermediate Service Design is een praktijkgerichte opleiding voor professionals die een rol als service manager, IT manager of service coördinator uitoefenen of ambiëren en/of zich voorbereiden op de ITIL® Expert certificering. 
     
    Tijdens de training leer je de processen en activiteiten binnen de Service Design fase van de ITIL® Lifecycle te definiëren en aan te sturen. Het doel van Service Design is het ontwerp van een nieuwe IT service of het ontwerp van een aanpassing op een bestaande IT service. Hierbij is de vertaling van de strategie naar een ontwerp een belangrijke factor. De samenhang tussen de diverse ITIL® processen komen in de training uitgebreid aan bod. 
     
    De training bestaat uit een combinatie van diverse leervormen. Zo blijft het aantal contactdagen beperkt, zonder daarbij in te leveren op kwaliteit. 
    Om je optimaal voor te bereiden ontvang je toegang tot een e-learning. Deze zal 2 weken voorafgaand aan de training beschikbaar gesteld worden. Wij verwachten dat je deze e-learning afrondt voor start van de training, dit kost gemiddeld 24 uur zelfstudie. Houd hier rekening mee in je planning.
     
    Tijdens deze training leer je de activiteiten uit de Service Design fase definiëren en aan te sturen. De principes, concepten en activiteiten komen uitgebreid aan bod en je gaat dieper in op het ontwerp van services en changes. Verder leer je implementatiemethode analyseren, rechtvaardigen en selecteren. De training stoomt je klaar voor het ITIL® Intermediate Service Design Examen en brengt je een stap dichterbij de ITIL® Service Expert certificering.
     
    Het examen is niet inbegrepen bij deze training. Wil je het examen doen, boek dit dan via onze website.
  • Voor wie is ITIL® Intermediate: Service Design

    De opleiding is interessant voor professionals die een rol als service manager, procesmanager, IT professional, IT manager of service coördinator uitoefenen of ambiëren, en/of zich voorbereiden op de ITIL® Expert certificering.
     
    De deelnemers aan deze training moeten in het bezit zijn van het ITIL® Foundation certificaat of het ITIL® Foundation Bridge certificaat. Daarnaast moeten zij beschikken over kennis en managementervaring op het gebied van automatisering, automatiseringsmiddelen en het beheer daarvan, verkregen door werkervaring (ongeveer 2 jaar) in een service management omgeving.

     

  • Gerelateerd