• ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support training inclusief examen voucher

    Deze training bestrijkt de 'core' service management activiteiten en breidt de huidige scope van ITIL uit tot de 'creatie' van diensten. Deze module richt zich op de integratie van verschillende waardestromen en activiteiten om IT-enabled producten en... Lees meer >
    < Terug naar vorige pagina
    Training code
    CGAIT4CDCD
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Nederlands
    Dagdelen
    6
    Kosten
    €1.800,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Boek nu ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support training inclusief examen voucher

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op.

    • 20-8-2020
      Online Virtual
      €1.800,00
      €1.800,00
    • 6-10-2020
      Utrecht
      €1.800,00
      €1.800,00
    • 24-2-2021
      Utrecht
      €1.800,00
      €1.800,00
    • 12-4-2021
      Utrecht
      €1.800,00
      €1.800,00
    • 16-6-2021
      Utrecht
      €1.800,00
      €1.800,00
    Training code
    CGAIT4CDCD
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Nederlands
    Dagdelen
    6
    Kosten
    €1.800,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Een Incompany training biedt verschillende voordelen:

    - Je bepaalt zelf de locatie
    - Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
    - De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
    - In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen

    Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

    Training code
    CGAIT4CDCD
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Nederlands
    Dagdelen
    6
    Kosten
    €1.800,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Boek nu ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support training inclusief examen voucher

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op.

    • 20-8-2020
      Online Virtual
      €1.800,00
      €1.800,00
    • 6-10-2020
      Utrecht
      €1.800,00
      €1.800,00
    • 24-2-2021
      Utrecht
      €1.800,00
      €1.800,00
    • 12-4-2021
      Utrecht
      €1.800,00
      €1.800,00
    • 16-6-2021
      Utrecht
      €1.800,00
      €1.800,00
  • ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support training inclusief examen voucher

    ITIL FoundationITIL Foundation Leader Capgemini AcademyDeze training bestrijkt de 'core' service management activiteiten en breidt de huidige scope van ITIL uit tot de 'creatie' van diensten. Deze module richt zich op de integratie van verschillende waardestromen en activiteiten om IT-enabled producten en diensten te creëren, te leveren en te ondersteunen, terwijl het ook gaat om ondersteunende praktijken, methoden en tools.

    Bij deze training is een voucher voor het officiële, internationaal erkende examen, en één herexamen inbegrepen.

    De kosten van de examenvoucher zijn opgenomen in de prijs van de training. Kort na aanvang van de training ontvang je per mail een voucher waarmee je je examen kunt reserveren. Je kunt reserveren voor een van onze examendagen of een online examen boeken op een door jou vast te stellen moment. Houd rekening met het feit dat je minimaal 5 werkdagen vooraf je examen moet plannen.

    Kijk voor meer informatie ook op https://academy.capgemini.nl/thema/examens

  • Voor wie is ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support training inclusief examen voucher

    ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support is gericht op IT Service Managers die IT-enabled digitale producten en diensten beheren, en degenen die verantwoordelijk zijn voor de end-to-end levering. Na deze training ben je in staat om je klanten innovatieve, maar toch betrouwbare, technische ondersteuning te blijven bieden in een steeds concurrerendere markt.

     

    Je bent bijvoorbeeld tbv een IT en/of Business service een:

    • Servicedesk medewerker
    • Change manager
    • Service manager
    • Delivery manager
    • 2e lijn support medewerker
    ITIL 4 Foundation is een verplichte voorvereiste. 
  • Gerelateerd

  • e-CF competenties bij deze training

     

    Bij Capgemini Academy geloven wij in transparantie en overzicht in het opleidingslandschap. Daarom kan je hieronder zien aan welke e-CF competentie deze training of certificering bijdraagt. Kijk voor meer informatie over hoe jij het e-Competence Framework kan gebruiken op deze pagina. Wil je weten hoe je het e-CF binnen jouw organisatie kan toepassen, lees dan meer op deze pagina.

     

    e-Competence Level12345
    A.2.Service Level Management     
    C.3.Service Delivery     
    D.10.Information and Knowledge Management