• Empathisch Luisteren training

    Young Professional Track

  • Groep Nederlands

    Deze training reikt de basis gesprekstechniek aan voor situaties waarin goede communicatie met een ander (collega, partner, manager, klant) van belang is.

    Training code
    CGACOM-1CD
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Nederlands
    Dagdelen
    1
    Kosten
    €275,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Boek nu Empathisch Luisteren

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op.

    • 9-11-2020
      Online Virtual
      €275,00
      €275,00
    • 19-11-2020
      Online Virtual
      €275,00
      €275,00
    • 15-12-2020
      Online Virtual
      €275,00
      €275,00
    • 18-12-2020
      Utrecht
      €275,00
      €275,00
    • 11-1-2021
      Utrecht
      €275,00
      €275,00
    Meer data
    • 18-1-2021
      Utrecht
      €275,00
      €275,00
    • 15-2-2021
      Utrecht
      €275,00
      €275,00
    • 24-2-2021
      Utrecht
      €275,00
      €275,00
    • 10-3-2021
      Utrecht
      €275,00
      €275,00
    • 13-4-2021
      Utrecht
      €275,00
      €275,00
    • 19-4-2021
      Utrecht
      €275,00
      €275,00
    • 3-5-2021
      Utrecht
      €275,00
      €275,00
    • 19-5-2021
      Utrecht
      €275,00
      €275,00
    • 1-6-2021
      Utrecht
      €275,00
      €275,00
    • 16-6-2021
      Utrecht
      €275,00
      €275,00
    • 2-7-2021
      Utrecht
      €275,00
      €275,00
    • 19-7-2021
      Utrecht
      €275,00
      €275,00
    • 5-8-2021
      Utrecht
      €275,00
      €275,00
    • 17-8-2021
      Utrecht
      €275,00
      €275,00
    • 2-9-2021
      Utrecht
      €275,00
      €275,00
    • 21-9-2021
      Utrecht
      €275,00
      €275,00
    • 5-10-2021
      Utrecht
      €275,00
      €275,00
    • 1-11-2021
      Utrecht
      €275,00
      €275,00
    Empathisch Luisteren
    10
    8.5
    0
    91 reviews
     

    Wat is Empathisch Luisteren

    De training 'Empathisch Luisteren' reikt de basis gesprekstechniek aan voor situaties waarin goede communicatie met een ander (collega, partner, manager, klant) van belang is. We bespreken de invloed van de achtergrond van de gesprekspartner, de context en het gespreksdoel op het verloop van de communicatie.
    De training gaat uit van een standaard communicatiemodel en communicatietechniek. De techniek is gemakkelijk uitlegbaar, maar blijkt in de praktijk bijzonder weerbarstig! Met beide wordt daarom uitgebreid geoefend. De aangereikte techniek zien we als de basis voor alle andere trainingen waarin het aangaan van verbinding met een ander noodzakelijk is, bijvoorbeeld vanuit een rol als adviseur, manager, sales, business analist, coach, teamlid, teambegeleider of facilitator.
    Na afloop van de training is de professional vertrouwd met de basistechnieken voor communicatie. Tevens heeft de deelnemer inzicht in het belang van identiteit en context op het verloop van communicatie.

     

    Voor wie is Empathisch Luisteren

    Deze opleiding is bedoeld voor elke professional die zijn gespreksvaardigheden wil professionaliseren of bestendigen.
    De training is zowel geschikt voor de beginnende professional als voor de meer ervaren professional die zijn vaardigheden wil toetsen.

    Voorvereisten

    Geen. Een verdieping van deze training wordt aangereikt in Consultancy Skills - Communiceren.

    Doelstellingen

    Na afloop van de training is de professional vertrouwd met de basistechnieken voor communcatie, toepasbaar in elke situatie waarbij het aangaan van een verbintenis met een ander van belang is. Tevens heeft de deelnemer inzicht in het belang van identeit en context op het verloop van communciatie.

     
    Groep Engels

    Deze training reikt de basis gesprekstechniek aan voor situaties waarin goede communicatie met een ander (collega, partner, manager, klant) van belang is.

    Training code
    CGACOM-1CE
    Gesproken taal
    Engels
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    1
    Kosten
    €275,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Boek nu Empathisch Luisteren

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op.

    • 7-12-2020
      Online Virtual
      €275,00
      €275,00
    • 6-4-2021
      Utrecht
      €275,00
      €275,00
    Empathisch Luisteren
    10
    9.3
    0
    9 reviews
     

    Wat is Empathisch luisteren

    De training 'Empathisch Luisteren' reikt de basis gesprekstechniek aan voor situaties waarin goede communicatie met een ander (collega, partner, manager, klant) van belang is. We bespreken de invloed van de achtergrond van de gesprekspartner, de context en het gespreksdoel op het verloop van de communicatie.
    De training gaat uit van een standaard communicatiemodel en communicatietechniek. De techniek is gemakkelijk uitlegbaar, maar blijkt in de praktijk bijzonder weerbarstig! Met beide wordt daarom uitgebreid geoefend. De aangereikte techniek zien we als de basis voor alle andere trainingen waarin het aangaan van verbinding met een ander noodzakelijk is, bijvoorbeeld vanuit een rol als adviseur, manager, sales, business analist, coach, teamlid, teambegeleider of facilitator.
    Na afloop van de training is de professional vertrouwd met de basistechnieken voor communicatie. Tevens heeft de deelnemer inzicht in het belang van identiteit en context op het verloop van communicatie.

     

    Voor wie is Empathisch luisteren

    Deze opleiding is bedoeld voor elke professional die zijn gespreksvaardigheden wil professionaliseren of bestendigen.
    De training is zowel geschikt voor de beginnende professional als voor de meer ervaren professional die zijn vaardigheden wil toetsen.

    Voorvereisten

    Geen. Een verdieping van deze training wordt aangereikt in Consultancy Skills - Communiceren.

    Doelstellingen

    Na afloop van de training is de professional vertrouwd met de basistechnieken voor communcatie, toepasbaar in elke situatie waarbij het aangaan van een verbintenis met een ander van belang is. Tevens heeft de deelnemer inzicht in het belang van identeit en context op het verloop van communciatie.

     
    Incompany

    Deze training reikt de basis gesprekstechniek aan voor situaties waarin goede communicatie met een ander (collega, partner, manager, klant) van belang is.

    Training code
    CGACOM-1CD
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Nederlands
    Dagdelen
    1
    Kosten
    €275,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Een Incompany training biedt verschillende voordelen:

    - Je bepaalt zelf de locatie
    - Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
    - De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
    - In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen

    Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

    Empathisch Luisteren
    10
    8.5
    0
    91 reviews
     

    Wat is Empathisch Luisteren

    De training 'Empathisch Luisteren' reikt de basis gesprekstechniek aan voor situaties waarin goede communicatie met een ander (collega, partner, manager, klant) van belang is. We bespreken de invloed van de achtergrond van de gesprekspartner, de context en het gespreksdoel op het verloop van de communicatie.
    De training gaat uit van een standaard communicatiemodel en communicatietechniek. De techniek is gemakkelijk uitlegbaar, maar blijkt in de praktijk bijzonder weerbarstig! Met beide wordt daarom uitgebreid geoefend. De aangereikte techniek zien we als de basis voor alle andere trainingen waarin het aangaan van verbinding met een ander noodzakelijk is, bijvoorbeeld vanuit een rol als adviseur, manager, sales, business analist, coach, teamlid, teambegeleider of facilitator.
    Na afloop van de training is de professional vertrouwd met de basistechnieken voor communicatie. Tevens heeft de deelnemer inzicht in het belang van identiteit en context op het verloop van communicatie.

     

    Voor wie is Empathisch Luisteren

    Deze opleiding is bedoeld voor elke professional die zijn gespreksvaardigheden wil professionaliseren of bestendigen.
    De training is zowel geschikt voor de beginnende professional als voor de meer ervaren professional die zijn vaardigheden wil toetsen.

    Voorvereisten

    Geen. Een verdieping van deze training wordt aangereikt in Consultancy Skills - Communiceren.

    Doelstellingen

    Na afloop van de training is de professional vertrouwd met de basistechnieken voor communcatie, toepasbaar in elke situatie waarbij het aangaan van een verbintenis met een ander van belang is. Tevens heeft de deelnemer inzicht in het belang van identeit en context op het verloop van communciatie.

     
  • Gerelateerd

    Vakgebied
    Personal Skills
     
  • e-CF competenties bij deze training

     

    Bij Capgemini Academy geloven wij in transparantie en overzicht in het opleidingslandschap. Daarom kan je hieronder zien aan welke e-CF competentie deze training of certificering bijdraagt. Kijk voor meer informatie over hoe jij het e-Competence Framework kan gebruiken op deze pagina. Wil je weten hoe je het e-CF binnen jouw organisatie kan toepassen, lees dan meer op deze pagina.

     

    e-Competence Level12345
    A.9.Innovating     
    C.1.User Support     
    C.2.Change Support     
    C.3.Service Delivery     
    C.4.Problem Management     
    D.10.Information and Knowledge Management     
    D.11.Needs Identification     
    D.3.Education and Training Provision     
    D.4.Purchasing_Level     
    D.5.Sales Proposal Development     
    D.8.Contract Management     
    D.9.Personnel Development     
    E.2.Project and Portfolio Management     
    E.3.Risk Management     
    E.4.Relationship Management     
    E.7.Business Change Management     
    E.8.Information Security Management     
    E.9.IS Governance