• VeriSM™ Foundation e-learning (EN)

  • e-Learning

    VeriSM ™ helpt organisaties de uitdagingen van servicemanagement in het digitale tijdperk te begrijpen en erop te reageren. Het creëert een servicemanagementmodel waarin alle capaciteiten en verantwoordelijkheden van de organisatie worden ingezet bij het leveren van superieure service.

    Training code
    CGAVERSMEE
    Gesproken taal
    Engels
    Taal materiaal
    Engels
    Kosten
    €800,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Individueel boeken

    Leer en ontwikkel op het moment dat het jou schikt en op een plaats die jou uitkomt.

     

    Wat is VeriSM™ Foundation

    VeriSM ™ helpt organisaties de uitdagingen van servicemanagement in het digitale tijdperk te begrijpen en erop te reageren. Het creëert een servicemanagementmodel waarin alle capaciteiten en verantwoordelijkheden van de organisatie worden ingezet bij het leveren van superieure service.
    VeriSM ™ is een zakelijke servicemanagementbenadering voor het digitale tijdperk, gericht op de visie van servicemanagement. Het VeriSM ™ -model stelt organisaties in staat om het juiste product of dejuiste dienst op het juiste moment aan hun consumenten te produceren en te leveren, terwijl het maatwerk en afstemming op het type bedrijf, de grootte van de organisatie, bedrijfsprioriteiten, organisatiecultuur en zelfs de aard van het individuele project of dienst.
    In het VeriSM ™ -model zijn de principes van governance en servicemanagement relatief stabiele elementen, die alleen veranderen als de behoeften van de organisatie veranderen. De Management Mesh is flexibel en wordt naar behoefte aangepast voor producten en diensten, bijvoorbeeld om een nieuwe managementpraktijk of een nieuwe technologie te integreren. In vier fasen wordt het product of de dienst gedefinieerd, geproduceerd, geleverd en ondersteund (Define, Produce, Provide en Reageer).
    VeriSM ™ is een geregistreerd handelsmerk van IFDC.

    VeriSM ™ is a registered trademark of IFDC.

     
     

    Voor wie is VeriSM™ Foundation

    De e-learning is bestemd voor medewerkers van een IT-organisatie. VeriSM Foundation is voor iedereen die werkt met (of wil werken met) producten en diensten die mogelijk worden gemaakt door technologie. Het is een ideaal instapniveau voor wie wil werken in de IT, servicemanagement of met digitale diensten.

    Voorvereisten

    Er zijn geen specifieke ingangseisen voor deze opleiding. Het is aan te bevelen dat de deelnemer werkzaam is in of te maken heeft met een IT-organisatie. 

    Doelstellingen

    VeriSM Foundation is voor iedereen die werkt met (of wil werken met) producten en diensten die mogelijk worden gemaakt door technologie. Het is een ideaal instapmodel voor diegenen die willen werken in IT, servicemanagement of met digitale services.

    Examen informatie

    Bij deze e-learning is een voucher voor het officiële, internationaal erkende examen inbegrepen.
    De kosten van de examenvoucher zijn opgenomen in de prijs van de e-learning. Kort na aanvang van de training ontvang je per mail een voucher waarmee je je examen kunt reserveren. Houd rekening met het feit dat je minimaal 5 werkdagen vooraf je examen moet plannen.
    Kijk voor meer informatie ook op https://academy.capgemini.nl/thema/examens

    • Duur examen: 90 min
    • % extra tijd indien niet in moedertaal: 25%
    • Aantal examenvragen: 30
    • Minimaal aantal goed te beantwoorden: 20
    • Examen stijl: Multiple choice
    • Open Boek: Nee
     
    Incompany

    VeriSM ™ helpt organisaties de uitdagingen van servicemanagement in het digitale tijdperk te begrijpen en erop te reageren. Het creëert een servicemanagementmodel waarin alle capaciteiten en verantwoordelijkheden van de organisatie worden ingezet bij het leveren van superieure service.

    Training code
    CGAVERSMEE
    Gesproken taal
    Engels
    Taal materiaal
    Engels
    Kosten
    €800,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Een Incompany training biedt verschillende voordelen:

    - Je bepaalt zelf de locatie
    - Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
    - De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
    - In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen

    Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

     

    Wat is VeriSM™ Foundation

    VeriSM ™ helpt organisaties de uitdagingen van servicemanagement in het digitale tijdperk te begrijpen en erop te reageren. Het creëert een servicemanagementmodel waarin alle capaciteiten en verantwoordelijkheden van de organisatie worden ingezet bij het leveren van superieure service.
    VeriSM ™ is een zakelijke servicemanagementbenadering voor het digitale tijdperk, gericht op de visie van servicemanagement. Het VeriSM ™ -model stelt organisaties in staat om het juiste product of dejuiste dienst op het juiste moment aan hun consumenten te produceren en te leveren, terwijl het maatwerk en afstemming op het type bedrijf, de grootte van de organisatie, bedrijfsprioriteiten, organisatiecultuur en zelfs de aard van het individuele project of dienst.
    In het VeriSM ™ -model zijn de principes van governance en servicemanagement relatief stabiele elementen, die alleen veranderen als de behoeften van de organisatie veranderen. De Management Mesh is flexibel en wordt naar behoefte aangepast voor producten en diensten, bijvoorbeeld om een nieuwe managementpraktijk of een nieuwe technologie te integreren. In vier fasen wordt het product of de dienst gedefinieerd, geproduceerd, geleverd en ondersteund (Define, Produce, Provide en Reageer).
    VeriSM ™ is een geregistreerd handelsmerk van IFDC.

    VeriSM ™ is a registered trademark of IFDC.

     
     

    Voor wie is VeriSM™ Foundation

    De e-learning is bestemd voor medewerkers van een IT-organisatie. VeriSM Foundation is voor iedereen die werkt met (of wil werken met) producten en diensten die mogelijk worden gemaakt door technologie. Het is een ideaal instapniveau voor wie wil werken in de IT, servicemanagement of met digitale diensten.

    Voorvereisten

    Er zijn geen specifieke ingangseisen voor deze opleiding. Het is aan te bevelen dat de deelnemer werkzaam is in of te maken heeft met een IT-organisatie. 

    Doelstellingen

    VeriSM Foundation is voor iedereen die werkt met (of wil werken met) producten en diensten die mogelijk worden gemaakt door technologie. Het is een ideaal instapmodel voor diegenen die willen werken in IT, servicemanagement of met digitale services.

    Examen informatie

    Bij deze e-learning is een voucher voor het officiële, internationaal erkende examen inbegrepen.
    De kosten van de examenvoucher zijn opgenomen in de prijs van de e-learning. Kort na aanvang van de training ontvang je per mail een voucher waarmee je je examen kunt reserveren. Houd rekening met het feit dat je minimaal 5 werkdagen vooraf je examen moet plannen.
    Kijk voor meer informatie ook op https://academy.capgemini.nl/thema/examens

    • Duur examen: 90 min
    • % extra tijd indien niet in moedertaal: 25%
    • Aantal examenvragen: 30
    • Minimaal aantal goed te beantwoorden: 20
    • Examen stijl: Multiple choice
    • Open Boek: Nee
     
  • Gerelateerd

  • e-CF competenties bij deze training

     

    Bij Capgemini Academy geloven wij in transparantie en overzicht in het opleidingslandschap. Daarom kan je hieronder zien aan welke e-CF competentie deze training of certificering bijdraagt. Kijk voor meer informatie over hoe jij het e-Competence Framework kan gebruiken op deze pagina. Wil je weten hoe je het e-CF binnen jouw organisatie kan toepassen, lees dan meer op deze pagina.

     

    e-Competence Level12345
    C.3.Service Delivery     
    E.3.Risk Management     
    E.6.ICT Quality Management     
    E.5.Process Improvement     
    C.2.Change Support     
    E.2.Project and Portfolio Management     
    C.4.Problem Management     
    D.3.Education and Training Provision