• Business Proces Management Orientatie training

  • Group Training

    Leer in deze training over onderwerpen als procesdenken, begrippen binnen Business Process Management en de context waarin BPM geplaatst wordt.

    Training code
    BPM-O
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Nederlands
    Dagdelen
    2
    Kosten
    €575,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Boek nu Business Proces Management Orientatie

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op.

    • 11-1-2021
      Online Virtual
      €575,00
      €575,00
    • 15-4-2021
      Online Virtual
      €575,00
      €575,00
    • 2-7-2021
      Utrecht
      €575,00
      €575,00
    • 13-10-2021
      Utrecht
      €575,00
      €575,00
    Business Proces Management Orientatie
    10
    7.9
    0
    13 reviews
     

    Wat is Business Proces Management Orientatie

    De training BPM orientatie heeft als onderwerpen het procesdenken, begrippen binnen Business Process Management en de context waarin BPM geplaatst wordt.
    Je krijgt een overzicht van actuele methoden, technieken en tools benodigd voor BPM. Bovendien leer je meer over actuele thema’s en trends in Business Process Management.
    Na afloop van de training heb je het volgende geleerd:

    • Je hebt inzicht in de raakvlakken met andere disciplines in de organisatie,
    • Je kunt het belangrijkste vakjargon hanteren,
    • Je kunt het belang van de verschillende rollen van betrokkenen en de samenwerking daartussen onderkennen, ondermeer met betrekking tot operationele medewerkers, automatiseerders, business analisten, beheerders, etc.
     

    Voor wie is Business Proces Management Orientatie

    Deze training is bestemd voor diegenen die betrokken gaan worden in het beschrijven, analyseren en/of beheren van bedrijfsprocessen.
    Je kunt hierbij denken aan:

    • procesconsultants,
    • business analisten,
    • procesarchitecten,
    • materiedeskundigen,
    • kwaliteitsmanagers,
    • AO-medewerkers en procesauditors.

    Er wordt geen specifieke voorkennis vereist.

    Voorvereisten

    Er wordt geen specifieke voorkennis vereist.

    Doelstellingen

    Na afloop van de opleiding heeft u het volgende geleerd:

    • U kunt Business Process Management plaatsen en aangeven wat BPM inhoudt evenals welke thema’s en begrippen een belangrijke rol spelen
    • U heeft inzicht in de raakvlakken met andere disciplines in de organisatie;
    • U kunt het belangrijkste vakjargon hanteren;
    • U kunt het belang van de verschillende rollen van betrokkenen en de samenwerking daartussen onderkennen, ondermeer met betrekking tot operationele medewerkers, automatiseerders, business analisten, beheerders, etc.  
     
    Incompany

    Leer in deze training over onderwerpen als procesdenken, begrippen binnen Business Process Management en de context waarin BPM geplaatst wordt.

    Training code
    BPM-O
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Nederlands
    Dagdelen
    2
    Kosten
    €575,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Een Incompany training biedt verschillende voordelen:

    - Je bepaalt zelf de locatie
    - Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
    - De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
    - In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen

    Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

    Business Proces Management Orientatie
    10
    7.9
    0
    13 reviews
     

    Wat is Business Proces Management Orientatie

    De training BPM orientatie heeft als onderwerpen het procesdenken, begrippen binnen Business Process Management en de context waarin BPM geplaatst wordt.
    Je krijgt een overzicht van actuele methoden, technieken en tools benodigd voor BPM. Bovendien leer je meer over actuele thema’s en trends in Business Process Management.
    Na afloop van de training heb je het volgende geleerd:

    • Je hebt inzicht in de raakvlakken met andere disciplines in de organisatie,
    • Je kunt het belangrijkste vakjargon hanteren,
    • Je kunt het belang van de verschillende rollen van betrokkenen en de samenwerking daartussen onderkennen, ondermeer met betrekking tot operationele medewerkers, automatiseerders, business analisten, beheerders, etc.
     

    Voor wie is Business Proces Management Orientatie

    Deze training is bestemd voor diegenen die betrokken gaan worden in het beschrijven, analyseren en/of beheren van bedrijfsprocessen.
    Je kunt hierbij denken aan:

    • procesconsultants,
    • business analisten,
    • procesarchitecten,
    • materiedeskundigen,
    • kwaliteitsmanagers,
    • AO-medewerkers en procesauditors.

    Er wordt geen specifieke voorkennis vereist.

    Voorvereisten

    Er wordt geen specifieke voorkennis vereist.

    Doelstellingen

    Na afloop van de opleiding heeft u het volgende geleerd:

    • U kunt Business Process Management plaatsen en aangeven wat BPM inhoudt evenals welke thema’s en begrippen een belangrijke rol spelen
    • U heeft inzicht in de raakvlakken met andere disciplines in de organisatie;
    • U kunt het belangrijkste vakjargon hanteren;
    • U kunt het belang van de verschillende rollen van betrokkenen en de samenwerking daartussen onderkennen, ondermeer met betrekking tot operationele medewerkers, automatiseerders, business analisten, beheerders, etc.  
     
  • Gerelateerd

  • e-CF competenties bij deze training

     

    Bij Capgemini Academy geloven wij in transparantie en overzicht in het opleidingslandschap. Daarom kan je hieronder zien aan welke e-CF competentie deze training of certificering bijdraagt. Kijk voor meer informatie over hoe jij het e-Competence Framework kan gebruiken op deze pagina. Wil je weten hoe je het e-CF binnen jouw organisatie kan toepassen, lees dan meer op deze pagina.

     

    e-Competence Level12345
    A.1.IS and Business Strategy Alignment     
    A.3.Business Plan Development     
    A.4.Product/Service Planning     
    A.5.Architecture Design     
    A.9.Innovating     
    C.1.User Support     
    C.2.Change Support     
    D.10.Information and Knowledge Management     
    D.12.Digital Marketing     
    D.2.ICT Quality Strategy Development     
    D.9.Personnel Development     
    E.4.Relationship Management     
    E.5.Process Improvement     
    E.8.Information Security Management     
    E.9.IS Governance