-
Gamification Foundation (EN)
-
Ontdek de kracht van gamification en hoe dit de gebruikersbetrokkenheid in een niet-gamingcontext kan vergroten.
Training codeCGAGAMFCEGesproken taalEngelsTaal materiaalEngelsDagdelen2Kosten€800,00excl. BTW Geen extra kosten.Boek nu Gamification Foundation (EN)
In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op. Bekijk ook de Gesproken taal en Taal materiaal aan de linkerkant van de pagina voor informatie over de taal.
Wat is Gamification Foundation
Gamification is de inzet van spelprincipes en -technieken in een niet-gamecontext. De training, ‘Gamification Foundation’ gaat dieper in op de fundamenten van het implementeren van Gamification. In de digitale wereld van vandaag is de strijd om de aandacht van de klant en de gunst van de medewerker van cruciaal belang voor succes, daarnaast zijn ze steeds minder trouw aan een merk. Klanten worden overspoeld met informatie uit verschillende kanalen, die allemaal strijden om aandacht. Deze training richt zich op gamification, de inzet van gamemechanismen bij het ontwerpen van digitale oplossingen.
Voor wie is Gamification Foundation
- Marketingprofessionals: leer hoe u gamification kunt inzetten om de klantbetrokkenheid en merkloyaliteit te vergroten.
- Productmanagers: begrijp hoe u gamemechanismen kunt inzetten om de gebruikerservaring van een product of dienst te verbeteren.
- HR Professionals: ontdek hoe gamification kan worden ingezet om medewerkers te motiveren en de productiviteit te verhogen.
- UX/UI-designers: verkrijg inzichten en technieken die kunnen worden gebruikt in de ontwerpfase van een product om de gebruikersbetrokkenheid te vergroten.
- Bedrijfsstrategen: leer hoe gamification kan worden gebruikt als strategie om het klantenbehoud en de bedrijfsgroei te vergroten.
Voorvereisten
Geen specifieke kennis vereist. Een basiskennis van digitale marketing en het ontwerpen van gebruikerservaringen is een pré.
Doelstellingen
Aan het einde van de training:
- Begrijpt u het concept van gamification en de toepassing ervan op verschillende gebieden.
- Identificeert u de behoeften en het gedrag van klanten in de digitale wereld.
- Past u gamemechanismen toe bij het ontwerpen van digitale oplossingen om de user engagement en conversie te vergroten.
Ontdek de kracht van gamification en hoe dit de gebruikersbetrokkenheid in een niet-gamingcontext kan vergroten.
Training codeCGAGAMFCEGesproken taalEngelsTaal materiaalEngelsDagdelen2Kosten€800,00excl. BTW Geen extra kosten.Een Incompany training biedt verschillende voordelen:
- Je bepaalt zelf de locatie
- Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
- De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
- In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen
Vraag nu meer informatie of een offerte aan.Wat is Gamification Foundation
Gamification is de inzet van spelprincipes en -technieken in een niet-gamecontext. De training, ‘Gamification Foundation’ gaat dieper in op de fundamenten van het implementeren van Gamification. In de digitale wereld van vandaag is de strijd om de aandacht van de klant en de gunst van de medewerker van cruciaal belang voor succes, daarnaast zijn ze steeds minder trouw aan een merk. Klanten worden overspoeld met informatie uit verschillende kanalen, die allemaal strijden om aandacht. Deze training richt zich op gamification, de inzet van gamemechanismen bij het ontwerpen van digitale oplossingen.
Voor wie is Gamification Foundation
- Marketingprofessionals: leer hoe u gamification kunt inzetten om de klantbetrokkenheid en merkloyaliteit te vergroten.
- Productmanagers: begrijp hoe u gamemechanismen kunt inzetten om de gebruikerservaring van een product of dienst te verbeteren.
- HR Professionals: ontdek hoe gamification kan worden ingezet om medewerkers te motiveren en de productiviteit te verhogen.
- UX/UI-designers: verkrijg inzichten en technieken die kunnen worden gebruikt in de ontwerpfase van een product om de gebruikersbetrokkenheid te vergroten.
- Bedrijfsstrategen: leer hoe gamification kan worden gebruikt als strategie om het klantenbehoud en de bedrijfsgroei te vergroten.
Voorvereisten
Geen specifieke kennis vereist. Een basiskennis van digitale marketing en het ontwerpen van gebruikerservaringen is een pré.
Doelstellingen
Aan het einde van de training:
- Begrijpt u het concept van gamification en de toepassing ervan op verschillende gebieden.
- Identificeert u de behoeften en het gedrag van klanten in de digitale wereld.
- Past u gamemechanismen toe bij het ontwerpen van digitale oplossingen om de user engagement en conversie te vergroten.
-
Brochure
Gerelateerd
e-CF competenties bij deze training
Bij Capgemini Academy geloven wij in transparantie en overzicht in het opleidingslandschap. Daarom kan je hieronder zien aan welke e-CF competentie deze training of certificering bijdraagt. Kijk voor meer informatie over hoe jij het e-Competence Framework kan gebruiken op deze pagina. Wil je weten hoe je het e-CF binnen jouw organisatie kan toepassen, lees dan meer op deze pagina.
e-Competence Level | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
---|---|---|---|---|---|
A.10.User Experience | |||||
A.6.Application Design |