• Gamification Foundation (EN)

  • Group Training

    In deze training wordt ingegaan op gamification, het gebruik van game mechanics in het design van digitale oplossingen.

    Training code
    CGAGAMFCE
    Gesproken taal
    Engels
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    2
    Kosten
    €800,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Boek nu Gamification Foundation (EN)

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op. Bekijk ook de Gesproken taal en Taal materiaal aan de linkerkant van de pagina voor informatie over de taal.

    Deze training staat niet gepland in ons open rooster. Vul hier onder je gegevens in en we nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.

    Naam*
    E-mailadres*
    Telefoonnummer*
     

    Wat is Gamification Foundation

    Gamification is het gebruik van spelprincipes en technieken in een niet-spelcontext, om gebruikers te stimuleren hun taken te vervullen. De training Gamification Foundation gaat in op dat wat er aan de basis ligt van het toepassen van Gamification.
    In de digitale wereld van vandaag is het vechten om de gunst van de klant en medewerkers die steeds minder loyaal zijn aan een merk of organisatie. Daarbij worden klanten geconfronteerd met een overload aan informatie vanuit de verschillende kanalen die allemaal om aandacht schreeuwen. Waarom kiest hij voor het ene boven het andere merk? Wie is eigenlijk deze klant en hoe verkrijg je insights over zijn achtergrond, zijn behoeften en gedrag.
    Hoe blijf je jouw klanten boeien en hoe verhoog je conversie? Met een jaloerse blik kijken marketeers naar de kracht die uitgaat van games. Waarom blijft iemand een game spelen? In deze training wordt ingegaan op gamification, het gebruik van game mechanics in het design van digitale oplossingen.

     
     

    Voor wie is Gamification Foundation

    Deze training richt zich in grote lijnen op twee doelgroepen: De HR afdelingen die met transformatie te maken hebben. Zij kunnen Gamification namelijk zeer goed toepassen om mensen bewust te maken en in beweging te krijgen.
    Daarnaast is deze training gericht op die mensen die vooral met design bezig zijn. Beide deze doelgroepen zullen de training dan ook met een voldaan gevoel verlaten. Om de training zo goed mogelijk aan te laten sluiten op de deelnemers wordt aan het begin van iedere training gevraagd uit welk vakgebied men komt. De training wordt hier vervolgens op aangepast.

    Voorvereisten

    Voor deze training geldt geen ingangsniveau.

    Doelstellingen

    In de digitale wereld van vandaag is het vechten om de gunst van de klant en medewerkers die steeds minder loyaal zijn aan een merk of organisatie. Daarbij worden klanten geconfronteerd met een overload aan informatie vanuit de verschillende kanalen die allemaal om aandacht schreeuwen. Waarom kiest hij voor het ene boven het andere merk? Wie is eigenlijk deze klant en hoe verkrijg je insights overzijn achtergrond, zijn behoeften en gedrag. Hoe blijf je jouw klanten boeien en hoe verhoog je conversie? Met een jaloerse blik kijken marketeers naar de kracht die uitgaat van games. Waarom blijft iemand een game spelen? In deze training wordt ingegaan op gamification, het gebruik van game mechanics in het design van digitale oplossingen.

     
    Incompany

    In deze training wordt ingegaan op gamification, het gebruik van game mechanics in het design van digitale oplossingen.

    Training code
    CGAGAMFCE
    Gesproken taal
    Engels
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    2
    Kosten
    €800,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Een Incompany training biedt verschillende voordelen:

    - Je bepaalt zelf de locatie
    - Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
    - De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
    - In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen

    Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

     

    Wat is Gamification Foundation

    Gamification is het gebruik van spelprincipes en technieken in een niet-spelcontext, om gebruikers te stimuleren hun taken te vervullen. De training Gamification Foundation gaat in op dat wat er aan de basis ligt van het toepassen van Gamification.
    In de digitale wereld van vandaag is het vechten om de gunst van de klant en medewerkers die steeds minder loyaal zijn aan een merk of organisatie. Daarbij worden klanten geconfronteerd met een overload aan informatie vanuit de verschillende kanalen die allemaal om aandacht schreeuwen. Waarom kiest hij voor het ene boven het andere merk? Wie is eigenlijk deze klant en hoe verkrijg je insights over zijn achtergrond, zijn behoeften en gedrag.
    Hoe blijf je jouw klanten boeien en hoe verhoog je conversie? Met een jaloerse blik kijken marketeers naar de kracht die uitgaat van games. Waarom blijft iemand een game spelen? In deze training wordt ingegaan op gamification, het gebruik van game mechanics in het design van digitale oplossingen.

     
     

    Voor wie is Gamification Foundation

    Deze training richt zich in grote lijnen op twee doelgroepen: De HR afdelingen die met transformatie te maken hebben. Zij kunnen Gamification namelijk zeer goed toepassen om mensen bewust te maken en in beweging te krijgen.
    Daarnaast is deze training gericht op die mensen die vooral met design bezig zijn. Beide deze doelgroepen zullen de training dan ook met een voldaan gevoel verlaten. Om de training zo goed mogelijk aan te laten sluiten op de deelnemers wordt aan het begin van iedere training gevraagd uit welk vakgebied men komt. De training wordt hier vervolgens op aangepast.

    Voorvereisten

    Voor deze training geldt geen ingangsniveau.

    Doelstellingen

    In de digitale wereld van vandaag is het vechten om de gunst van de klant en medewerkers die steeds minder loyaal zijn aan een merk of organisatie. Daarbij worden klanten geconfronteerd met een overload aan informatie vanuit de verschillende kanalen die allemaal om aandacht schreeuwen. Waarom kiest hij voor het ene boven het andere merk? Wie is eigenlijk deze klant en hoe verkrijg je insights overzijn achtergrond, zijn behoeften en gedrag. Hoe blijf je jouw klanten boeien en hoe verhoog je conversie? Met een jaloerse blik kijken marketeers naar de kracht die uitgaat van games. Waarom blijft iemand een game spelen? In deze training wordt ingegaan op gamification, het gebruik van game mechanics in het design van digitale oplossingen.

     
  • Gerelateerd

  • e-CF competenties bij deze training

     

    Bij Capgemini Academy geloven wij in transparantie en overzicht in het opleidingslandschap. Daarom kan je hieronder zien aan welke e-CF competentie deze training of certificering bijdraagt. Kijk voor meer informatie over hoe jij het e-Competence Framework kan gebruiken op deze pagina. Wil je weten hoe je het e-CF binnen jouw organisatie kan toepassen, lees dan meer op deze pagina.

     

    e-Competence Level12345
    A.10.User Experience     
    A.6.Application Design