• Digital & Transformation

  • De Toekomst is Digital

    Capgemini Academy ziet de waarde van IT met de dag toenemen. We zien dat organisaties hun meest cruciale processen toevertrouwen aan digitalisering en automatisering. We zien van nabij de drang tot innoveren. Hoe IT sneller, slimmer en grenzelozer wordt. We zien dat mensen in deze omwenteling van vooruitgang verder moeten, soms zelfs tegen wil en dank. Dat is de transformatie. Alle IT’ers realiseren zich dat ze mee moeten in de vaart der volkeren. Wie zich niet aanpast wordt al snel irrelevant. Wie zijn deskundigheid serieus onderhoudt blijft van toegevoegde waarde.

    Digital is de sleutel tot succes en de voorwaarde voor continue groei binnen succesvolle bedrijven. 'Digital Victory' is waar zij naar streven. Het zijn wendbare organisaties die de klant centraal hebben staan. Organisaties waarin autonome teams cloud-based en data-driven te werk gaan. Deze organisaties durven de 'Digital Challenge' te trotseren en realiseren zich heel goed wat het belangrijkste aspect is op weg naar deze Digital Victory: de mensen.

    Capgemini Academy is er voor de IT’ers die slechts één constante aanvaarden: de constante verandering. Die omarmen ze als ze weten opgewassen te zijn tegen wat van hen wordt gevraagd. Als hun zelfvertrouwen een solide basis kent. Met ons aanbod op gebied van 'Digital & Transformation' zorgen wij ervoor dat zij op de hoogte zijn van de nieuwste ontwikkelingen binnen hun vakgebied.

    Digital Customer Experience

    Loyale klanten zijn cruciaal voor een gezonde omzet. Het gaat niet alleen om klanten te vinden maar vooral ook om ze aan je te binden. En dat valt niet mee in deze tijd met veeleisende klanten, toenemende concurrentie en steeds meer (digitale) kanalen. Het lukt alleen als u erin slaagt uw klanten langs al die kanalen consistent én uniek te bedienen. Zodat ze direct worden herkend en altijd eenzelfde beleving krijgen; waar, wanneer of hoe ze ook contact leggen.... Dat is de kern van (Digital) Customer Experience.

     

    Waarom is het voor uw bedrijf aantrekkelijk?

    Als bedrijf wordt u waarschijnlijk steeds vaker geconfronteerd met termen als ‘customer experience’ (klantbeleving), digitale klantbediening en ‘customer journeys’ (klantreis). Maar weet u ook wat u ook u ermee kan? Bent u in staat om met zogeheten ‘customer journey mapping’ de (digital) customer experience van uw klanten te verbeteren?

     

    Een onderscheidende (digital) customer experience heeft direct invloed op het gedrag van uw klanten: ze kopen meer, blijven langer klant en bevelen u aan. Dit gedrag leidt op zijn beurt tot hogere verkopen, retentie, share of wallet en uiteindelijke tot het realiseren van uw financiële KPI’s.

     

    Hoe kunnen wij u helpen?

    Download de folderCapgemini ondersteunt u bij de realisatie van een onderscheidende Digital Customer Experience. Van de visie op klantbediening, de business case tot digitale strategie met praktische roadmap, het bedenken en realiseren van nieuwe customer journeys en digitale klantbediening. We hebben daarvoor al onze internationale kennis rond Digital Transformation, Customer Experience, CRM, eCommerce en digital marketing & campaign management bij elkaar gebracht.

     

    Samen met de technologiepartners van Capgemini en onze hands on ervaring in online en mobile maken we onze belofte waar en transformeren we uw organisatie in een slagvaardige en gestroomlijnde digitale onderneming. 

    Meer hierover lees je in onze folder.