-
Consultancy Skills - Communication (NL)
-
In deze training worden communicatietechnieken besproken en geoefend, voortbouwend op de training 'Empathisch luisteren'. Inzicht in de eigen communicatiestijl en weten hoe deze af te stemmen.
Training codeCGACS-C1CDGesproken taalNederlandsTaal materiaalNederlandsDagdelen5Kosten€1.900,00excl. BTW Geen extra kosten.Boek nu Consultancy Skills - Communication (NL)
In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op. Bekijk ook de Gesproken taal en Taal materiaal aan de linkerkant van de pagina voor informatie over de taal.
-
10-4-2025Utrecht
-
13-5-2025Online Virtual
-
3-6-2025Utrecht
Meer data- 9-7-2025Utrecht
- 18-8-2025Utrecht
- 11-9-2025Utrecht
- 8-10-2025Utrecht
- 21-10-2025Utrecht
- 6-11-2025Utrecht
Consultancy Skills - Communication (NL)
10
9.5
0
155 reviewsWat is Consultancy Skills - Communication
Als professional moet je in staat zijn om goed samen te werken met mensen in en buiten je eigen organisatie, die sterk kunnen verschillen qua karakter, sociaal-culturele achtergrond en vak. Een professional communiceert met vakgenoten, managers (hiërarchische ongelijkheid) en medewerkers vanuit verschillende afdelingen en lagen van organisaties en met verschillende intenties: van informatie halen, het doorgeven van kennis en inzichten tot het uitbrengen van een advies.
Om communicatie constructief te krijgen en te houden is inzicht in de manier van communiceren en de daarbij toepasbare technieken noodzakelijk. In de training 'Consultancy Skills Communiceren' worden communicatietechnieken besproken en geoefend, voortbouwend op de training 'Empathisch luisteren'. Inzicht in de eigen communicatiestijl en weten hoe deze af te stemmen op de ander is een rode draad door de training.
Na afloop van de training is de professional vertrouwd met de meest gangbare theorieën rondom communicatie en is hij in staat op basis daarvan zijn/haar eigen communicatiestijl te optimaliseren. Het ultieme doel is om rekening houdend met je eigen communicatiestijl in staat te zijn de verbinding met de ander aan te gaan om op basis daarvan met de ander te kunnen samenwerken.Voor wie is Consultancy Skills - Communication
Professionals met minimaal 1 jaar praktijkervaring, die zich willen ontwikkelen in het kunnen schakelen op verschillende personen en situaties om een voor beide partijen zinvolle communicatie tot stand te brengen.
Voorvereisten
Empathisch Luisteren
Doelstellingen
Na afloop van de training is de professional vertrouwd met de meest gangbare theorieën rondom communicatie en is hij in staat om op basis daarvan zijn/haar eigen communicatiestijl te optimaliseren. Het ultieme doel is om, rekening houdend met je eigen communciatiestijl, in staat te zijn de verbindig met de ander aan te gaan om op basis daarvan met de ander te kunnen samenwerken.
In deze training worden communicatietechnieken besproken en geoefend, voortbouwend op de training 'Empathisch luisteren'. Inzicht in de eigen communicatiestijl en weten hoe deze af te stemmen.
Training codeCGACS-C1CDGesproken taalNederlandsTaal materiaalNederlandsDagdelen5Kosten€1.900,00excl. BTW Geen extra kosten.Een Incompany training biedt verschillende voordelen:
- Je bepaalt zelf de locatie
- Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
- De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
- In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen
Vraag nu meer informatie of een offerte aan.Consultancy Skills - Communication (NL)
10
9.5
0
155 reviewsWat is Consultancy Skills - Communication
Als professional moet je in staat zijn om goed samen te werken met mensen in en buiten je eigen organisatie, die sterk kunnen verschillen qua karakter, sociaal-culturele achtergrond en vak. Een professional communiceert met vakgenoten, managers (hiërarchische ongelijkheid) en medewerkers vanuit verschillende afdelingen en lagen van organisaties en met verschillende intenties: van informatie halen, het doorgeven van kennis en inzichten tot het uitbrengen van een advies.
Om communicatie constructief te krijgen en te houden is inzicht in de manier van communiceren en de daarbij toepasbare technieken noodzakelijk. In de training 'Consultancy Skills Communiceren' worden communicatietechnieken besproken en geoefend, voortbouwend op de training 'Empathisch luisteren'. Inzicht in de eigen communicatiestijl en weten hoe deze af te stemmen op de ander is een rode draad door de training.
Na afloop van de training is de professional vertrouwd met de meest gangbare theorieën rondom communicatie en is hij in staat op basis daarvan zijn/haar eigen communicatiestijl te optimaliseren. Het ultieme doel is om rekening houdend met je eigen communicatiestijl in staat te zijn de verbinding met de ander aan te gaan om op basis daarvan met de ander te kunnen samenwerken.Voor wie is Consultancy Skills - Communication
Professionals met minimaal 1 jaar praktijkervaring, die zich willen ontwikkelen in het kunnen schakelen op verschillende personen en situaties om een voor beide partijen zinvolle communicatie tot stand te brengen.
Voorvereisten
Empathisch Luisteren
Doelstellingen
Na afloop van de training is de professional vertrouwd met de meest gangbare theorieën rondom communicatie en is hij in staat om op basis daarvan zijn/haar eigen communicatiestijl te optimaliseren. Het ultieme doel is om, rekening houdend met je eigen communciatiestijl, in staat te zijn de verbindig met de ander aan te gaan om op basis daarvan met de ander te kunnen samenwerken.
-
Brochure
Gerelateerd
e-CF competenties bij deze training
Bij Capgemini Academy geloven wij in transparantie en overzicht in het opleidingslandschap. Daarom kan je hieronder zien aan welke e-CF competentie deze training of certificering bijdraagt. Kijk voor meer informatie over hoe jij het e-Competence Framework kan gebruiken op deze pagina. Wil je weten hoe je het e-CF binnen jouw organisatie kan toepassen, lees dan meer op deze pagina.
e-Competence Level | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
---|---|---|---|---|---|
C.1.User Support | |||||
C.2.Change Support | |||||
C.3.Service Delivery | |||||
C.4.Problem Management | |||||
C.5.Systems Management | |||||
D.10.Information and Knowledge Management | |||||
D.3.Education and Training Provision | |||||
D.4.Purchasing_Level | |||||
D.5.Sales Development | |||||
D.8.Contract Management | |||||
D.9.Personnel Development | |||||
E.2.Project and Portfolio Management | |||||
E.3.Risk Management | |||||
E.4.Relationship Management | |||||
E.5.Process Improvement | |||||
E.6.ICT Quality Management | |||||
E.7.Business Change Management | |||||
E.8.Information Security Management | |||||
E.9.Information Systems Governance |