• Trusted Advisor (EN)

  • Group Training

    Verbeter jouw vaardigheden en word een Betrouwbare Adviseur, verbeter de klantrelaties en lever bijzondere goede service door middel van zinvolle gesprekken en praktische technieken.

    Training code
    CGATRAD-CE
    Gesproken taal
    Engels
    Taal materiaal
    Nederlands
    Dagdelen
    4
    Kosten
    €1.700,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Boek nu Trusted Advisor (EN)

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op. Bekijk ook de Gesproken taal en Taal materiaal aan de linkerkant van de pagina voor informatie over de taal.

    Deze training staat niet gepland in ons open rooster. Vul hier onder je gegevens in en we nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.

    Naam*
    E-mailadres*
    Telefoonnummer*
     

    Wat is Betrouwbare Adviseur

    De Betrouwbare Adviseur-training is bedoeld om je de vaardigheden en mentaliteit bij te brengen die nodig zijn om een win-win-winsituatie te creëren voor jezelf, je collega's en jouw klanten. Dit uitgebreide programma combineert theoretische concepten met praktische toepassingen, waardoor je vermogen om zinvolle gesprekken met klanten aan te gaan wordt vergroot. De training behandelt essentiële onderwerpen zoals het vergroten van het zelfbewustzijn, het beheersen van het Klantcommunicatiemodel voor effectieve klantinteracties en het toepassen van geavanceerde communicatietechnieken. Je leert in twee interactieve dagen hoe je klanten beter kunt bedienen, jouw professionele werk vorm kunt geven en kunt bijdragen aan het algehele commerciële succes van je organisatie.

    Onze trainers hebben veel ervaring in de praktijk en vertalen dit voor jou naar praktische inzichten op de theoretische concepten en ze delen best practices.

     
     

    Voor wie is Betrouwbare Adviseur

    Deze training is geschikt voor iedereen die met interne of externe klanten werkt. Of je nu een consultant, analist, IT-professional, teamleider of projectmanager bent, deze training helpt je bij het verbeteren van klantrelaties door vertrouwen op te bouwen en beter begrip te ontwikkelen. Wij gaan er van uit dat je al ervaring hebt met adviseren, en al eerder een communicatie training hebt gevolgd (bijv: empatisch luisteren, consultancy skills - communiceren of consultancy skills - adviseren).

    Voorvereisten

    Een goed begrip van communicatieve vaardigheden wordt aanbevolen. Het is wenselijk dat je minimaal drie jaar werkervaring hebt in de consultancy of een vergelijkbare rol. We verwachten van je dat je ook bereid bent tot zelfreflectie en actief deelnemt aan groepsdiscussies en oefeningen.

    Doelstellingen

    Aan het einde van de training kun je:

    • De belangrijkste concepten van een betrouwbare adviseur (trusted advisor) identificeren en uitleggen.
    • Effectieve communicatietechnieken demonstreren voor zinvolle klantgesprekken.
    • Het Klant-communicatie model toepassen op echte klantinteracties.
    • Je eigen zelfbewustzijn evalueren en de impact ervan op klantrelaties beoordelen.
    • Strategieën ontwikkelen om klantrelaties te verbeteren en te behouden.
    • De behoeften van de klant analyseren en op maat gemaakte oplossingen bieden.
    • Reflecteren op persoonlijke groei en gebieden voor voortdurende verbetering van vaardigheden als betrouwbare adviseur.
     
    Incompany

    Verbeter jouw vaardigheden en word een Betrouwbare Adviseur, verbeter de klantrelaties en lever bijzondere goede service door middel van zinvolle gesprekken en praktische technieken.

    Training code
    CGATRAD-CE
    Gesproken taal
    Engels
    Taal materiaal
    Nederlands
    Dagdelen
    4
    Kosten
    €1.700,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Een Incompany training biedt verschillende voordelen:

    - Je bepaalt zelf de locatie
    - Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
    - De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
    - In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen

    Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

     

    Wat is Betrouwbare Adviseur

    De Betrouwbare Adviseur-training is bedoeld om je de vaardigheden en mentaliteit bij te brengen die nodig zijn om een win-win-winsituatie te creëren voor jezelf, je collega's en jouw klanten. Dit uitgebreide programma combineert theoretische concepten met praktische toepassingen, waardoor je vermogen om zinvolle gesprekken met klanten aan te gaan wordt vergroot. De training behandelt essentiële onderwerpen zoals het vergroten van het zelfbewustzijn, het beheersen van het Klantcommunicatiemodel voor effectieve klantinteracties en het toepassen van geavanceerde communicatietechnieken. Je leert in twee interactieve dagen hoe je klanten beter kunt bedienen, jouw professionele werk vorm kunt geven en kunt bijdragen aan het algehele commerciële succes van je organisatie.

    Onze trainers hebben veel ervaring in de praktijk en vertalen dit voor jou naar praktische inzichten op de theoretische concepten en ze delen best practices.

     
     

    Voor wie is Betrouwbare Adviseur

    Deze training is geschikt voor iedereen die met interne of externe klanten werkt. Of je nu een consultant, analist, IT-professional, teamleider of projectmanager bent, deze training helpt je bij het verbeteren van klantrelaties door vertrouwen op te bouwen en beter begrip te ontwikkelen. Wij gaan er van uit dat je al ervaring hebt met adviseren, en al eerder een communicatie training hebt gevolgd (bijv: empatisch luisteren, consultancy skills - communiceren of consultancy skills - adviseren).

    Voorvereisten

    Een goed begrip van communicatieve vaardigheden wordt aanbevolen. Het is wenselijk dat je minimaal drie jaar werkervaring hebt in de consultancy of een vergelijkbare rol. We verwachten van je dat je ook bereid bent tot zelfreflectie en actief deelnemt aan groepsdiscussies en oefeningen.

    Doelstellingen

    Aan het einde van de training kun je:

    • De belangrijkste concepten van een betrouwbare adviseur (trusted advisor) identificeren en uitleggen.
    • Effectieve communicatietechnieken demonstreren voor zinvolle klantgesprekken.
    • Het Klant-communicatie model toepassen op echte klantinteracties.
    • Je eigen zelfbewustzijn evalueren en de impact ervan op klantrelaties beoordelen.
    • Strategieën ontwikkelen om klantrelaties te verbeteren en te behouden.
    • De behoeften van de klant analyseren en op maat gemaakte oplossingen bieden.
    • Reflecteren op persoonlijke groei en gebieden voor voortdurende verbetering van vaardigheden als betrouwbare adviseur.
     
  • Gerelateerd

  • e-CF competenties bij deze training

     

    Bij Capgemini Academy geloven wij in transparantie en overzicht in het opleidingslandschap. Daarom kan je hieronder zien aan welke e-CF competentie deze training of certificering bijdraagt. Kijk voor meer informatie over hoe jij het e-Competence Framework kan gebruiken op deze pagina. Wil je weten hoe je het e-CF binnen jouw organisatie kan toepassen, lees dan meer op deze pagina.

     

    e-Competence Level12345
    D.9.Personnel Development     
    E.4.Relationship Management