• Copilot voor Customer Service (EN)

  • Group Training

    Copilot voor Customer Service: voor een betere customer journey en betere agent ervaring.

    Training code
    CGACOPCSCE
    Gesproken taal
    Engels
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    2
    Kosten
    €600,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Boek nu Copilot voor Customer Service (EN)

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op. Bekijk ook de Gesproken taal en Taal materiaal aan de linkerkant van de pagina voor informatie over de taal.

    • 17-2-2025
      Utrecht
      €600,00
      €600,00
    • 11-8-2025
      Utrecht
      €600,00
      €600,00
     

    Wat is Copilot voor Customer Service

    Copilot voor Customer Service is een geavanceerde tool die gebruik maakt van kunstmatige intelligentie om klantinteracties te verbeteren. Het omvat chatbots die geautomatiseerde ondersteuning bieden en het biedt proactieve inzichten, aanbevelingen en automatisering om agents te ondersteunen bij het leveren van betere service en het verhogen van klanttevredenheid.
    Met functies zoals gespreksanalyse, samenvattingen, generatieve functies voor het opstellen van e-mails, voorspellende ondersteuning en taakanalyse, stroomlijnt Microsoft Copilot het proces van klantenservice en verbetert het de efficiëntie van het team.

    Tijdens de training staat het toepassen van wat je leert centraal en word je uitgedaagd met de meegegeven theorie in praktijk cases aan de slag te gaan. De training wordt gegeven door mensen die in de praktijk werken binnen het Customer Service domein en weten waar het over gaat. Die praktijk kennis willen ze graag overbrengen.

     
     

    Voor wie is Copilot voor Customer Service

    De training Copilot for Customer Service is geschikt voor:

    • klantenserviceprofessionals
    • teamleiders Customer Care
    • beheerders van Dynamics Customer Service
    • consultants op het gebied van Dynamics / Power Platform

    Voorvereisten

    Er zijn geen specifieke vereisten om aan deze training te kunnen deelnemen.

    Doelstellingen

    Na deze training behalen de deelnemers de volgende leerdoelen:

    • Begrijp de functies en mogelijkheden van Copilot voor Dynamics Customer Service, inclusief chatbots.
    • Leer hoe je Copilot en chatbots kunt configureren en aanpassen aan de behoeften van jouw organisatie.
    • Ontwikkel vaardigheden om proactieve inzichten en aanbevelingen van Copilot te gebruiken, zowel met als zonder chatbots, voor betere klantenservice.
    • Leer hoe je chatbots kunt integreren in klantenserviceprocessen voor verbeterde efficiëntie en klanttevredenheid.
    • Krijg inzicht in de best practises voor het gebruik van Copilot en chatbots om de waarde voor jouw organisatie te maximaliseren.
     
    Incompany

    Copilot voor Customer Service: voor een betere customer journey en betere agent ervaring.

    Training code
    CGACOPCSCE
    Gesproken taal
    Engels
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    2
    Kosten
    €600,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Een Incompany training biedt verschillende voordelen:

    - Je bepaalt zelf de locatie
    - Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
    - De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
    - In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen

    Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

     

    Wat is Copilot voor Customer Service

    Copilot voor Customer Service is een geavanceerde tool die gebruik maakt van kunstmatige intelligentie om klantinteracties te verbeteren. Het omvat chatbots die geautomatiseerde ondersteuning bieden en het biedt proactieve inzichten, aanbevelingen en automatisering om agents te ondersteunen bij het leveren van betere service en het verhogen van klanttevredenheid.
    Met functies zoals gespreksanalyse, samenvattingen, generatieve functies voor het opstellen van e-mails, voorspellende ondersteuning en taakanalyse, stroomlijnt Microsoft Copilot het proces van klantenservice en verbetert het de efficiëntie van het team.

    Tijdens de training staat het toepassen van wat je leert centraal en word je uitgedaagd met de meegegeven theorie in praktijk cases aan de slag te gaan. De training wordt gegeven door mensen die in de praktijk werken binnen het Customer Service domein en weten waar het over gaat. Die praktijk kennis willen ze graag overbrengen.

     
     

    Voor wie is Copilot voor Customer Service

    De training Copilot for Customer Service is geschikt voor:

    • klantenserviceprofessionals
    • teamleiders Customer Care
    • beheerders van Dynamics Customer Service
    • consultants op het gebied van Dynamics / Power Platform

    Voorvereisten

    Er zijn geen specifieke vereisten om aan deze training te kunnen deelnemen.

    Doelstellingen

    Na deze training behalen de deelnemers de volgende leerdoelen:

    • Begrijp de functies en mogelijkheden van Copilot voor Dynamics Customer Service, inclusief chatbots.
    • Leer hoe je Copilot en chatbots kunt configureren en aanpassen aan de behoeften van jouw organisatie.
    • Ontwikkel vaardigheden om proactieve inzichten en aanbevelingen van Copilot te gebruiken, zowel met als zonder chatbots, voor betere klantenservice.
    • Leer hoe je chatbots kunt integreren in klantenserviceprocessen voor verbeterde efficiëntie en klanttevredenheid.
    • Krijg inzicht in de best practises voor het gebruik van Copilot en chatbots om de waarde voor jouw organisatie te maximaliseren.
     
  • Gerelateerd

    Vakgebied
    Microsoft
     
  • e-CF competenties bij deze training

     

    Bij Capgemini Academy geloven wij in transparantie en overzicht in het opleidingslandschap. Daarom kan je hieronder zien aan welke e-CF competentie deze training of certificering bijdraagt. Kijk voor meer informatie over hoe jij het e-Competence Framework kan gebruiken op deze pagina. Wil je weten hoe je het e-CF binnen jouw organisatie kan toepassen, lees dan meer op deze pagina.

     

    e-Competence Level12345
    A.10.User Experience     
    C.1.User Support     
    D.7.Data Science and Analytics     
    A.7.Technology Trend Monitoring     
    E.5.Process Improvement