• Customer Journey Design training

  • Group Training

    In deze training leer je hoe je een klantreis ontwerpt. Door te focussen op nieuwe contactpunten, verbetert het inzicht in de klantbehoefte en vergroot je de kans op een positieve gebruikerservaring.

    Training code
    CGACUSJDCD
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    2
    Kosten
    €995,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Boek nu Customer Journey Design

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op.

    • 13-1-2022
      Utrecht
      €995,00
      €995,00
    • 11-4-2022
      Utrecht
      €995,00
      €995,00
    • 23-5-2022
      Online Virtual
      €995,00
      €995,00
    Customer Journey Design
    10
    9.0
    0
    13 reviews
     

    Wat is Customer Journey Design

    Organisaties realiseren zich steeds meer dat het niet alleen om het ‘moment van afrekenen’ gaat, maar om gedurende de gehele klantreis, vanaf het eerste tot het laatste contactmoment, een positieve gebruikerservaring te bereiken.
    In de training Customer Journey Design leer je zelf klantreizen ontwerpen. Je (her)ontdekt touchpoints en ontdekt waar voor de klant nieuwe B2B en/of B2C kansen liggen.
    Customer Journey Design biedt je een daarbij een aanpak die meerdere methoden en technieken combineert en je inzicht geeft in hoe de nieuwe diensten zo goed mogelijk te ontwikkelen voor gebruik met meerdere media en kanalen.
    Je leert o.a. het gebruik van:

    • Klantreis, fases en contactmomenten;
    • Empathy map;
    • Gebruikersinterviews;
    • User stories;
    • Data en GAP analyse.

    Daarmee kun je een nieuwe basis leggen voor de klantcontact-strategie en merk/product loyaliteit.

     
     

    Voor wie is Customer Journey Design

    De training is interessant voor iedereen die wil leren op een creatievere manier te kijken naar de klantervaring en hoe met dat nieuwe inzicht de ontwikkeling van nieuwe of verbeterde producten/services beter vorm te geven.
    Te denken valt vooral aan rollen als bijvoorbeeld:

    • Business analisten;
    • Product Owners en product managers;
    • Software of sales consultants.

    Deze manier van denken en werken kan ook nuttig zijn voor UX'ers en Beheerders.

    Voorvereisten

    Voor deze training geldt geen ingangsniveau.

    Doelstellingen

    Na deze training ben je in staat om:

    • Customer Journey Design te plaatsen in de juiste context (zowel qua IT, als niet-IT omgeving);
    • Customer Journey Design te gebruiken om de totaal ervaring van de klant met een product / service te verbeteren;
    • Verschillende processen en tools voor het analyseren van de klantreis en gebruikersverwachtingen toe te passen.
     
    Incompany

    In deze training leer je hoe je een klantreis ontwerpt. Door te focussen op nieuwe contactpunten, verbetert het inzicht in de klantbehoefte en vergroot je de kans op een positieve gebruikerservaring.

    Training code
    CGACUSJDCD
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    2
    Kosten
    €995,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Een Incompany training biedt verschillende voordelen:

    - Je bepaalt zelf de locatie
    - Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
    - De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
    - In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen

    Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

    Customer Journey Design
    10
    9.0
    0
    13 reviews
     

    Wat is Customer Journey Design

    Organisaties realiseren zich steeds meer dat het niet alleen om het ‘moment van afrekenen’ gaat, maar om gedurende de gehele klantreis, vanaf het eerste tot het laatste contactmoment, een positieve gebruikerservaring te bereiken.
    In de training Customer Journey Design leer je zelf klantreizen ontwerpen. Je (her)ontdekt touchpoints en ontdekt waar voor de klant nieuwe B2B en/of B2C kansen liggen.
    Customer Journey Design biedt je een daarbij een aanpak die meerdere methoden en technieken combineert en je inzicht geeft in hoe de nieuwe diensten zo goed mogelijk te ontwikkelen voor gebruik met meerdere media en kanalen.
    Je leert o.a. het gebruik van:

    • Klantreis, fases en contactmomenten;
    • Empathy map;
    • Gebruikersinterviews;
    • User stories;
    • Data en GAP analyse.

    Daarmee kun je een nieuwe basis leggen voor de klantcontact-strategie en merk/product loyaliteit.

     
     

    Voor wie is Customer Journey Design

    De training is interessant voor iedereen die wil leren op een creatievere manier te kijken naar de klantervaring en hoe met dat nieuwe inzicht de ontwikkeling van nieuwe of verbeterde producten/services beter vorm te geven.
    Te denken valt vooral aan rollen als bijvoorbeeld:

    • Business analisten;
    • Product Owners en product managers;
    • Software of sales consultants.

    Deze manier van denken en werken kan ook nuttig zijn voor UX'ers en Beheerders.

    Voorvereisten

    Voor deze training geldt geen ingangsniveau.

    Doelstellingen

    Na deze training ben je in staat om:

    • Customer Journey Design te plaatsen in de juiste context (zowel qua IT, als niet-IT omgeving);
    • Customer Journey Design te gebruiken om de totaal ervaring van de klant met een product / service te verbeteren;
    • Verschillende processen en tools voor het analyseren van de klantreis en gebruikersverwachtingen toe te passen.
     
  • Gerelateerd

  • e-CF competenties bij deze training

     

    Bij Capgemini Academy geloven wij in transparantie en overzicht in het opleidingslandschap. Daarom kan je hieronder zien aan welke e-CF competentie deze training of certificering bijdraagt. Kijk voor meer informatie over hoe jij het e-Competence Framework kan gebruiken op deze pagina. Wil je weten hoe je het e-CF binnen jouw organisatie kan toepassen, lees dan meer op deze pagina.

     

    e-Competence Level12345
    A.6.Application Design     
    A.10.User Experience     
    D.11.Needs Identification     
    A.9.Innovating