-
UX Awareness
-
De UX training leert je de interactie met de gebruiker te verbeteren, door die soepel te laten aansluiten bij de processtappen. Het geeft veel praktische tips en tricks, ook over (agile) samenwerken.
Training codeCGAUXAW-CEGesproken taalNederlandsTaal materiaalEngelsDagdelen2Kosten€800,00excl. BTW Geen extra kosten.Boek nu UX Awareness
In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op. Bekijk ook de Gesproken taal en Taal materiaal aan de linkerkant van de pagina voor informatie over de taal.
UX Awareness
10
9.3
0
16 reviewsWat is UX Awareness
Het creëren van een positieve gebruikers ervaring (User Experience – UX) is de sleutel tot het succes van een product. Het loont om aandacht te geven aan alle aspecten die de gebruikerservaring beïnvloeden, zodat de gebruikers tevreden en loyaal zijn ten opzichte van het product en/of het merk. Want wie geeft een product of dienst nog een tweede kans na een slechte eerste ervaring?
In deze eendaagse, praktijkgerichte training UX Awareness krijg je een solide basis van:- UX-methoden, tools en technieken;
- WCAG 2.1 principes en richtlijnen voor toegankelijkheid;
- Belangrijke inzichten over UX, UI en Agile.
Je leert om UX-knelpunten en mogelijkheden te herkennen en ook hoe je kunt samenwerken (bijv. Agile Scrum) met UX-collega's. Je leert de basisprincipes en best practices van UX, hoe je de markt kunt analyseren en verder leer je interviewtechnieken en hoe interviews uit te voeren. Je begrijpt de waarde van het toevoegen van UX-elementen aan je product of dienst en leert verschillende prototypetechnieken en welke wanneer te gebruiken.
Er is ook veel aandacht voor het creëren van waarde na implementatie met concrete tips over het evalueren en het analyseren van bevindingen.Voor wie is UX Awareness
Deze training is geschikt voor iedereen die met de ontwikkeling van een product of dienst te maken heeft en meer wil weten over de basis van gebruikersgericht ontwerpen, bijvoorbeeld:
- Business analisten;
- (Startende) UX'ers;
- Webdesigners;
- Ontwikkelaars;
- Contentschrijvers.
Voorvereisten
Geen voorvereisten
Bij deze training maak je gebruik van je eigen laptop, het is dus noodzakelijk deze beschikbaar te hebben tijdens de training.Doelstellingen
Na deze training:
- Begrijp je de rol en waarde van UX;
- Identificeer je gebieden voor verbetering en kun je deze vertalen naar ideeën en plannen;
- Weet je hoe je de UX-stappen met je team kunt implementeren in (Agile) werkmethoden;
- Gebruik je, afhankelijk van de situatie, de juiste methoden, tools en sjablonen.
De training is interactief en je oefent met opdrachten en voorbeelden van je eigen project of die van andere deelnemers.
De UX training leert je de interactie met de gebruiker te verbeteren, door die soepel te laten aansluiten bij de processtappen. Het geeft veel praktische tips en tricks, ook over (agile) samenwerken.
Training codeCGAUXAW-CEGesproken taalNederlandsTaal materiaalEngelsDagdelen2Kosten€800,00excl. BTW Geen extra kosten.Een Incompany training biedt verschillende voordelen:
- Je bepaalt zelf de locatie
- Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
- De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
- In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen
Vraag nu meer informatie of een offerte aan.UX Awareness
10
9.3
0
16 reviewsWat is UX Awareness
Het creëren van een positieve gebruikers ervaring (User Experience – UX) is de sleutel tot het succes van een product. Het loont om aandacht te geven aan alle aspecten die de gebruikerservaring beïnvloeden, zodat de gebruikers tevreden en loyaal zijn ten opzichte van het product en/of het merk. Want wie geeft een product of dienst nog een tweede kans na een slechte eerste ervaring?
In deze eendaagse, praktijkgerichte training UX Awareness krijg je een solide basis van:- UX-methoden, tools en technieken;
- WCAG 2.1 principes en richtlijnen voor toegankelijkheid;
- Belangrijke inzichten over UX, UI en Agile.
Je leert om UX-knelpunten en mogelijkheden te herkennen en ook hoe je kunt samenwerken (bijv. Agile Scrum) met UX-collega's. Je leert de basisprincipes en best practices van UX, hoe je de markt kunt analyseren en verder leer je interviewtechnieken en hoe interviews uit te voeren. Je begrijpt de waarde van het toevoegen van UX-elementen aan je product of dienst en leert verschillende prototypetechnieken en welke wanneer te gebruiken.
Er is ook veel aandacht voor het creëren van waarde na implementatie met concrete tips over het evalueren en het analyseren van bevindingen.Voor wie is UX Awareness
Deze training is geschikt voor iedereen die met de ontwikkeling van een product of dienst te maken heeft en meer wil weten over de basis van gebruikersgericht ontwerpen, bijvoorbeeld:
- Business analisten;
- (Startende) UX'ers;
- Webdesigners;
- Ontwikkelaars;
- Contentschrijvers.
Voorvereisten
Geen voorvereisten
Bij deze training maak je gebruik van je eigen laptop, het is dus noodzakelijk deze beschikbaar te hebben tijdens de training.Doelstellingen
Na deze training:
- Begrijp je de rol en waarde van UX;
- Identificeer je gebieden voor verbetering en kun je deze vertalen naar ideeën en plannen;
- Weet je hoe je de UX-stappen met je team kunt implementeren in (Agile) werkmethoden;
- Gebruik je, afhankelijk van de situatie, de juiste methoden, tools en sjablonen.
De training is interactief en je oefent met opdrachten en voorbeelden van je eigen project of die van andere deelnemers.
-
Brochure
Gerelateerd
e-CF competenties bij deze training
Bij Capgemini Academy geloven wij in transparantie en overzicht in het opleidingslandschap. Daarom kan je hieronder zien aan welke e-CF competentie deze training of certificering bijdraagt. Kijk voor meer informatie over hoe jij het e-Competence Framework kan gebruiken op deze pagina. Wil je weten hoe je het e-CF binnen jouw organisatie kan toepassen, lees dan meer op deze pagina.
e-Competence Level | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
---|---|---|---|---|---|
A.6.Application Design | |||||
A.10.User Experience | |||||
E.5.Process Improvement |