Customer Journey Design training
Customer Journey Design is een multidisciplinaire aanpak die verschillende methodes combineert om holistische en crossmediale diensten te ontwerpen om een positieve customer experience te realiseren.
Training codeCGACUSJDCDGesproken taalNederlandsTaal materiaalNederlandsDagdelen2Kosten€995,00excl. BTW Geen extra kosten.Boek nu Customer Journey Design
In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op.
- 13-1-2022Utrecht
Customer Journey Design10
9.0
0
13 reviewsWat is Customer Journey Design
Customer Journey Design is een multidisciplinaire aanpak die verschillende methodes en technieken combineert om holistische en crossmediale diensten te ontwerpen teneinde een positieve customer experience te realiseren. Organisaties realiseren zich de laatste jaren steeds beter dat het niet alleen gaat om ‘het moment van afrekenen’ maar om de hele reis vanaf het eerste contactmoment tot het laatste.
Voor wie is Customer Journey Design
De Customer Journey Design training biedt een overzicht aan design processen en tools voor het opstellen van journey innovation. Customer Journey Design is een visuele uitwerking van een journey (klantreis) die de klantverwachting presenteert. Door de verbinding van de diverse touchpoints, karakteriseert het de journey en de interactie tussen gebruiker en service. Het geeft inzicht in de totaal ervaring van de klant. Hierdoor kan een organisatie de belangrijkste touchpoints en kansen definiëren over de fasen die een klant doorloopt. Customer Journey Design is een analysetool dat organisatie helpt in de customer engagement.
Voorvereisten
Voor deze training geldt geen ingangsniveau.
Doelstellingen
Customer Journey Design is een visuele uitwerking van een journey (klantreis) die de klantverwachting presenteert.
Door de verbinding van de diverse touchpoints, karakteriseert het de journey en de interactie tussen gebruiker en service.
Het geeft inzicht in de totaal ervaring van de klant. Hierdoor kan een organisatie de belangrijkste touchpoints en kansen definiëren over de fasen die een klant doorloopt.
Customer Journey Design is een analysetool dat organisatie helpt in de customer engagement.Customer Journey Design is een multidisciplinaire aanpak die verschillende methodes combineert om holistische en crossmediale diensten te ontwerpen om een positieve customer experience te realiseren.
Training codeCGACUSJDCDGesproken taalNederlandsTaal materiaalNederlandsDagdelen2Kosten€995,00excl. BTW Geen extra kosten.Een Incompany training biedt verschillende voordelen:
- Je bepaalt zelf de locatie
- Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
- De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
- In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen
Vraag nu meer informatie of een offerte aan.Customer Journey Design10
9.0
0
13 reviewsWat is Customer Journey Design
Customer Journey Design is een multidisciplinaire aanpak die verschillende methodes en technieken combineert om holistische en crossmediale diensten te ontwerpen teneinde een positieve customer experience te realiseren. Organisaties realiseren zich de laatste jaren steeds beter dat het niet alleen gaat om ‘het moment van afrekenen’ maar om de hele reis vanaf het eerste contactmoment tot het laatste.
Voor wie is Customer Journey Design
De Customer Journey Design training biedt een overzicht aan design processen en tools voor het opstellen van journey innovation. Customer Journey Design is een visuele uitwerking van een journey (klantreis) die de klantverwachting presenteert. Door de verbinding van de diverse touchpoints, karakteriseert het de journey en de interactie tussen gebruiker en service. Het geeft inzicht in de totaal ervaring van de klant. Hierdoor kan een organisatie de belangrijkste touchpoints en kansen definiëren over de fasen die een klant doorloopt. Customer Journey Design is een analysetool dat organisatie helpt in de customer engagement.
Voorvereisten
Voor deze training geldt geen ingangsniveau.
Doelstellingen
Customer Journey Design is een visuele uitwerking van een journey (klantreis) die de klantverwachting presenteert.
Door de verbinding van de diverse touchpoints, karakteriseert het de journey en de interactie tussen gebruiker en service.
Het geeft inzicht in de totaal ervaring van de klant. Hierdoor kan een organisatie de belangrijkste touchpoints en kansen definiëren over de fasen die een klant doorloopt.
Customer Journey Design is een analysetool dat organisatie helpt in de customer engagement.Gerelateerd
VakgebiedDigital & Transformatione-CF competenties bij deze training
Bij Capgemini Academy geloven wij in transparantie en overzicht in het opleidingslandschap. Daarom kan je hieronder zien aan welke e-CF competentie deze training of certificering bijdraagt. Kijk voor meer informatie over hoe jij het e-Competence Framework kan gebruiken op deze pagina. Wil je weten hoe je het e-CF binnen jouw organisatie kan toepassen, lees dan meer op deze pagina.
e-Competence Level 1 2 3 4 5 A.6.Application Design A.10.User Experience