• IT Service Management

    Volg nu een IT Service Management & BIM training bij Capgemini Academy 

    Als ICT Service Manager opereer jij op het snijvlak van ICT en de business. Je moet de taal van de (ITIL-)specialist spreken, maar ook die van de gebruiker die bepaalde verwachtingen over een bepaald systeem heeft. Wil jij het IT service management binnen jouw organisatie verder optimaliseren? Of als business partner de informatiebehoeftes van je organisatie beter op de kaart zetten? Capgemini Academy biedt met ITIL, ASL, COBIT en BISL verschillende gecertificeerde, praktijkgerichte trainingen voor IT- en businessprofessionals.  

    Op deze pagina belichten we de IT Service Management trainingen van Capgemini Academy die minder goed onder één van bovenstaande hoofdcategorieën zijn in te passen.  

  • Waarom Capgemini Academy? 

    • Onderdeel van één van de grootste, meest innovatieve IT-dienstverleners wereldwijd 
       
    • Groot trainingsaanbod: zowel volledig online als klassikaal beschikbaar 
       
    • De meeste trainingen zijn inclusief certificering en examen 
       
    • Trainers met passie, didactische vaardigheden en een flinke dosis praktijkervaring als IT-professional 
       
    • Onze cursisten beoordelen onze trainingen gemiddeld met een 8,6 
       

    Klassikaal, online, blended én in-company 

    Capgemini Academy biedt haar trainingen in een grote verscheidenheid aan vormen aan. Uiteraard kun je kiezen uit klassikaal, online of blended, maar vaak kun je jouw training ook ‘In Company’ volgen. Dus binnen de muren van je eigen organisatie. Om de trainingen nóg leuker te maken en ervoor te zorgen dat je nóg meer rendement haalt uit je trainingsuren, zetten we verschillende tools en methodes in. Denk aan video, games, quizen, webinars en gebruik van praktijkcases. En mocht je na je training toch nog vragen hebben? Onze trainers helpen je graag verder. 

    Welke IT Service Management & BIM trainingen bieden we aan? 

    • Universeel Service Management: leert op eenvoudige wijze een organisatie inrichten met 5 processen en 8 workflows 
       
    • Functioneel applicatiebeer oriënteren: volwaardig inzicht in wat een Functioneel (Applicatie) Beheerder kan betekenen voor bedrijfsbelang op het gebied van continuïteit en flexibiliteit 
       
    • COBIT® 2019 Foundation: leert het COBIT® framework grondig kennen en bereid voor op officiële COBIT 2019 examen van ISACA 
       

    Voor wie zijn onze IT  Service Management & BIM trainingen? 

    Voor elke IT- of businesspartner die op een vakbekwame wijze zijn rol wil uitvoeren, in samenhang met andere specialisten binnen zijn vakgebied. Denk o.a. aan: 

    • Programmeurs 
       
    • Data analisten 
       
    • Data beheerders 
       
    • Ontwikkelaars 
       
    • Helpdesk en support managers 
       
    • Informatiemanagers 
       
    • Functioneel beheerders 
       
    • Businessmanagers  
       

    Onze IT Service Management & BIM trainers 

    Onze trainers zijn specialisten in hun vakgebied. Ze zijn opgeleid, volledig gecertificeerd, maken deel uit van een vakgroep en staan veelal met beide voeten in de praktijk. Ze doen niets liever dan hun kennis, ervaring en enthousiasme met jou delen en kunnen als geen ander de theorie koppelen aan de praktijk. Even voorstellen: 

    Ton van Lieshout: Trainer IT Service Management & BIM 

    “IT is een boeiend vakgebied maar heeft op zichzelf geen waarde; pas als we met die IT de bedrijfsvoering van onze klanten in staat stellen beter hun doelstellingen te realiseren heeft IT bestaansrecht.” 
     
    Theo Meffert: Trainer ITIL®4 

    “Een theorie levert alleen waarde als het aan de praktijk gekoppeld kan worden.“ 

    IT Service Management & BIM certificering 

    Veel van onze IT Service Management & BIM trainingen leiden tot een officiële certificering. Op de detailpagina van deze trainingen vind je meer informatie hierover.