-
VeriSM™ Foundation e-learning (EN)
-
VeriSM™: Een servicemanagementmodel voor het digitale tijdperk, dat het juiste product of de juiste dienst op het juiste moment levert.
Training codeCGAVERSMEEGesproken taalEngelsTaal materiaalEngelsKosten€800,00excl. BTW Geen extra kosten.Individueel boeken
Leer en ontwikkel op het moment dat het jou schikt en op een plaats die jou uitkomt.
Wat is VeriSM™ Foundation
VeriSM™ is een servicemanagementmodel dat organisaties helpt bij het navigeren door de uitdagingen van het digitale tijdperk. Het is een benadering van bedrijfsdienstbeheer die is afgestemd op het type bedrijf, de omvang van de organisatie, de bedrijfsprioriteiten, de organisatiecultuur en zelfs de aard van individuele projecten of diensten. Het VeriSM™-model is flexibel en kan zich aanpassen aan de behoeften van producten en diensten. VeriSM™ is een geregistreerd handelsmerk van IFDC.
Het volgen van een opleiding in VeriSM™ verrijkt niet alleen je kennis, maar legt ook de basis voor toekomstig succes. Deze e-learning is meer dan alleen een educatieve cursus - het is een opstap naar een toekomst waarin je bedreven bent in het werken met technologie-geactiveerde producten en diensten. Het is een investering die je in staat stelt om jouw toekomst vorm te geven in de digitale wereld.
VeriSM ™ is a registered trademark of IFDC.
Voor wie is VeriSM™ Foundation
- IT-professionals: Verkrijg een grondig begrip van servicemanagement in het digitale tijdperk.
- Service Managers: Leer hoe je het juiste product of de juiste dienst op het juiste moment kunt leveren.
- Digitale dienstverleners: Begrijp hoe je jouw diensten kunt afstemmen op de behoeften van jouw bedrijf en klanten.
- Projectmanagers: Leer hoe je nieuwe managementpraktijken of technologieën in jouw projecten kunt integreren.
- Bedrijfsleiders: Begrijp hoe servicemanagement principes het succes van jouw organisatie kunnen stimuleren.
Voorvereisten
Er zijn geen specifieke vereisten voor deze cursus. Deze is geschikt voor iedereen die geïnteresseerd is in servicemanagement.
Doelstellingen
Aan het einde van de e-learning kun je:
- Het VeriSM™ servicemanagementmodel begrijpen en de toepassingen ervan kennen.
- De principes van VeriSM™ binnen jouw organisatie toepassen.
- Nieuwe managementpraktijken of technologieën integreren met behulp van het VeriSM™ model.
- Het juiste product of de juiste dienst op het juiste moment aan jouw klanten leveren.
Examen informatie
Examen Informatie:
Bij deze e-learning is een voucher voor het officiële, internationaal erkende examen inbegrepen.
De kosten van de examenvoucher zijn opgenomen in de prijs van de e-learning. Kort na aanvang van de training ontvang je per mail een voucher waarmee je je examen kunt reserveren. Houd rekening met hetfeit dat je minimaal 5 werkdagen vooraf je examen moet plannen.
Kijk voor meer informatie ook op https://academy.capgemini.nl/thema/examens- Duur examen: 90 min
- % extra tijd indien niet in moedertaal: 25%
- Aantal examenvragen: 30
- Minimaal aantal goed te beantwoorden: 20
- Examen stijl: Multiple choice
- Open Boek: Nee
Examengarantie:
Wij hebben alle vertrouwen in de kwaliteit van onze trainingen. Daarom geven we examen garantie als je deze training in ons open rooster volgt. Dat betekent dat je gratis de training nogmaals kunt volgen én je krijgt een gratis examenvoucher als je het examen de eerste keer niet haalt.
Hiervoor zijn de volgende voorwaarden van toepassing:- Je bent de hele training aanwezig geweest
- Je hebt het eerste examen binnen 2 maanden na de training afgelegd
- Tussen je initiële training en de gratis training zit maximaal 1 jaar.
VeriSM™: Een servicemanagementmodel voor het digitale tijdperk, dat het juiste product of de juiste dienst op het juiste moment levert.
Training codeCGAVERSMEEGesproken taalEngelsTaal materiaalEngelsKosten€800,00excl. BTW Geen extra kosten.Een Incompany training biedt verschillende voordelen:
- Je bepaalt zelf de locatie
- Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
- De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
- In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen
Vraag nu meer informatie of een offerte aan.Wat is VeriSM™ Foundation
VeriSM™ is een servicemanagementmodel dat organisaties helpt bij het navigeren door de uitdagingen van het digitale tijdperk. Het is een benadering van bedrijfsdienstbeheer die is afgestemd op het type bedrijf, de omvang van de organisatie, de bedrijfsprioriteiten, de organisatiecultuur en zelfs de aard van individuele projecten of diensten. Het VeriSM™-model is flexibel en kan zich aanpassen aan de behoeften van producten en diensten. VeriSM™ is een geregistreerd handelsmerk van IFDC.
Het volgen van een opleiding in VeriSM™ verrijkt niet alleen je kennis, maar legt ook de basis voor toekomstig succes. Deze e-learning is meer dan alleen een educatieve cursus - het is een opstap naar een toekomst waarin je bedreven bent in het werken met technologie-geactiveerde producten en diensten. Het is een investering die je in staat stelt om jouw toekomst vorm te geven in de digitale wereld.
VeriSM ™ is a registered trademark of IFDC.
Voor wie is VeriSM™ Foundation
- IT-professionals: Verkrijg een grondig begrip van servicemanagement in het digitale tijdperk.
- Service Managers: Leer hoe je het juiste product of de juiste dienst op het juiste moment kunt leveren.
- Digitale dienstverleners: Begrijp hoe je jouw diensten kunt afstemmen op de behoeften van jouw bedrijf en klanten.
- Projectmanagers: Leer hoe je nieuwe managementpraktijken of technologieën in jouw projecten kunt integreren.
- Bedrijfsleiders: Begrijp hoe servicemanagement principes het succes van jouw organisatie kunnen stimuleren.
Voorvereisten
Er zijn geen specifieke vereisten voor deze cursus. Deze is geschikt voor iedereen die geïnteresseerd is in servicemanagement.
Doelstellingen
Aan het einde van de e-learning kun je:
- Het VeriSM™ servicemanagementmodel begrijpen en de toepassingen ervan kennen.
- De principes van VeriSM™ binnen jouw organisatie toepassen.
- Nieuwe managementpraktijken of technologieën integreren met behulp van het VeriSM™ model.
- Het juiste product of de juiste dienst op het juiste moment aan jouw klanten leveren.
Examen informatie
Examen Informatie:
Bij deze e-learning is een voucher voor het officiële, internationaal erkende examen inbegrepen.
De kosten van de examenvoucher zijn opgenomen in de prijs van de e-learning. Kort na aanvang van de training ontvang je per mail een voucher waarmee je je examen kunt reserveren. Houd rekening met hetfeit dat je minimaal 5 werkdagen vooraf je examen moet plannen.
Kijk voor meer informatie ook op https://academy.capgemini.nl/thema/examens- Duur examen: 90 min
- % extra tijd indien niet in moedertaal: 25%
- Aantal examenvragen: 30
- Minimaal aantal goed te beantwoorden: 20
- Examen stijl: Multiple choice
- Open Boek: Nee
Examengarantie:
Wij hebben alle vertrouwen in de kwaliteit van onze trainingen. Daarom geven we examen garantie als je deze training in ons open rooster volgt. Dat betekent dat je gratis de training nogmaals kunt volgen én je krijgt een gratis examenvoucher als je het examen de eerste keer niet haalt.
Hiervoor zijn de volgende voorwaarden van toepassing:- Je bent de hele training aanwezig geweest
- Je hebt het eerste examen binnen 2 maanden na de training afgelegd
- Tussen je initiële training en de gratis training zit maximaal 1 jaar.
-
Brochure
Gerelateerd
e-CF competenties bij deze training
Bij Capgemini Academy geloven wij in transparantie en overzicht in het opleidingslandschap. Daarom kan je hieronder zien aan welke e-CF competentie deze training of certificering bijdraagt. Kijk voor meer informatie over hoe jij het e-Competence Framework kan gebruiken op deze pagina. Wil je weten hoe je het e-CF binnen jouw organisatie kan toepassen, lees dan meer op deze pagina.
e-Competence Level | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
---|---|---|---|---|---|
C.3.Service Delivery | |||||
E.3.Risk Management | |||||
E.6.ICT Quality Management | |||||
E.5.Process Improvement | |||||
C.2.Change Support | |||||
E.2.Project and Portfolio Management | |||||
C.4.Problem Management | |||||
D.3.Education and Training Provision |