• ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value (NL)

  • Group Training

    Beheers het betrekken van stakeholders en het stimuleren van waarde via IT-services met ITIL®4 Specialist Drive Stakeholder Value.

    Training code
    CGAIT4SVCD
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    6
    Kosten
    €2.150,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Boek nu ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value (NL)

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op. Bekijk ook de Gesproken taal en Taal materiaal aan de linkerkant van de pagina voor informatie over de taal.

    Deze training staat niet gepland in ons open rooster. Vul hier onder je gegevens in en we nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.

    Naam*
    E-mailadres*
    Telefoonnummer*
     

    Wat is ITIL®4 Specialist Drive Stakeholder Value

    Deze module behandelt de kern van alle soorten betrokkenheid en interactie tussen een serviceprovider en klanten, gebruikers, leveranciers en partners. Dit omvat de omzetting van vraag naar waarde door middel van het gezamenlijk met onze stakeholders creëren van waarde met behulp van services. De training richt zich op weten hoe je:

    • Markten en stakeholders identificeert.
    • Relaties met stakeholders bevordert.
    • Vraag vormgeeft en vervolgens serviceaanbiedingen en gebruikerservaringen ontwerpt die aan die vraag voldoen.
    • Verwachtingen afstemt en details van services afspreekt.
    • Klanten en gebruikers on- en offboard.
    • Samenwerkt om continue co-creatie van waarde te garanderen.
    • Servicewaarde realiseert en valideert.

    Inschrijven voor de ITIL®4 Specialist Drive Stakeholder Value-training geeft je de vaardigheden om stakeholderrelaties effectief te beheren en te verbeteren, en zo de succesvolle levering van IT-services te garanderen. De expertise van onze trainers voegt een praktische dimensie toe aan de theoretische concepten, en biedt inzichten uit het werkveld en best practices. Deze training is essentieel voor iedereen die wil uitblinken in IT-servicemanagement door samenwerking en het creëren van waarde te bevorderen.

    ITIL® is a (registered) Trade Mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS. All rights reserved.

     
     

    Voor wie is ITIL®4 Specialist Drive Stakeholder Value


    • IT Service Managers: Houd toezicht op de levering van IT-services en zorg ervoor dat deze voldoen aan de zakelijke behoeften en verwachtingen van belanghebbenden.
    • Project Managers: Beheer IT-projecten, met de focus op betrokkenheid van belanghebbenden en waarde creatie.
    • Business Relationship Managers: Bevorder sterke relaties tussen IT en bedrijfseenheden, zorg voor afstemming en tevredenheid.
    • Service Delivery Managers: Zorg voor een soepele levering van IT-services en behoud een hoge mate van klanttevredenheid.
    • IT Consultants: Bied deskundig advies over IT-servicemanagementpraktijken en help organisaties hun IT-services te optimaliseren.
    • Customer Experience Managers: Verbeter de gebruikerservaring door IT-services af te stemmen op de behoeften en verwachtingen van klanten.
    • IT Operations Managers: Houd toezicht op dagelijkse IT-activiteiten en zorg voor een efficiënte en effectieve levering van services.
    • Change Managers: Beheer wijzigingen in IT-services, minimaliseer verstoringen en maximaliseer waarde.
    • IT Governance Managers: Zorg ervoor dat IT-services voldoen aan beleid en regelgeving, en handhaaf hoge normen van governance.
    • Service Desk Managers: Leid het servicedeskteam en zorg voor tijdige en effectieve oplossing van IT-problemen.

    Voorvereisten

    Deelnemers moeten het ITIL®4 foundation certificaat hebben en ervaring hebben met IT-management. Kennis van IT-service delivery en stakeholder management is een pré.

    Doelstellingen

    Aan het einde van de training kun je:

    • Begrijpen je hoe elke IT-professional bijdraagt aan een customer journey in co-creatie van waarde via services.
    • Markten en stakeholders effectief identificeren en benaderen.
    • Sterke relaties met stakeholders koesteren en onderhouden.
    • De vraag vormgeven en serviceaanbiedingen en gebruikerservaringen ontwerpen.
    • Verwachtingen afstemmen en overeenstemming bereiken over servicedetails.
    • Klanten en gebruikers efficiënt on- en offboarden.
    • Samenwerken met relevante stakeholders om continue co-creatie van waarde te garanderen.
    • Service perfomance realiseren en valideren.

    Examen informatie

    Bij deze training is een voucher voor het officiële, internationaal erkende examen inbegrepen.
    De kosten van de examenvoucher zijn opgenomen in de prijs van de training. Kort na aanvang van de training ontvang je per mail een voucher waarmee je je examen kunt reserveren. Houd rekening met het feit dat je minimaal 5 werkdagen vooraf je examen moet plannen.
    Kijk voor meer informatie ook op https://academy.capgemini.nl/thema/examens

    • Duur examen: 90 min
    • % extra tijd indien niet in moedertaal: 25%
    • Aantal examenvragen: 40
    • Minimaal aantal goed te beantwoorden: 28
    • Examen stijl: Multiple choice
    • Open Boek: Nee
     
    Incompany

    Beheers het betrekken van stakeholders en het stimuleren van waarde via IT-services met ITIL®4 Specialist Drive Stakeholder Value.

    Training code
    CGAIT4SVCD
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    6
    Kosten
    €2.150,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Een Incompany training biedt verschillende voordelen:

    - Je bepaalt zelf de locatie
    - Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
    - De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
    - In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen

    Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

     

    Wat is ITIL®4 Specialist Drive Stakeholder Value

    Deze module behandelt de kern van alle soorten betrokkenheid en interactie tussen een serviceprovider en klanten, gebruikers, leveranciers en partners. Dit omvat de omzetting van vraag naar waarde door middel van het gezamenlijk met onze stakeholders creëren van waarde met behulp van services. De training richt zich op weten hoe je:

    • Markten en stakeholders identificeert.
    • Relaties met stakeholders bevordert.
    • Vraag vormgeeft en vervolgens serviceaanbiedingen en gebruikerservaringen ontwerpt die aan die vraag voldoen.
    • Verwachtingen afstemt en details van services afspreekt.
    • Klanten en gebruikers on- en offboard.
    • Samenwerkt om continue co-creatie van waarde te garanderen.
    • Servicewaarde realiseert en valideert.

    Inschrijven voor de ITIL®4 Specialist Drive Stakeholder Value-training geeft je de vaardigheden om stakeholderrelaties effectief te beheren en te verbeteren, en zo de succesvolle levering van IT-services te garanderen. De expertise van onze trainers voegt een praktische dimensie toe aan de theoretische concepten, en biedt inzichten uit het werkveld en best practices. Deze training is essentieel voor iedereen die wil uitblinken in IT-servicemanagement door samenwerking en het creëren van waarde te bevorderen.

    ITIL® is a (registered) Trade Mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS. All rights reserved.

     
     

    Voor wie is ITIL®4 Specialist Drive Stakeholder Value


    • IT Service Managers: Houd toezicht op de levering van IT-services en zorg ervoor dat deze voldoen aan de zakelijke behoeften en verwachtingen van belanghebbenden.
    • Project Managers: Beheer IT-projecten, met de focus op betrokkenheid van belanghebbenden en waarde creatie.
    • Business Relationship Managers: Bevorder sterke relaties tussen IT en bedrijfseenheden, zorg voor afstemming en tevredenheid.
    • Service Delivery Managers: Zorg voor een soepele levering van IT-services en behoud een hoge mate van klanttevredenheid.
    • IT Consultants: Bied deskundig advies over IT-servicemanagementpraktijken en help organisaties hun IT-services te optimaliseren.
    • Customer Experience Managers: Verbeter de gebruikerservaring door IT-services af te stemmen op de behoeften en verwachtingen van klanten.
    • IT Operations Managers: Houd toezicht op dagelijkse IT-activiteiten en zorg voor een efficiënte en effectieve levering van services.
    • Change Managers: Beheer wijzigingen in IT-services, minimaliseer verstoringen en maximaliseer waarde.
    • IT Governance Managers: Zorg ervoor dat IT-services voldoen aan beleid en regelgeving, en handhaaf hoge normen van governance.
    • Service Desk Managers: Leid het servicedeskteam en zorg voor tijdige en effectieve oplossing van IT-problemen.

    Voorvereisten

    Deelnemers moeten het ITIL®4 foundation certificaat hebben en ervaring hebben met IT-management. Kennis van IT-service delivery en stakeholder management is een pré.

    Doelstellingen

    Aan het einde van de training kun je:

    • Begrijpen je hoe elke IT-professional bijdraagt aan een customer journey in co-creatie van waarde via services.
    • Markten en stakeholders effectief identificeren en benaderen.
    • Sterke relaties met stakeholders koesteren en onderhouden.
    • De vraag vormgeven en serviceaanbiedingen en gebruikerservaringen ontwerpen.
    • Verwachtingen afstemmen en overeenstemming bereiken over servicedetails.
    • Klanten en gebruikers efficiënt on- en offboarden.
    • Samenwerken met relevante stakeholders om continue co-creatie van waarde te garanderen.
    • Service perfomance realiseren en valideren.

    Examen informatie

    Bij deze training is een voucher voor het officiële, internationaal erkende examen inbegrepen.
    De kosten van de examenvoucher zijn opgenomen in de prijs van de training. Kort na aanvang van de training ontvang je per mail een voucher waarmee je je examen kunt reserveren. Houd rekening met het feit dat je minimaal 5 werkdagen vooraf je examen moet plannen.
    Kijk voor meer informatie ook op https://academy.capgemini.nl/thema/examens

    • Duur examen: 90 min
    • % extra tijd indien niet in moedertaal: 25%
    • Aantal examenvragen: 40
    • Minimaal aantal goed te beantwoorden: 28
    • Examen stijl: Multiple choice
    • Open Boek: Nee
     
  • Gerelateerd

  • e-CF competenties bij deze training

     

    Bij Capgemini Academy geloven wij in transparantie en overzicht in het opleidingslandschap. Daarom kan je hieronder zien aan welke e-CF competentie deze training of certificering bijdraagt. Kijk voor meer informatie over hoe jij het e-Competence Framework kan gebruiken op deze pagina. Wil je weten hoe je het e-CF binnen jouw organisatie kan toepassen, lees dan meer op deze pagina.

     

    e-Competence Level12345
    E.4.Relationship Management     
    E.5.Process Improvement     
    B.4.Solution Deployment     
    A.10.User Experience