• ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value (EN) e-learning

  • e-Learning

    Deze e-learning bestrijkt de 'core' van alle soorten betrokkenheid en interactie tussen een serviceprovider en de klanten, gebruikers, leveranciers en partners.

    Training code
    CGAIT4SVEE
    Gesproken taal
    Engels
    Taal materiaal
    Engels
    Kosten
    €800,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Individueel boeken

    Leer en ontwikkel op het moment dat het jou schikt en op een plaats die jou uitkomt.

     

    Wat is ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value e-learning

    Deze e-learning bestrijkt de 'core' van alle soorten betrokkenheid en interactie tussen een serviceprovider en de klanten, gebruikers, leveranciers en partners. Het gaat hier om de conversie van de vraag naar waarde door middel van co-creatie van waarde door services.
    De specifieke onderwerpen die aan bod komen bij ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value zijn:

    • Wat is een customer journey en hoe wordt deze ontworpen.
    • Hoe de aandacht richten op bepaalde marktsegmenten of doelgroepen (targeting) en hoe worden relaties met belanghebbenden bevorderd.
    • Hoe wordt (klant)vraag gevormd en hoe service offerings en user experience worden gecreëerd.
    • Hoe wordt verwachting afgestemd en hoe worden servicedetails overeengekomen.
    • Hoe vindt onboarding en offboarding van klanten en gebruikers plaats.
    • Hoe wordt gezamenlijk en voortdurend waarde in een co-creatie gerealiseerd en gewaarborgd.
    • Hoe wordt service-waarde gerealiseerd en gevalideerd.

    ITIL® is a (registered) Trade Mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS. All rights reserved.

     
     

    Voor wie is ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value e-learning

    ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value is bedoeld voor ITSM-medewerkers die betrokken zijn bij het beheer en de integratie van stakeholders, gericht op de customer journey en ervaring en het bevorderen van partner en leverancier relaties. Het volgen van een geaccrediteerde training is verplicht om volledig inzicht in het kernmateriaal te krijgen en tevens is het ITIL 4 Foundation een vereiste. Doelgroep is onder andere maar niet beperkt tot:
    • Customer experience (CX) manager
    • Customer experience (CX)/user experience (UX) designers
    • Product Owners
    • Digital product managers
    • Portfolio managers
    • Relationship managers
    • Service en solution architecten

    Voorvereisten

    ITIL®4 Foundation

    Doelstellingen

    Stelt IT-medewerkers in staat door middel van een customer journey een bijdrage te leveren in co-creatie van waarde door services

    Examen informatie

    Bij deze e-learning is een voucher voor het officiële, internationaal erkende examen inbegrepen.
    De kosten van de examenvoucher zijn opgenomen in de prijs van de training. Kort na aanvang van de training ontvang je per mail een voucher waarmee je je examen kunt reserveren. Houd rekening met het feit dat je minimaal 5 werkdagen vooraf je examen moet plannen.
    Kijk voor meer informatie ook op https://academy.capgemini.nl/thema/examens

    • Duur examen: 90 min
    • % extra tijd indien niet in moedertaal: 25%
    • Aantal examenvragen: 40
    • Minimaal aantal goed te beantwoorden: 28
    • Examen stijl: Multiple choice
    • Open Boek: Nee
     
    Incompany

    Deze e-learning bestrijkt de 'core' van alle soorten betrokkenheid en interactie tussen een serviceprovider en de klanten, gebruikers, leveranciers en partners.

    Training code
    CGAIT4SVEE
    Gesproken taal
    Engels
    Taal materiaal
    Engels
    Kosten
    €800,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Een Incompany training biedt verschillende voordelen:

    - Je bepaalt zelf de locatie
    - Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
    - De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
    - In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen

    Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

     

    Wat is ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value e-learning

    Deze e-learning bestrijkt de 'core' van alle soorten betrokkenheid en interactie tussen een serviceprovider en de klanten, gebruikers, leveranciers en partners. Het gaat hier om de conversie van de vraag naar waarde door middel van co-creatie van waarde door services.
    De specifieke onderwerpen die aan bod komen bij ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value zijn:

    • Wat is een customer journey en hoe wordt deze ontworpen.
    • Hoe de aandacht richten op bepaalde marktsegmenten of doelgroepen (targeting) en hoe worden relaties met belanghebbenden bevorderd.
    • Hoe wordt (klant)vraag gevormd en hoe service offerings en user experience worden gecreëerd.
    • Hoe wordt verwachting afgestemd en hoe worden servicedetails overeengekomen.
    • Hoe vindt onboarding en offboarding van klanten en gebruikers plaats.
    • Hoe wordt gezamenlijk en voortdurend waarde in een co-creatie gerealiseerd en gewaarborgd.
    • Hoe wordt service-waarde gerealiseerd en gevalideerd.

    ITIL® is a (registered) Trade Mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS. All rights reserved.

     
     

    Voor wie is ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value e-learning

    ITIL® 4 Specialist Drive Stakeholder Value is bedoeld voor ITSM-medewerkers die betrokken zijn bij het beheer en de integratie van stakeholders, gericht op de customer journey en ervaring en het bevorderen van partner en leverancier relaties. Het volgen van een geaccrediteerde training is verplicht om volledig inzicht in het kernmateriaal te krijgen en tevens is het ITIL 4 Foundation een vereiste. Doelgroep is onder andere maar niet beperkt tot:
    • Customer experience (CX) manager
    • Customer experience (CX)/user experience (UX) designers
    • Product Owners
    • Digital product managers
    • Portfolio managers
    • Relationship managers
    • Service en solution architecten

    Voorvereisten

    ITIL®4 Foundation

    Doelstellingen

    Stelt IT-medewerkers in staat door middel van een customer journey een bijdrage te leveren in co-creatie van waarde door services

    Examen informatie

    Bij deze e-learning is een voucher voor het officiële, internationaal erkende examen inbegrepen.
    De kosten van de examenvoucher zijn opgenomen in de prijs van de training. Kort na aanvang van de training ontvang je per mail een voucher waarmee je je examen kunt reserveren. Houd rekening met het feit dat je minimaal 5 werkdagen vooraf je examen moet plannen.
    Kijk voor meer informatie ook op https://academy.capgemini.nl/thema/examens

    • Duur examen: 90 min
    • % extra tijd indien niet in moedertaal: 25%
    • Aantal examenvragen: 40
    • Minimaal aantal goed te beantwoorden: 28
    • Examen stijl: Multiple choice
    • Open Boek: Nee
     
  • Gerelateerd

  • e-CF competenties bij deze training

     

    Bij Capgemini Academy geloven wij in transparantie en overzicht in het opleidingslandschap. Daarom kan je hieronder zien aan welke e-CF competentie deze training of certificering bijdraagt. Kijk voor meer informatie over hoe jij het e-Competence Framework kan gebruiken op deze pagina. Wil je weten hoe je het e-CF binnen jouw organisatie kan toepassen, lees dan meer op deze pagina.

     

    e-Competence Level12345
    A.10.User Experience     
    E.5.Process Improvement     
    B.4.Solution Deployment     
    E.4.Relationship Management