• ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support (EN) e-Learning

  • e-Learning

    Beheers de kernactiviteiten van servicemanagement met ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support, met de focus op het integreren van value streams en het ondersteunen van IT-enabled services.

    Training code
    CGAIT4CDEE
    Gesproken taal
    Engels
    Taal materiaal
    Engels
    Kosten
    €900,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Individueel boeken

    Leer en ontwikkel op het moment dat het jou schikt en op een plaats die jou uitkomt.

     

    Wat is ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support e-learning

    Deze training behandelt de kernservice voor het creëren, leveren en ondersteunen van services. Deze module richt zich op het integreren van verschillende value streams en activiteiten om IT-producten en services te creëren, leveren en ondersteunen, en de praktijken, methoden en tools die deze value streams ondersteunen.

    De training in ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support geeft je de vaardigheden om verschillende waardestromen en activiteiten te integreren, waardoor jouw vermogen om IT-producten en services te creëren, leveren en ondersteunen wordt vergroot. Deze training verdiept niet alleen jouw begrip hiervan, maar stelt je ook in staat om deze inzichten binnen jouw organisatie toe te passen, de efficiëntie te verbeteren en de klanttevredenheid te vergroten. Tijdens het voltooien van de e-learning heb je toegang tot onze trainers voor ondersteuning. De expertise van onze trainers voegt een praktische dimensie toe aan de theoretische concepten en biedt inzichten uit het werkveld en best practices.

    ITIL® is a (registered) Trade Mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS. All rights reserved.

     
     

    Voor wie is ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support e-learning

    ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support is gericht op IT Service Managers die IT-enabled digitale producten en diensten beheren, en degenen die verantwoordelijk zijn voor de end-to-end levering. Na deze traininge ben je in staat om je klanten innovatieve, maar toch betrouwbare, technische ondersteuning te blijven bieden in een steeds concurrerendere markt.
    ITIL 4 Foundation is een verplichte voorvereiste.

    Voorvereisten

    Deelnemers moeten het ITIL®4 foundation certificaat hebben en ervaring hebben met IT-management. Kennis van IT-operations en service management practices is een pré.

    Doelstellingen

    Aan het einde van de training kunt u:
    De concepten en uitdagingen begrijpen met betrekking tot het volgende in het service value system:

    • Organisatiestructuur.
    • Geïntegreerde/samenwerkende teams.
    • Teamcapaciteiten, rollen en competenties.
    • Teamcultuur en cultuur verschillen.
    • Werken aan een klantgerichte mindset.
    • Belang van werknemerstevredenheid.
    • De waarde van positieve communicatie.

    Weten hoe de volgende ITIL-practices bijdragen aan een value stream voor een nieuwe service:

    • Service design.
    • Software development and management.
    • Deployment management.
    • Release management.
    • Service validation and testing.
    • Change enablement.
    • Service desk.
    • Incident management.
    • Problem management.
    • Knowledge management.
    • Service level management.
    • Monitoring and event management.

    Examen informatie

    Examen Informatie:
    Bij deze e-learning is een voucher voor het officiële, internationaal erkende examen inbegrepen.
    De kosten van de examenvoucher zijn opgenomen in de prijs van de training. Kort na aanvang van de training ontvang je per mail een voucher waarmee je je examen kunt reserveren. Houd rekening met het feit dat je minimaal 5 werkdagen vooraf je examen moet plannen.
    Kijk voor meer informatie ook op https://academy.capgemini.nl/thema/examens

    • Duur examen: 90 min
    • % extra tijd indien niet in moedertaal: 25%
    • Aantal examenvragen: 40
    • Minimaal aantal goed te beantwoorden: 28
    • Examen stijl: Multiple choice
    • Open Boek: Nee

    Examengarantie:
    Wij hebben alle vertrouwen in de kwaliteit van onze trainingen. Daarom geven we examen garantie als je deze training in ons open rooster volgt. Dat betekent dat je gratis de training nogmaals kunt volgen én je krijgt een gratis examenvoucher als je het examen de eerste keer niet haalt.
    Hiervoor zijn de volgende voorwaarden van toepassing:

    • Je bent de hele training aanwezig geweest
    • Je hebt het eerste examen binnen 2 maanden na de training afgelegd
    • Tussen je initiële training en de gratis training zit maximaal 1 jaar.
     
    Incompany

    Beheers de kernactiviteiten van servicemanagement met ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support, met de focus op het integreren van value streams en het ondersteunen van IT-enabled services.

    Training code
    CGAIT4CDEE
    Gesproken taal
    Engels
    Taal materiaal
    Engels
    Kosten
    €900,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Een Incompany training biedt verschillende voordelen:

    - Je bepaalt zelf de locatie
    - Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
    - De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
    - In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen

    Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

     

    Wat is ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support e-learning

    Deze training behandelt de kernservice voor het creëren, leveren en ondersteunen van services. Deze module richt zich op het integreren van verschillende value streams en activiteiten om IT-producten en services te creëren, leveren en ondersteunen, en de praktijken, methoden en tools die deze value streams ondersteunen.

    De training in ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support geeft je de vaardigheden om verschillende waardestromen en activiteiten te integreren, waardoor jouw vermogen om IT-producten en services te creëren, leveren en ondersteunen wordt vergroot. Deze training verdiept niet alleen jouw begrip hiervan, maar stelt je ook in staat om deze inzichten binnen jouw organisatie toe te passen, de efficiëntie te verbeteren en de klanttevredenheid te vergroten. Tijdens het voltooien van de e-learning heb je toegang tot onze trainers voor ondersteuning. De expertise van onze trainers voegt een praktische dimensie toe aan de theoretische concepten en biedt inzichten uit het werkveld en best practices.

    ITIL® is a (registered) Trade Mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS. All rights reserved.

     
     

    Voor wie is ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support e-learning

    ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support is gericht op IT Service Managers die IT-enabled digitale producten en diensten beheren, en degenen die verantwoordelijk zijn voor de end-to-end levering. Na deze traininge ben je in staat om je klanten innovatieve, maar toch betrouwbare, technische ondersteuning te blijven bieden in een steeds concurrerendere markt.
    ITIL 4 Foundation is een verplichte voorvereiste.

    Voorvereisten

    Deelnemers moeten het ITIL®4 foundation certificaat hebben en ervaring hebben met IT-management. Kennis van IT-operations en service management practices is een pré.

    Doelstellingen

    Aan het einde van de training kunt u:
    De concepten en uitdagingen begrijpen met betrekking tot het volgende in het service value system:

    • Organisatiestructuur.
    • Geïntegreerde/samenwerkende teams.
    • Teamcapaciteiten, rollen en competenties.
    • Teamcultuur en cultuur verschillen.
    • Werken aan een klantgerichte mindset.
    • Belang van werknemerstevredenheid.
    • De waarde van positieve communicatie.

    Weten hoe de volgende ITIL-practices bijdragen aan een value stream voor een nieuwe service:

    • Service design.
    • Software development and management.
    • Deployment management.
    • Release management.
    • Service validation and testing.
    • Change enablement.
    • Service desk.
    • Incident management.
    • Problem management.
    • Knowledge management.
    • Service level management.
    • Monitoring and event management.

    Examen informatie

    Examen Informatie:
    Bij deze e-learning is een voucher voor het officiële, internationaal erkende examen inbegrepen.
    De kosten van de examenvoucher zijn opgenomen in de prijs van de training. Kort na aanvang van de training ontvang je per mail een voucher waarmee je je examen kunt reserveren. Houd rekening met het feit dat je minimaal 5 werkdagen vooraf je examen moet plannen.
    Kijk voor meer informatie ook op https://academy.capgemini.nl/thema/examens

    • Duur examen: 90 min
    • % extra tijd indien niet in moedertaal: 25%
    • Aantal examenvragen: 40
    • Minimaal aantal goed te beantwoorden: 28
    • Examen stijl: Multiple choice
    • Open Boek: Nee

    Examengarantie:
    Wij hebben alle vertrouwen in de kwaliteit van onze trainingen. Daarom geven we examen garantie als je deze training in ons open rooster volgt. Dat betekent dat je gratis de training nogmaals kunt volgen én je krijgt een gratis examenvoucher als je het examen de eerste keer niet haalt.
    Hiervoor zijn de volgende voorwaarden van toepassing:

    • Je bent de hele training aanwezig geweest
    • Je hebt het eerste examen binnen 2 maanden na de training afgelegd
    • Tussen je initiële training en de gratis training zit maximaal 1 jaar.
     
  • Gerelateerd

  • e-CF competenties bij deze training

     

    Bij Capgemini Academy geloven wij in transparantie en overzicht in het opleidingslandschap. Daarom kan je hieronder zien aan welke e-CF competentie deze training of certificering bijdraagt. Kijk voor meer informatie over hoe jij het e-Competence Framework kan gebruiken op deze pagina. Wil je weten hoe je het e-CF binnen jouw organisatie kan toepassen, lees dan meer op deze pagina.

     

    e-Competence Level12345
    C.3.Service Delivery     
    D.10.Information and Knowledge Management     
    A.2.Service Level Management