• Service Design training

  • Group Training

    In deze tweedaagse praktijkgerichte training leer je hoe je de Design Thinking filosofie toepast via Service Design methoden. De deelnemers leren Service Design toe te passen door te leren over de achtergrond, hulpmiddelen, methoden en technieken. Daarnaast leer je dit toepassen in de realiteit/ je dagelijkse werk.

    Training code
    CGASEDE-CE
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    4
    Kosten
    €1.100,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Boek nu Service Design

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op.

    • 16-2-2021
      Utrecht
      €1.100,00
      €1.100,00
    • 10-5-2021
      Utrecht
      €1.100,00
      €1.100,00
    • 4-8-2021
      Utrecht
      €1.100,00
      €1.100,00
    • 8-11-2021
      Utrecht
      €1.100,00
      €1.100,00
    Service Design
    10
    9.0
    0
    1 reviews
     

    Wat is Service Design

    In deze tweedaagse praktijkgerichte training leer je hoe je de Design Thinking filosofie toepast via Service Design methoden. 
    De deelnemers leren Service Design toe te passen door te leren over de achtergrond, hulpmiddelen, methoden en technieken. Daarnaast leer je dit toepassen in de realiteit/ je dagelijkse werk. 
    In deze training leer je de kracht van Design Thinking in combinatie met de Service Design methoden. De focus ligt op de verschillende fasen van het ontwerp proces. 
    En de relatie met andere methoden, bijvoorbeeld Agile.
    Toepassen en het gebruik van verschillende canvassen bijvoorbeeld persona's, service blueprints en ideation.
    Het is een erg interactieve training, je leert door ermee te oefenen. Hierdoor kan het geleerde direct toegepast worden in de praktijk.     
    Design Thinking - basis: wordt verliefd op het probleem, niet de oplossing
    Introductie Service Design Methoden
    Design research & planning
    Markt analyse, interview technique, Hoe kunnen we...
    Design Sprint: hoe op te zetten, toe te passen en welke canvasses kun je gebruiken
    -- Einde dag 1
    Design: basis: persona's, customer journey design
    Ideation & hoe toe te passen in projecten (juiste gebruik van onderzoekresultaten en ideation technieken)
    Sessie afronden en samenvatting twee dagen
    -- Einde dag 2

     

    Voor wie is Service Design

    Deze training is bij uitstek geschikt als je werkt in een rol als:
    Visual Designer

    • Webdesigner
    • startende UX professional
    • Art Director
    • Front-End Developer
    • Project manager
    • Business analist

    En verder voor iedereen met een interesse in Service Design

    Voorvereisten

    Geen

    Doelstellingen

    In deze cursus leer je de kracht van Design Thinking in combinatie met de Service Design methoden. De focus ligt op de verschillende fasen van het ontwerp proces.
    En de relatie met andere methoden, bijvoorbeeld Agile.
    Toepassen en het gebruik van verschillende canvassen bijvoorbeeld persona's, service blueprints en ideation.
    Het is een erg interactieve cursus, de deelnemers leren door ermee te oefenen. Hierdoor kan het direct toegepast worden in de praktijk.

     
    Incompany

    In deze tweedaagse praktijkgerichte training leer je hoe je de Design Thinking filosofie toepast via Service Design methoden. De deelnemers leren Service Design toe te passen door te leren over de achtergrond, hulpmiddelen, methoden en technieken. Daarnaast leer je dit toepassen in de realiteit/ je dagelijkse werk.

    Training code
    CGASEDE-CE
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    4
    Kosten
    €1.100,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Een Incompany training biedt verschillende voordelen:

    - Je bepaalt zelf de locatie
    - Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
    - De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
    - In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen

    Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

    Service Design
    10
    9.0
    0
    1 reviews
     

    Wat is Service Design

    In deze tweedaagse praktijkgerichte training leer je hoe je de Design Thinking filosofie toepast via Service Design methoden. 
    De deelnemers leren Service Design toe te passen door te leren over de achtergrond, hulpmiddelen, methoden en technieken. Daarnaast leer je dit toepassen in de realiteit/ je dagelijkse werk. 
    In deze training leer je de kracht van Design Thinking in combinatie met de Service Design methoden. De focus ligt op de verschillende fasen van het ontwerp proces. 
    En de relatie met andere methoden, bijvoorbeeld Agile.
    Toepassen en het gebruik van verschillende canvassen bijvoorbeeld persona's, service blueprints en ideation.
    Het is een erg interactieve training, je leert door ermee te oefenen. Hierdoor kan het geleerde direct toegepast worden in de praktijk.     
    Design Thinking - basis: wordt verliefd op het probleem, niet de oplossing
    Introductie Service Design Methoden
    Design research & planning
    Markt analyse, interview technique, Hoe kunnen we...
    Design Sprint: hoe op te zetten, toe te passen en welke canvasses kun je gebruiken
    -- Einde dag 1
    Design: basis: persona's, customer journey design
    Ideation & hoe toe te passen in projecten (juiste gebruik van onderzoekresultaten en ideation technieken)
    Sessie afronden en samenvatting twee dagen
    -- Einde dag 2

     

    Voor wie is Service Design

    Deze training is bij uitstek geschikt als je werkt in een rol als:
    Visual Designer

    • Webdesigner
    • startende UX professional
    • Art Director
    • Front-End Developer
    • Project manager
    • Business analist

    En verder voor iedereen met een interesse in Service Design

    Voorvereisten

    Geen

    Doelstellingen

    In deze cursus leer je de kracht van Design Thinking in combinatie met de Service Design methoden. De focus ligt op de verschillende fasen van het ontwerp proces.
    En de relatie met andere methoden, bijvoorbeeld Agile.
    Toepassen en het gebruik van verschillende canvassen bijvoorbeeld persona's, service blueprints en ideation.
    Het is een erg interactieve cursus, de deelnemers leren door ermee te oefenen. Hierdoor kan het direct toegepast worden in de praktijk.

     
  • Gerelateerd

  • e-CF competenties bij deze training

     

    Bij Capgemini Academy geloven wij in transparantie en overzicht in het opleidingslandschap. Daarom kan je hieronder zien aan welke e-CF competentie deze training of certificering bijdraagt. Kijk voor meer informatie over hoe jij het e-Competence Framework kan gebruiken op deze pagina. Wil je weten hoe je het e-CF binnen jouw organisatie kan toepassen, lees dan meer op deze pagina.

     

    e-Competence Level12345
    A.10.User Experience     
    A.6.Application Design