Capgemini Academy opnieuw Cedeo-erkend

Cedeo biedt met haar erkenning van opleidingsinstituten een overzicht van organisaties die naar tevredenheid van bedrijven en organisaties, trainingen, organisatieadvies en coaching verzorgen. Dit wordt gedaan op basis van een groot klanttevredenheidsonderzoek onder inkopers van deze diensten in Nederland. Uit dit onderzoek blijkt dat klanten tevreden tot zeer tevreden zijn over de maatwerkdiensten en open rooster opleidingen van Capgemini Academy. Dankzij deze mooie uitslag is Capgemini Academy de komende twee jaar opnieuw Cedeo-erkend!

 

 

Een sterk opleidingsprogramma

 

Referenten zijn zeer te spreken over het opleidingsprogramma van Capgemini Academy:

 

 “Alles staat heel helder geformuleerd in de offerte, hierdoor weten beide partijen wat er te gebeuren staat en kunnen er dus geen misverstanden ontstaan”.

 

Ook het aanbod valt qua prijs, inhoud en uitvoering zeer in de smaak bij de ondervraagden:

 

 “Het waren zeer actieve bijeenkomsten, waarbij je niet achterover kon leunen. Er werd inzet van alle deelnemers verwacht en juist door de actieve werkvormen neem je veel meer op.”

 

“Organisatorisch verloopt het op rolletjes maar ook inhoudelijk wordt er gewoon een goed product geboden”

 

De opleiders van Capgemini Academy ontvangen unaniem de hoogste score

 

Over de opleiders van Capgemini Academy zijn alle respondenten het eens: zeer tevreden! De trainers worden gewaardeerd om hun professionaliteit en de manier waarop ze de stof overbrengen:

 

“De docent wist waar hij over sprak en kon dit larderen met praktijkvoorbeelden. Hierdoor worden de oefeningen en uitleg die hierbij wordt gegeven veel levendiger en duidelijker. Dat is een groot pluspunt van de trainers van Capgemini Academy,”

 

Bijna alle referenten onderschrijven de meerwaarde van de praktische insteek van de trainers van Capgemini Academy die, veelal, zelf actief zijn als IT’er in het veld:

 

“Een training valt of staat met goede docenten, zonder goede docent brengt een dergelijke training niks. In het geval van Capgemini Academy zijn de trainers top, ze zijn berekend op hun taak en ze brengen de stof enthousiast en gedreven”.

 

“Je kan wel boekenwijsheid delen maar het is veel interessanter om les te krijgen van mensen die echt weten hoe het zit, die het zelf ervaren hebben. Dat is voor mij een reden om nog een keer, als dit aan de orde komt, voor Capgemini Academy te kiezen”.

 

Uitstekende accomodaties en faciliteiten

 

Over de faciliteiten van Capgemini Academy zijn de referenten zonder uitzondering tevreden.

 

“De ruimte voldeed prima, het bood alles wat je bij een dergelijke bijeenkomst mag verwachten. Goede catering ook”.

 

“Ik ben zeker tevreden over de accommodatie. Ten eerste omdat je er zo naar toe reed, geen ingewikkelde routes. Ten tweede omdat er ruime parkeergelegenheid was en ten derde omdat de zaal zelf gewoon prima was met voldoende ruimte en lekkere stoelen”

 

Een goede prijs-kwaliteitverhouding

 

Over de prijs-kwaliteitverhouding van de diensten en trainingen van Capgemini Academy zijn alle geinterviewden het eens: Ze zijn hier tevreden over. Wat er geboden wordt voor de prijs van diensten en trainingen valt zeer in de smaak. Met name de persoonlijke benadering, de op maat afgestelde dienstverlening, de transparantie en kwaliteit van inhoud worden hoog gewaardeerd:

 

“Ik denk echt dat het niet alleen mij verder gaat helpen in mijn professionele carrière, maar dat ook mijn werkgever van mijn opgedane kennis gaat profiteren”.

 

Naar een nog hoger niveau

 

De uitkomsten van het onderzoek zijn overweldigend positief voor zowel onze maatwerkdiensten als onze open rooster opleidingen. Dit wordt nog eens onderstreept door het waarderingscijfer dat we van onze cursisten op Springest ontvingen: Een 8,6! We zijn hier enorm trots op.

 

Dit betekent uiteraard niet dat we nu lekker achterover gaan leunen. We zijn continue aan het werk om al onze klanten een ultieme leerervaring te bieden, zodat we over twee jaar deze CEDEO-erkenning opnieuw in de wacht kunnen slepen.