Certified Agile Service Manager® (CASM)
10

0
reviews
  1. Home
  2. IT Service Management
  3. Certified Agile Service Manager® (CASM)
  • Certified Agile Service Manager® (CASM) training

    Deze training biedt een inleiding tot Agile Service Management, de toepassing en integratie van agile denken in servicemanagementprocessen en procesontwerpprojecten. Agile denken verbetert de effectiviteit en efficiëntie van IT en stelt IT in staat om... Lees meer >
    < Terug naar vorige pagina
    Training code
    CGACASM-CE
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    4
    Kosten
    €1.200,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Boek nu Certified Agile Service Manager® (CASM)

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op.

    • 30-9-2019
      Utrecht
      €1.200,00
      €1.200,00
    • 26-2-2020
      Utrecht
      €1.200,00
      €1.200,00
    • 18-5-2020
      Utrecht
      €1.200,00
      €1.200,00
    • 13-8-2020
      Utrecht
      €1.200,00
      €1.200,00
    • 17-11-2020
      Utrecht
      €1.200,00
      €1.200,00
    Training code
    CGACASM-CE
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    4
    Kosten
    €1.200,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Een Incompany training biedt verschillende voordelen:

    - Je bepaalt zelf de locatie
    - Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
    - De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
    - In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen

    Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

    Training code
    CGACASM-CE
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    4
    Kosten
    €1.200,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Boek nu Certified Agile Service Manager® (CASM)

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op.

    • 30-9-2019
      Utrecht
      €1.200,00
      €1.200,00
    • 26-2-2020
      Utrecht
      €1.200,00
      €1.200,00
    • 18-5-2020
      Utrecht
      €1.200,00
      €1.200,00
    • 13-8-2020
      Utrecht
      €1.200,00
      €1.200,00
    • 17-11-2020
      Utrecht
      €1.200,00
      €1.200,00
  • Certified Agile Service Manager® (CASM)

    Deze training biedt een inleiding tot Agile Service Management, de toepassing en integratie van agile denken in servicemanagementprocessen en procesontwerpprojecten. Agile denken verbetert de effectiviteit en efficiëntie van IT en stelt IT in staat om waarde te blijven bieden in het licht van veranderende vereisten.

    Aangezien Dev en Ops parallel werken, waarbij Dev is gericht op Agile / Scrum en Ops op ITSM / ITIL, streeft deze training naar het samenbrengen van individuele prestaties om volledige zakelijke waarde te leveren. De training verbindt Agile en ITSM-praktijken om end-to-end Agile Service Management te ondersteunen, dus Dev gaat services beheren in plaats van producten en Ops en ITSM worden flexibeler door te schalen naar een "net genoeg" proces dat leidt tot een betere waardestroom van tijd naar geld.

    Agile Service Management helpt IT om sneller te voldoen aan de vereisten van klanten, de samenwerking tussen Dev en Ops te verbeteren, beperkingen in proces workflows te overwinnen door een iteratieve benadering te volgen voor procesontwerp dat de snelheid van procesverbeteringsteams zal verbeteren om meer gedaan te krijgen.

    Deze training bereid je voor op het Certified Agile Service Manager-examen.

    De leerdoelen voor Certified Agile Service Manager (CASM) zorgen voor inzicht in:

    • Wat betekent het om "agile te zijn?"
    • Het Agile Manifesto, de kernwaarden en principes
    • Agile concepten en werkwijzen, waaronder ITSM, Kanban, Lean en DevOps
    • Meer informatie over SCRUM vanuit een product- en procesperspectief
    • Agile denken en waarden in servicemanagement
    • Scrum-rollen, artefacten en gebeurtenissen die van toepassing zijn op zowel producten als processen
    • De twee aspecten van Agile Service Management:
      • Agile procesverbetering - zorgen dat processen lean zijn en "net genoeg" controle leveren
      • Agile Process Design-toepassen van Agile-werkwijzen om ontwerpprojecten te verwerken
  • Voor wie is Certified Agile Service Manager®  (CASM)

    De doelgroep voor de CASM-training is

    • Iedereen die wil leren over Agile en Scrum vanuit een product- en procesperspectief
    • Proceseigenaars en procesontwerpers
    • Ontwikkelaars die geïnteresseerd zijn om processen flexibeler te maken
    • Managers die verschillende werkwijzen willen overbruggen in een DevOps-omgeving
    • Medewerkers en managers die verantwoordelijk zijn voor het ontwerpen, opnieuw ontwerpen of verbeteren van processen
  • Gerelateerd