ITIL® Intermediate: Continual Service Improvement
10
6.0
0
1 reviews
  1. Home
  2. IT Service Management
  3. ITIL® Intermediate: Continual Service Improvement
  • ITIL® Intermediate: Continual Service Improvement

    < Terug naar vorige pagina
    Training code
    ITV3CSI
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    3
    Kosten
    €1.325,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Boek nu ITIL® Intermediate: Continual Service Improvement

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op.

    • 11-10-2018
      Utrecht
      €1.325,00
      €1.325,00
    Training code
    ITV3CSI
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    3
    Kosten
    €1.325,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Een Incompany training biedt verschillende voordelen:

    - Je bepaalt zelf de locatie
    - Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
    - De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
    - In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen

    Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

    Training code
    ITV3CSI
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    3
    Kosten
    €1.325,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Boek nu ITIL® Intermediate: Continual Service Improvement

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op.

    • 11-10-2018
      Utrecht
      €1.325,00
      €1.325,00
  • Wat is ITIL® Intermediate: Continual Service Improvement

    De training ITIL® Intermediate Continual Service Improvement (CSI) is een praktijkgerichte opleiding voor professionals die een rol als service manager, IT manager of service coördinator uitoefenen of ambiëren en/of zich voorbereiden op de ITIL® Expert certificering.
     
    Tijdens de training leer je de processen en activiteiten binnen de CSI fase van de ITIL® Lifecycle te definiëren en aan te sturen. Het doel van CSI is het continu in lijn brengen van de IT services met de veranderende behoeften van de klant en het constant doorvoeren van verbeteringen aan de IT services. CSI concentreert zich hierbij op het efficiënter en effectiever uitvoeren van de processen en kostenefficiënter werken.
     
    De training bestaat uit een combinatie van diverse leervormen. Zo blijft het aantal contactdagen beperkt, zonder daarbij in te leveren op kwaliteit.
    Om je optimaal voor te bereiden ontvang je toegang tot een e-learning. Deze zal 2 weken voorafgaand aan de training beschikbaar gesteld worden. Wij verwachten dat je deze e-learning afrondt voor start van de training, dit kost gemiddeld 24 uur zelfstudie. Houdt hier rekening mee in je planning.
     
    Tijdens de training leer je de activiteiten uit de Continual Service Improvement (CSI) fase te definiëren en aan te sturen. Het proces, de principes, concepten en activiteiten komen uitgebreid aan bod en je gaat dieper in op het constante verbeterproces van IT services en het continu in lijn brengen van deze services met de veranderende behoeften van de klant.
    Na het volgen van de training bent je klaar voor het officiële ITIL® Continual Service Improvement examen en als je slaagt brengt je dit een stap dichterbij de ITIL® Expert certificering.
     
    Het examen is niet inbegrepen bij deze training. Wil je het examen doen, boek dit dan via onze website.
  • Voor wie is ITIL® Intermediate: Continual Service Improvement

    De opleiding is interessant voor professionals die een rol als service manager, procesmanager, IT professional, IT manager of service coördinator uitoefenen of ambiëren, en/of zich voorbereiden op de ITIL® Expert certificering.
     
    De deelnemers aan deze training moeten in het bezit zijn van het ITIL® Foundation certificaat of het ITIL® Foundation Bridge certificaat. Daarnaast moeten zij beschikken over kennis en managementervaring op het gebied van automatisering, automatiseringsmiddelen en het beheer daarvan, verkregen door werkervaring (ongeveer 2 jaar) in een service management omgeving.
     
  • Gerelateerd