ITIL® Intermediate: Service Operation
10

0
reviews
  1. Home
  2. IT Service Management
  3. ITIL® Intermediate: Service Operation
  • ITIL® Intermediate: Service Operation

    < Terug naar vorige pagina
    Training code
    ITV3SO
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    3
    Kosten
    €1.325,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Ontdek ons ITIL® Intermediate: Service Operation aanbod

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op.

    Onze excuses, deze training staat op dit moment helaas niet ingepland. Vul hieronder je naam en e-mailadres in, dan sturen we je een e-mail zodra deze weer ingepland is.

    Naam*
    E-mailadres*
    Training code
    ITV3SO
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    3
    Kosten
    €1.325,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Een Incompany training biedt verschillende voordelen:

    - Je bepaalt zelf de locatie
    - Je beleeft de training met je collega’s, daardoor sluit deze altijd aan op jouw praktijk
    - De trainer kan in uitleg, voorbeelden en opdrachten aansluiten bij jouw organisatie
    - In overleg kan de training aangepast worden aan organisatie specifieke vragen

    Vraag nu meer informatie of een offerte aan.

    Training code
    ITV3SO
    Gesproken taal
    Nederlands
    Taal materiaal
    Engels
    Dagdelen
    3
    Kosten
    €1.325,00
    excl. BTW Geen extra kosten.

    Ontdek ons ITIL® Intermediate: Service Operation aanbod

    In groepstrainingen gebruiken we verschillende werkvormen en doe je kennis, inzicht en inspiratie op.

    Onze excuses, deze training staat op dit moment helaas niet ingepland. Vul hieronder je naam en e-mailadres in, dan sturen we je een e-mail zodra deze weer ingepland is.

    Naam*
    E-mailadres*
  • Wat is ITIL® Intermediate: Service Operation

    De training ITIL® Intermediate Service Operation is een praktijkgerichte training voor professionals die een rol als service manager, IT manager of service coördinator uitoefenen of ambiëren en/of zich voorbereiden op de ITIL® Expert certificering.
     
    Tijdens de training leer je de processen en activiteiten binnen de Service Operation fase van de ITIL® Lifecycle te definiëren en aan te sturen. Het doel van Service Operation is het mogelijk maken van het effectief en efficiënt leveren en ondersteunen van een IT service. Stabiliteit moet hierbij behouden blijven, ook tijdens het uitvoeren van wijzigingen. In de training komt de samenhang tussen de diverse ITIL® processen uitgebreid aan bod.
     
    De training bestaat uit een combinatie van diverse leervormen. Zo blijft het aantal contactdagen beperkt, zonder daarbij in te leveren op kwaliteit. Om je optimaal voor te bereiden ontvang je toegang tot een e-learning. Deze zal 2 weken voorafgaand aan de training beschikbaar gesteld worden. Wij verwachten dat je deze e-learning afrondt voor start van de training, dit kost gemiddeld 24 uur zelfstudie. Houd hier rekening mee in je planning.
     
    Tijdens deze training leer je de activiteiten uit de Service Operation fase definiëren en aan te sturen. De processen, principes, concepten en activiteiten komen uitgebreid aan bod en je gaat dieper in op het efficiënt en effectief leveren en ondersteunen van IT services.
     
    De training richt zich met name op de inrichting en de samenhang van de processen. De processen die uitvoerig aan bod komen bij de Service Operation fase zijn: Event Management, Incident Management, Request Fulfilment, Problem Management en Access Management. Na het volgen van de training bent je klaar voor het officiële ITIL® Service Operation examen en als je slaagt brengt je dit een stap dichterbij de ITIL® Expert certificering.
     
    Het examen is niet inbegrepen bij deze training. Wil je het examen doen, boek dit dan via onze website.
  • Voor wie is ITIL® Intermediate: Service Operation

    De opleiding is interessant voor professionals die een rol als service manager, procesmanager, IT professional, IT manager of service coördinator uitoefenen of ambiëren, en/of zich voorbereiden op de ITIL® Expert certificering.
     
    De deelnemers aan deze training moeten in het bezit zijn van het ITIL® Foundation certificaat of het ITIL® Foundation Bridge certificaat. Daarnaast moeten zij beschikken over kennis en managementervaring op het gebied van automatisering, automatiseringsmiddelen en het beheer daarvan, verkregen door werkervaring (ongeveer 2 jaar) in een service management omgeving.

     

  • Gerelateerd